geen idee of de indiana jones achteruit gaat. heb die dit jaar overgeslagen... het disney hotel lijkt me wel super maar is ook wel erg prijzig voor een paar dagen
Dat heb ik gedaan.. Het gaat om het Disney Hotel en periode van 1, 2, 3 Feb. Dat kost dus 529 euro, alleen.. Mijn vraag is of dit per persoon is.. Daar kom ik gewoon niet uit..
Ik kan via mijn werk een 3 dagen en 2 nachten boeken met 50% korting.. Dus we kunnen dan best wel een bedrag besteden, alleen als het dan dus 2x 529 euro kost dan vind ik het ondanks dat het 50% is nog duur..
Ik heb net de brochure via die site gedownload, ik neem aan dat ik daar toch vanuit zou moeten kunnen gaan wat daar in staat. Maar ik zal nog eens op de site kijken dan.. ivm met de actie kunnen we alleen via een speciaal telefoonnummer met een wachtwoord reserveren.
Oke stom eigenlijk, dan zal ik nog eens op de site kijken.. Avondeten kan je apart bijboeken? Er staat in mijn brief van t werk dat het voor 3 dagen + 2 nachten is incl. ontbijt.. Dus dan kunnen we bijv. avondeten bijboeken?
Tjah ze hebben gewoon meerdere prijs seizoenen... Maar je had dus de kleine letters niet gezien? Best slim! New York is ook een leuk hotel. Vorig jaar zat ik eenmaal in Parijs en de tweede maal in Sante Fe. Nu gaan we voor Cheyene...
Ik heb de kleine lettertjes best wel gelezen.. En die prijsseizoenen mag ik vanuit gaan dat het zowel op internet als in de brochure gewoon dezelfde prijs gehandhaaft word.
3 dagen en 2 nachten.. Van 1 t/m 3 Februari in het Disneyhotel.. Moet zo eerst even mijn baas opbellen of hij akkoord gaat er mee en ik dan vrij krijg..