Maar jij gaat met kerst, dus kan je verwachten dat het drukker wordt. Heb je al met je luchtvaartmaatschappij of waar je hebt gebeld en dit voorgelegd. Misschien kunnen zij je daarin beter informeren
Aan het begin van je vlucht kan je best het kabinepersoneel op de hoogte brengen van het feit dat je een korte overstap hebben en dan laten ze je als eerste van het vliegtuig.
Ja ik ben ook nog aan het kijken voor januari De 17e komen mn moeder en mn tante en een vriendin van me 2 weken op bezoek, en ik heb 1 week ervan vrij gevraagd dus dan gaan we ook een weekje weg. Waarschijnlijk 4 dagen orlando en dan via de westkust terug naar miami en dan nog naar 1 van de key eilanden ofzo, maar moeten we nog even uitzoeken
Iemand ervaringen met Los Angeles? Aan te bevelen voor alleenstaande reizigers? Zit toevallig eens te bedenken welke stad ik de volgende keer aan ga doen.
Purny, ik vond LA ook leuk! Denk alleen wel dat het handig is om daar een auto te huren. Het OV is er niet zo best en het is een enorm grote stad, alles ligt niet zo dicht bij elkaar als in NYC.
Yasmine
Geplaatst: 16-11-13 23:59
Ik vond LA ook leuk, maar vind het geen stad die ik op zich zou doen. Voor een korte vakantie zou ik eerder SF aanraden, daar heb je meer geschiedenis, cultuur, prachtige uitzichten. Ben nu 3x in LA geweest en ik vind de sfeer die er hangt wel tof maar heb ook het gevoel dat er behalve Warner Brothers Studios, Universal Studios, shoppen en celebs spotten niet veel te doen is
Foei Yasmine LA heeft juist heel veel te bieden! Naast pretparken en Hollywood zijn er mooie stranden, musea, parken, winkelstraten etc. Ik vind de stad echt heel divers!
Over ten week zit ik rond deze tijd al in het vliegtuig
Dallista
Geplaatst: 17-11-13 09:34
Alleen voor het Getty center heb je al een paar dagen nodig (al was het alleen maar om van het uitzicht te genieten!), en dan is er tegenwoordig ook de Getty Villa, dat is nog een dag erbij...
Ligt er natuurlijk maar net aan wat je interesses zijn. Persoonlijk houd ik van een mix van musea, shoppen en natuur, dus is LA en de kustlijn een favoriet. Al die studios doen mij dan weer wat minder.
Het heeft allemaal zijn charme, San Francisco is wel een stuk kleiner en compacter, dus daar is meer sprak van een centrum en een paar andere lokaties die je gezien moet hebben, maar LA, tja... LA heeft 'tig 'centra'. Ik was een keer op vakantie in LA met een lokale vriendin als tour guide, en op dag vier besloot ze dat we downtown Los Angeles maar eens moesten gaan bekijken. Bleek dat we in drie dagen tijd niet eens in Los Angeles zelf waren geweest.
We gaan een weekje. Plan is om in ieder geval een dag te shoppen in Orlando, met vrienden die in Amerika wonen en vrienden uit Nederland een avondje te gaan eten, Kennedy Space Center bezoeken en ik wil een rondleiding doen langs een aantal paardenbedrijven in Ocala. Verder nog niet echt plannen.