hoe laat vertrek je? iig veel succes! en een fijne reis!Ik vertrek vanavond ook weer terug naar londen, ben een weekje in nl geweest.
Sjee... we hebben toch niet dezelfde vlucht dan? Of ga je niet met het vliegtuig?Ik vlieg vanavond om negen uur vanaf Weeze.
Ik word er helaas heel ziek van... daarnaast kan ik niet klaren, dus mijn oren knallen dan bijna uit elkaar. Niet zo grappig.
Nee dan is het inderdaad niet grappig nee Heb je die speciale oordopjes al eens geprobeerd? Die hebben mij met mijn oren erg goed geholpen
Ik heb alles volgens mij al geprobeerd...De conclusie is dat mijn gehoorgangen te smal zijn en daarom kan de druk dus niet weg.Altijd feest. Inpakken/uitzoeken gaat voorspoedig!
Mooi dat inpakken voorspoedig gaat Ik ben vriendje aan het overtuigen dat wij dit jaar ook echt nog een lang weekend naar London moeten q
ik ga met de bus, jij zit al lang en breed in londen eer ik aan kom. Vertrek om 12 uur vanavond en moet een reis van 8 uur maken... kreun.. hoeveel heeft jou 't vliegtuig gekost?
wauw.... zo weinig... volgens mij ga ik voortaan ook 't vliegtuig pakken.... hoeveel tijd kost dat dan incl. inchecken?
Ehm... ik check online in dus dan hoef je niet zo lang van te voren aanwezig te zijn... ik dacht min. een uur voor sluiting gate? Echt heel handig!Saskiaatje schreef:Bijnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Shan. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Nou hier vast mijn voorlopig laatste Nederlandse post over een goed half uur vertrek ik naar het vliegveld!Tot vanuit Engeland allemaal!