balance schreef:Flinke kneuzing dus, arnica helpt goed hè. Ik gooi er meestal witchhazel overheen, helpt ook zo goed.
Zal vast een hele tijd bij dat meisje blijven hangen, deze les.
Ja idd Balance fijn spul arnica. Dit is home made door een vriendin. Ze plukt ze zelf en maakt met een standaardzalf er zelf een crème van. Ik heb er altijd een hekel aan, want het masseren van een kneuzing is niet pijnloos, maar het helpt wel erg de doorbloeding te stimuleren en blauwe plekken te verminderen. Ik heb nog groene klei misschien dat ik dat vannacht erop doe om de zwelling te minderen.
Wat is ook alweer witchhazelaar? Je hebt het al eens eerder verteld. Maar ik ben het vergeten.
Senna, ja dat zou best kunnen, alleen denk ik niet dat ik haar beter ga leren kennen, want ik heb het megadruk. Ik heb tegen Erwin gezegd dat als hij weer muziek wil maken met de vader, want we poetsten, het meisje en ik, onder het genot van Robbie W enzo, dat hij maar van iets over een half jaar of zo de volgende afspraak moet maken, hahaha, dan heeft dat meisje al heel wat lessen gehad en zal het vast beter gaan.