zweep erover. Streng hoor. Vaders moet luisteren. Fijn dat het zo opschiet. Hoe is het met je hondje? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zweep erover. Streng hoor. Vaders moet luisteren. Fijn dat het zo opschiet. Hoe is het met je hondje?
Alles wat we gedacht hadden dat weg kon is weg en nog wat extra dingen uit de garage en schuur die er nog bijpasten. Wat een ruimte heb ik nu extra. In de garage kan ik nu twee schragen inklappen en geeft het in de breedte een heel stuk meer plek.
daar is toch nu tijd voor tot mijn grote verbazing. Ik ga hout heen en weer kruien. Prut klus die niet voorzien was. Maar een enorme stapel met platte dunne stroken hout (kennelijk ooit gebruikt als een soort isolatie/afdek op de oude hooizolder, goed stookbaar maar niet als enige hout) ligt nu enorm in de weg en stoffig te wezen in de schuur bij de deur. Die ga ik naar de garage verplaatsen waar ik een soort bak wil maken waar ik het in kan storten. Voor de komende maanden jaren kan ik daarmee vooruit.
wat net schoon is zou weer vuil worden dan. Geen idee of ik daar vandaag nog aan toekom.
Of dat het nog wel even blijft liggen daar, maar gezien het gewicht liever ook vlot weg halen daar. Ik ga mijn best doen, door eerst de stapel beneden te verplaatsen.
was niet de bedoeling maar we waren toch bezig. Het staat een stuk beter zo, en de deur gaat weer fatsoenlijk dicht, lekker dikkere dekens en een goed verwarmende ir paneel bij het bed. En de afstandsbediening daarvan werkt ook goed
Terwijl de mannen bezig zijn met de keuken. Het idee was pizza maken maar het worden hamburgers met brood.
Maar ik kom nu even niet meer overeind.
ze hadden wel geluk er kwakte onderweg een enorm vat van een tractor aanhangwagen bijna op de bus 
zodat ze ook wat doen voor hun mannenhok. Dat vonden we eigenlijk wel een heel goed idee
ik besteed wat prutklussen in de tuin en om het huis uit waar weinig aan mis kan gaan maar of fysiek zwaar zijn of echt een schijtwerk is. Dat scheelt mij een puist rotwerk, en zij doen wat nuttigs voor hun stekje.
Kinderarbeid altijd goed. 

(nouja wel kaas in ieder geval
)
pmarena schreef:Oh super leuk dat keukentje! Haha die pa die niet eens even stil kan staan voor de foto![]()
Ik denk dat Lukka bedoelt dat die koelkast / vriezer nu wel erg voor de deur lijkt te staan, nog zo los op de foto
Waar ging het gepassioneerde gesprek over...? Echt over kaas, of...?
Wel geinig dat hij zo aan de slag zou kunnen! Zou dat ook een serieuze optie zijn of meer zo van het kan hoor maar je kan er niet echt een fatsoenlijke boterham mee verdienen(nouja wel kaas in ieder geval
)
En zouden jullie dat ook wel echt willen eigenlijk, zou hij dan bij jou komen wonen...?
Dan zit je wel heel erg op elkaars lip ineens
Prutklus en dan naar de garaga voor een deels nieuw dak en mogelijk een deel nieuwe zijkant.
en eergister tegen de avond zag ik ze ook overvliegen. Zo mooi. Schijnt dat de nederland en duitsland trekroute overkomt waar ik zit onderweg naar een tussenstop meer op een 80 km.