Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marlou_ schreef:Ankeren op hydra ging bij ons wel goed, met de nadruk op onsveel andere mensen pakte elkaars ankers maar dat is dagelijkse kost daar. Naast ons lag een dame die al 25 jaar kapitein was en daar hadden we mooie gesprekken mee over het ankeren haha.
En ja het is de sunset inderdaad!! Onze ober was Panos en hij was zo grappig haha! Dat soort mensen vergeet je nooit meer.
We gaan inderdaad nog terug naar aegina maar nu pakken we de andere kant, weet ff niet meer hoe dat stukje heette
Marlou_ schreef:Ik vond hydra nog niet eens het leukste, wij vertrekken vandaag vanuit Poros naar epidavaros en dan naar methana en daar meten we een dame die we op hydra hebben ontmoet. Was de kapitein van ons naast in hydra
DewiRox schreef:@natasja, wij komen dan al jaren in Aegina Marina en hebben ook altijd wel scooters waarmee we het eiland over gaan. Nu ben ik wel eens benieuwd wat jij leuke plekjes vind op het eiland? Ik denk dat we al wel veel gezien hebben, maar toch vinden we elke vakantie wel weer wat anders.
Fijne vakantie!
mies_dummy schreef:Hoi iedereen mag ik mij ook melden?
Hier gaat de reis in augustus naar Kreta naar de plaats Chania.
Wel nu vroeg ik me af of mensen hier nog tips hadden om te doen? Ik hoorde iets over een boot naar Santorini maar daar kan ik weinig over vinden.
Ik zag wel al wat museums die zeker op het lijstje gaan maar varen naar eilanden lijkt ons ook onwijs leuk.
Dus alle tips zijn welkom!
Groetjes
manzano schreef:Samariakloof vond ik prachtig! Maar wel heel zwaar. We hadden hele simpele sneakers aan en eigenlijk was dat niet handig. Je loopt ontzettend veel over stenen en rotsen en dan is 16km echt wel ver. Ook deels in brandende zon, dus neem voldoende bedekking/zonnebrand en vooral WATER mee. Echt doen!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Nachtlampje schreef:Wauwie Lotus83!
Ik hoop dat wij ook zulke mooie avonden gaan hebben..
Wij hebben namelijk last-minute een vakantie naar Karpathos geboekt, we vertrekken komende dinsdag