Maar ja, met een beetje geluk zie je op de ferry ook al orka's of walvissen en dan moet je ook al niet gaan whale watchen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Op de weg naar Tofino zitten er behoorlijk wat alleen moet je wel goed je ogen open houden. Rond Port Alberni zijn heel wat goede plaatsen en lopen ze ook regelmatig in de tuinen, m'n schoonouders worden er gek van. Lopen namelijk met vanalles en nog wat te slepen haha
In de Rockies liep er een bruine zwarte beer (volg je m nog?
) langs de weg, iedereen stoppen natuurlijk. En in de Yukon hadden we mama en baby Grizzly (hij was al groter dan een zwarte beer) tussen de paarden in de paddocks lopen. Daarna kwamen we ze nog een keer tegen op een buitenrit met z'n tweetjes. Gelukkig hadden we toen geen toeristen bij ons.
en gaat dan op transport (970 km). Dat is meer dan 12 uur op de vrachtwagen. Dat zal nog even duren voor ze hier is. Maar ik kijk er ontzettend naar uit om haar weer te zien! Vrijdag de 13e (april) heb ik haar naar België in quarantaine gebracht en ik mis haar dagelijks!
. In Banff NP in 2008 hebben we onze eerste (zwarte) wolf gezien ik kan je vertellen dat was wel heel speciaal.

Heb hier in Fredericton eerst 7 maanden op een arabieren fokkerij gewerkt. Daar ben ik gestopt en nu werk ik bij Delta
Ik ga ok maar zoeken nog iemand die langer kan blijven!
Eskimo schreef:Hippologic, wat fijn en een opluchting dat je paard er is.. Kan me voorstellen dat je helemaal blij bent!

Dead frog gedronken ipv een Guinness. Was wel lekker!
Topic heb ik gelezen, je hebt een mooi paard! Ben je van plan om ooit je paard nog aan huis te nemen als je verhuisd?