Samen genieten van de vakantievoorpret

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Samen genieten van de vakantievoorpret

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-26 12:26

Zoveel overal, zwemmen met schildpadden, zwemmen met wasvishaaien, nog steeds op de foto met gedrogeerd aapjes en tijgers...
We leven natuurlijk ook in een "alles voor de likes" tijdperk helaas.

Ik zou straks graag naar Assos en Fiskardo gaan, maar ik check wel even of er ook mijn vrije dagen cruise schepen zijn, want dan sla ik denk ik over

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-26 12:29

Jeetje, dat er nu ook cruiseschepen op Kefalonia komen. Dat is nog maar een paar jaar dan. Ik ben er tot en met 2018 jaren achter elkaar geweest en toen was dat niet zo. Ik ben benieuwd wat er allemaal veranderd is. Ik ga het zien in juni. Zin in!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-26 12:37

Ben je er in juni fitz? Wanneer? :')

Afbeelding

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-26 19:15

Pff zou in juni met vriendengroep op vakantie gaan maar gaat niet door ivm laksheid van iemand uit de groep dus iedereen is er nu klaar mee.
Vriendin bood gelukkig aan om eind september op vakantie te gaan, wat is binnen europa een lekkere plek waar het nog warm en zonnig is?

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-26 19:28

xxxmh schreef:
Pff zou in juni met vriendengroep op vakantie gaan maar gaat niet door ivm laksheid van iemand uit de groep dus iedereen is er nu klaar mee.
Vriendin bood gelukkig aan om eind september op vakantie te gaan, wat is binnen europa een lekkere plek waar het nog warm en zonnig is?

Genoeg, wat vinden jullie leuk? Portugal, Zuid-Spanje, Italië? Willen jullie echt een strand vakantie? Canarische Eilanden?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-26 19:43

Le je zonkalender en klimaatinfo? Daar staat goede informatie op per maand. :)

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-26 19:47

gaucho schreef:
xxxmh schreef:

Genoeg, wat vinden jullie leuk? Portugal, Zuid-Spanje, Italië? Willen jullie echt een strand vakantie? Canarische Eilanden?

Chill vakantie aan zwembad/strand en miss ook wel wat dingen zien. Ik zou eerst met die vriendengroep naar Sicilie gaan maar weet ook niet hoe het weer eind september daar is. Zat zelf te denken indd aan canarische eilanden of kos/rhodos. Turkije en Egypte vind ik zelf niks. Kreta en zakynthos al geweest.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-26 17:06

Nog 2 dagen. Ben vandaag al begonnen met koffer pakken. Een record. Meestal is het vlak voor de vlucht met véééél stress :+
Zo zin. Geweldige adresjes gevonden op Trinidad en op Tobago. Vooral Tobago is toeristisch en "de toerist" wil een huisje aan het strand. Ik wil dat dus niet. Ik wil bij locals en in de natuur. Niet te vinden, tenzij dure ecoresorts van 400+ usd per nacht. Ik heb tijdens het zoeken en alles afkeuren uiteindelijk uit pure wanhoop een vrouwtje geappt die een tuin vol kolibries heeft omdat ze die lokt door bepaalde planten aan te planten. Heel toevallig was ze bezig met een accommodatie bouwen en ze heeft beloofd op te schieten. Dus als alles goed gaat word ik haar eerste klant <3 *\o/*
Ze schijnt ook geweldig te kunnen koken. En de locatie is midden op het eiland, dus dat is handig
Heb ook al een auto geregeld op Tobago dus kan overal zelf heen
Op Trinidad heb ik kennissen van een kennis die me op sleeptouw nemen. Ook echt super. En het hotel was de enige die me leuk leek. Ook bij een vrouwtje die zich bezighoudt met een tuin die vogels en kolibries lokt, en ook in de natuur

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-26 17:31

Oh dat klinkt gaaf!