Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

dit is ook niet echt goedkoop maar ik kan het niet zelf
en een goed aangelegde parkeerplaats is voor de rest van het huis gewoon een aanwinst. En mocht ik moeten verkopen een waardevermeerdering meer als wat het mij nu kost.
. Dit is wel zo fijn dan
!
ik heb gevraagd om een foto update tijdens de werkzaamheden voor mijn huis dagboek
ze starten nadat we komende week zijn weggereden. Zolang ik er ben kunnen ze niet beginnen.of ik moet de camper op zijn terrein zetten maar dan kan de kraan er niet staan
Waarschijnlijk bang dat ik zou terugkrabbelen,
)en de nieuwe vloerplaten opzij gelegd op de goede extra etage. En nu wordt plank voor plank eruit gebeukt en opgeladen. En ik heb zo meer licht in mijn schuur, de mooie muur en balken goed zichtbaar en zij zijn blij met het hout dat gebruikt gaat worden voor restauratie projecten zonder draagfunctie

karuna schreef:Hierbij wat fotos van werk in uitvoering. Zij hebben ook interesse in mijn woonkamer vloer en eventueel de verdiepingsvloer. Daar uiteraard wel voor betalen dan.
Maar toen we de aanhangwagen aan het volladen waren stond er een meneer op de stoep. Of we oud hout hadden, oude gebruikte planken, hoe ouder hoe beter. Eh eh oh wacht even kijk hier en hier en hier eens naar. En ja ze hadden interesse en tijd om het nu meteen te doen.Waarschijnlijk bang dat ik zou terugkrabbelen,
Maar hun komst maakt meteen einde aan mijn gepieker wat te doen aan de twee brakke extra etages in de schuur. Restaureren is peperduur en kan ik niet zelf. Een draagbalk is te gaar voor het gewicht van de vloer.
Dus zij hebben de tenten (jippie ook dat werk wordt ons zo bespaard gelukkig)en de nieuwe vloerplaten opzij gelegd op de goede extra etage. En nu wordt plank voor plank eruit gebeukt en opgeladen. En ik heb zo meer licht in mijn schuur, de mooie muur en balken goed zichtbaar en zij zijn blij met het hout dat gebruikt gaat worden voor restauratie projecten zonder draagfunctie
En een aanhangwagen met afval is nu naar de stort, de schuur een stuk leger zo al. Hopelijk nog een tweede portie uit de garage afgevoerd nog ook.
En gras weer een stukje gemaaid ook,
[ [url=m/DdNOt4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hamP8p.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/g2UOf1.jpg]Afbeelding[/url] ]
De grote tent al weg
[ [url=m/sEgSOR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BuS1od.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Xti6nv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hkzMMJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Al een flinke stapel op de wagen
[ [url=m/rxBqwY.jpg]Afbeelding[/url] ]
To be continued
Maar deze verrassingen houden je scherp en fris![]()
![]()
En even goed schoonmaken daarna overal liggen deeltjes hout,resten stro enz
Gelukkig had ik een enorme ladder in de schuur staan hiervoor,
Ze waren alleen maar reclame briefjes aan het rondbrengen eigenlijk. En hadden niet een meteen klus verwacht. De derde man is opgeroepen om meteen te komen zodat ze meteen konden beginnen.

is minder blij. Die vieze kattenharen. Ik sta nu even stijf van de allergiemedicatie.
ik wist het al maar nu is dat zeker. Ze hebben zich op een gegeven moment gezekerd voor de laatste planken omdatde draagbalk onder hun begon te kraken. Onbegrijpelijk dat ze daar gasten op hebben willem ontvangen inclusief kindjes en onbegrijpelijk dat gasten ervoor hebben willen betalen en er hebben willen slapen. 
maar het was voor een goed doel. Het afval stond niet voor vandaag in de planning maar het liep zo.
. Het was ook een raar concept natuurlijk, tenten in een schuur
Maar het is maar goed dat het enorme gewicht van de balken is. Nu die vloer eraf is zie je pas goed hoe een aantal draagbalken er aan toe is. Ik was bij keuring en later door de bouwmeneer al gewaarschuwd of gewicht er af en dan redden ze zich wel zolang ze droog blijven of restauratie en zeker niet gebruiken. Ik wil voor een punt even een deskundige laten checken of er een metalen spalk moet komen voor een balk en of ik dat zelf kan of moet laten doen.
en heb nu even verplichte rust, het was weer naaldprik tijd.
Mijn papa voelt zich heel nuttig
met kleine voor hem ongevaarlijke klusjes en helpende hand. Gv was vandaag heel duidelijk. Als u een cirkelzaag gaat bedienen pak ik de sleutels en rijdt ik met u naar huis hoe laat het ook is. Dat hielp