Snake vs lizard
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinka schreef:Milko zag het, ik heb ook een paar filmpjes. Milko ligt een beetje in de kreukels, hij is gisteren achterover van de berg afgevallen 4 meter naar beneden. Op zijn al zere knie en enkel. Hij had zijn nek wel kunnen breken. Was met bosmaaier.
Tinka schreef:Hij is al weer dingetjes in de tuin aan het doen hoor. En hij gaat daar niet meer maaien, was op een stuk van de tuin waar we toch niets doen en ook niet tegenaan kijken.
Tinka schreef:lukka63 schreef:Wel goed voor de natuur.
Hier al weken erg warm en droog.
Het regent hier al minstens 3 weken bijna dagelijks, volgens mij heeft de natuur wel genoeg vocht nou.
Tinka schreef:Gisteren voor het eerst van mijn leven een mammografie gehad. We waren te vroeg dus gingen in het park er tegenover zitten. Schuin tegenover ons zaten 6 mannen, ze waren aan het schreeuwen en dronken alcohol. Op een gegevens moment kwamen er 2 politie agenten aan, 1 gooide gauw zijn blikje bier leeg. Ze doorzochten de plastic tassen die ze bij zich hadden. Daar zat een grote fles sterke drank in nog helemaal vol. Die werd ter plekke leeg gegooid door de agenten en fles in de vuilnisbak. Kennelijk mochten te geen alcohol nuttigen in het openbaar.
Daarna dus de mammografie, het deed gelukkig amper zeer, ik kon gewoon stop zeggen als het zeer ging doen. Ik had het steeds uitgesteld vanwege horror verhalen van vreselijke pijn. Daarna kwam er nog een dokter voor een echo. Hij zei dat alles goed was, dus ik ben opgelucht. Vond het wel raar dat ik 42 euro moest betalen, dacht dat bevolkingsonderzoek altijd gratis was.
Tinka schreef:We moesten daar niet tegenover wachten, maar zag er geen kwaad in, ze bleven gewoon op dat bankje zitten. We zaten er wel een eindje vanaf want konden niet horen wat er gezegd werd.
De vrouw die de mammografie deed was heel aardig, ze zij ook steeds dat ik het moest zeggen als het pijn deed.
Volgens de arts was alles goed, dus ik hoef niet in spanning te zitten voor de uitslag.
Het was na aanleiding van de oproep voor het bevolkingsonderzoek. Ik weet niet of een echo standaard is?