Wat hebben jullie goed voor haar gezorgd, ze is niks te kort gekomen tijdens haar laatste jaren !
Mooie beelden weer van die Franse kastelen en oude dorpjes !
En in die veggie/vegan burger had ik ook graag mijn tanden gezet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Marilu schreef:Mooi eerbetoon aan Yoda. Ze heeft een mooie tijd mogen beleven bij jullie.
Wat hebben jullie goed voor haar gezorgd, ze is niks te kort gekomen tijdens haar laatste jaren !
Mooie beelden weer van die Franse kastelen en oude dorpjes !
En in die veggie/vegan burger had ik ook graag mijn tanden gezet
Tinka schreef:Yoda was wel heel slecht hoor, inderdaad een stuk slechter als toen bij ons. Is wel het beste zo voor haar.
Leuke plekken, een aantal had ik al op mijn verlanglijstje staan. Er is nog zoveel moois te bekijken, het kost veel tijd allemaal.
Wat een pech weer met die aanrijding.
-Namiro- schreef:Ach Mo, ik schoot ook vol toen ik de beelden van Yoda zag.. je hebt echt de beste beslissing gemaakt.
Wat mooi om de beelden nog eens te zien van hoe ze bij jullie kwam. Wat is ze opgeknapt en wat heeft ze bij jullie va het leven genoten.
Jullie hebben het geweldig gedaan!
senna21 schreef:Een ontroerend afscheidsfilmpje van Yoda.
Je ziet en voelt wat zij van jullie heeft gekregen - een goed leven, en wat zij aan jullie gaf - een open hart, een zachtaardige ziel.
De beelden van de Dordogne zijn herkenbaar; mooie herinneringen.
SjonnieZ schreef:Ach die arme yoda, het was duidelijk haar tijd. Wel een mooi eerbetoon wat je over haar gemaakt hebt.
En jullie vakantie zou natuurlijk geen echte vakantie zijn zonder een pech momentje hè
Wel een prachtig gebied dat jullie bezocht hebben met al die enorme mooie kastelen en burchten.
uxgranta schreef:Dat was even schrikken dat filmpje van Yoda op de laatste dag, ze was echt op. Gelukkig ook nog een fijne terugblik met allemaal lieve/leuke momenten. Jullie hebben het super goed gedaan met haar, zowel de opvang in het begin als de begeleiding aan het einde, chapeau!
Marilu schreef:Ja, speciaal wel, dat Zozo zich nu veel beter voelt.
Ik had niet de indruk, dat hij zich stoorde aan Yoda, op basis van je filmpjes en van wat je schreef over de honden.
Maar misschien geniet hij nu gewoon heel erg van de volledige aandacht die hij nu krijgt.
Ga je bij de paardenvriendin blijven slapen als ze weg is ? Of rijd je gewoon over-en-weer ?
Schattig, hoor
Marilu schreef:Je hebt de week weer mooi geportretteerd, Monique !
Als ik jullie filmpje gezien heb, voel ik me altijd wel erg lui en vooral erg onhandig![]()
Jullie zijn met zo veel dingen (tegelijk) bezig, waarvan ik niet zou weten hoe eraan te beginnen ! (en ik zou er dus ook al niet de puf voor hebben om eraan te beginnen)
En Erwin zo blij met zijn 'windmetende' tractorSchattig, hoor
ik wil gewoon alles aan alle kanten kunnen doen bij ze zonder teveel nadenken.. ik ben nogal klunzig dus ze zijn aardig wat gewend met verzorging enzo
Mel rolt regelmatig met haar ogen en zucht hard hahaha Sintara schreef:Oei, sterkte! Dat doet goed pijn inderdaad. Wat raar dat ze nog nooit iets op de grond met een pony of paard heeft gedaan. Zelfs geen halster ofzo omgedaan is wel vreemd.
Opzich dat alles links doen- dat doe ik alleen bij vreemde paarden niet bij mijn eigenik wil gewoon alles aan alle kanten kunnen doen bij ze zonder teveel nadenken.. ik ben nogal klunzig dus ze zijn aardig wat gewend met verzorging enzo
Mel rolt regelmatig met haar ogen en zucht hard hahaha
uxgranta schreef:Ik lees het al: geen carriere als au pair voor jou weggelegd, meer iets als au chien of au cheval.
Vermoeiend hoor, zo’n meisje de hele middag bezighouden. Gelukkig heeft je hand het overleefd.