Sowieso weer een leuk nieuw themajaar. Leuke prinses trouwens Tiana. Is weer iets heel anders. Ik moet eerlijk bekennen dat ik soms niet weet wie welke prinses is. Sneeuwwitje is wel heel duidelijk maar je heb doornroosje, Belle enz. Die lijken best op elkaar. Tiana is tenminste duidelijk.
Ja, precies, dat ga ik weer vergeten ben ik bang. Maar eerlijk gezegd vind ik het niet heel erg belangrijk. Ik hoef ook niet met figuren op de foto of zo. Vind het wel leuk dat ze rondlopen hoor.
Haha, ja de prinsessen kan ik ondertussen wel uit elkaar halen. Was vroeger namelijk diehard disneyfilm-kijker
_Marjon_
Geplaatst: 01-04-10 12:44
Maar nu maken ze het lastig omdat Alice nu ook ineens in het park loopt. En die heeft ook een blauwe jurk.
nou ja misschien was Alice er al langer maar had haar nog nooit gezien.
xvanity22
Geplaatst: 01-04-10 12:46
o, het word weer tijd dat ik weer een keer ga... te lang geleden en teveel veranderingen
edit: Alice was er idd al langer
DenK4ever
Geplaatst: 01-04-10 20:54
Ik kom zomaar even binnen vallennnn... Ik heb dit keer vtv helemaal niet gezegd dat ik naar Disney ging maar ik ben van 7 t/m 10 maart j.l. weer geweest En hier wat kiekjes
Laatst bijgewerkt door Lontje op 12-04-10 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Een hele reeks foto's in link gezet, max. 2 mogen er zichtbaar in het topic!
Oooo hihi Sorry! Dan ben ik daar met mn ipod overheen gelezen Zal het niet meer doen! Maar je kan ook jaarkaarten kopen he! Die zijn in vergelijking best goedkoop. 128 volgens mij voor een jaar! .... even zoeken....