Snorlex schreef:Ik knijp hem inmiddels wel een beetje. Woensdag om 06.20 vliegen. Ik dacht dat een ochtendvlucht zou schelen maar de berichtgeving van de laatste periode stemt niet erg hoopvol
Ohh dan zijn we tegelijk op schiphol!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CarinaR schreef:Snorlex schreef:Ik knijp hem inmiddels wel een beetje. Woensdag om 06.20 vliegen. Ik dacht dat een ochtendvlucht zou schelen maar de berichtgeving van de laatste periode stemt niet erg hoopvol
Ohh dan zijn we tegelijk op schiphol!
kosseh schreef:Op Schiphol is het nu droog.
Gaat hier al niet echt soepel. Bij de zelf drop off voor bagage kwam m'n koffer label er niet uit.
Staat alleen personeel van Transavia, die kunnen niet helpen.
SAS waarmee ik vlieg is pas om 9 uur berijkbaar. Vlieg al om kwart over 10..
Nu naar de bemande rij van swiss, en luftansa gestuurd.
SAS is er nog lang niet...
chanicha schreef:Wat een stress eer je op vakantie kan, vreselijk!
chanicha schreef:Echt vreselijk Daantjuhhh!
Wij gaan al jaren vanaf Rotterdam, wat een verademing is dat, veel kleiner en het loopt gewoon allemaal.
Achterom schreef:Wij zijn dit keer maar gewoon weer ouderwets met de trein gegaan, ook een verademing vergeleken met vliegen
Abby_Snow schreef:Ik ga 9 oktober op een zondag om 14:45, nog niet geannuleerd, maar staat nu al bij piekdag
De tickets van mijn ouders en vriendinnen zijn in oktober zijn geannuleerd, dus mag niet klagen, zij moeten nu omboeken, maar geboekt met vakantiediscounter dus ben benieuwd hoe dit nu gaat.
carina schreef:Abby_Snow schreef:Ik ga 9 oktober op een zondag om 14:45, nog niet geannuleerd, maar staat nu al bij piekdag
De tickets van mijn ouders en vriendinnen zijn in oktober zijn geannuleerd, dus mag niet klagen, zij moeten nu omboeken, maar geboekt met vakantiediscounter dus ben benieuwd hoe dit nu gaat.
Hopelijk gaat het door! Waar kun je zien dat het een piekdag is?
Fitzroy schreef:daantjuhhh schreef:Nou echt hè.
Ik heb besloten om volgend jaar via Duitsland te vliegen.
Voor mij voorlopig geen Schiphol meer.
Wat een gedoe.
.
Ik heb dit jaar op Düsseldorf meer stress gehad of ik het vliegtuig wel zo halen dan op Schiphol. In Duitsland hebben ze dezelfde problemen.
kosseh schreef:Opzich ging het voor mij vandaag wel oke. In 2 uur door alles heen.
Had veel sneller gekund als het bagage label niet verkeerd printe..
Was meer dat ik veel stress had doordat het gister zo chaotisch verliep, daardoor is alles wat extra tijd kost niet leuk.
M'n koffer is meegekomen naar m'n bestemming, toch elke keer weer fijn als je je koffer ziet