Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Hierbij wat fotos van werk in uitvoering. Zij hebben ook interesse in mijn woonkamer vloer en eventueel de verdiepingsvloer. Daar uiteraard wel voor betalen dan.
Maar toen we de aanhangwagen aan het volladen waren stond er een meneer op de stoep. Of we oud hout hadden, oude gebruikte planken, hoe ouder hoe beter. Eh eh oh wacht even kijk hier en hier en hier eens naar. En ja ze hadden interesse en tijd om het nu meteen te doen.Waarschijnlijk bang dat ik zou terugkrabbelen,
Maar hun komst maakt meteen einde aan mijn gepieker wat te doen aan de twee brakke extra etages in de schuur. Restaureren is peperduur en kan ik niet zelf. Een draagbalk is te gaar voor het gewicht van de vloer.
Dus zij hebben de tenten (jippie ook dat werk wordt ons zo bespaard gelukkig)en de nieuwe vloerplaten opzij gelegd op de goede extra etage. En nu wordt plank voor plank eruit gebeukt en opgeladen. En ik heb zo meer licht in mijn schuur, de mooie muur en balken goed zichtbaar en zij zijn blij met het hout dat gebruikt gaat worden voor restauratie projecten zonder draagfunctie
En een aanhangwagen met afval is nu naar de stort, de schuur een stuk leger zo al. Hopelijk nog een tweede portie uit de garage afgevoerd nog ook.
En gras weer een stukje gemaaid ook,
[ [url=m/DdNOt4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hamP8p.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/g2UOf1.jpg]Afbeelding[/url] ]
De grote tent al weg
[ [url=m/sEgSOR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BuS1od.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Xti6nv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hkzMMJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Al een flinke stapel op de wagen
[ [url=m/rxBqwY.jpg]Afbeelding[/url] ]
To be continued
Maar deze verrassingen houden je scherp en fris![]()
![]()
En even goed schoonmaken daarna overal liggen deeltjes hout,resten stro enz