Achterom schreef:purny schreef:Ik vlieg 28 oktober naar Berlijn. Daar gaan er meerdere vluchten van. Ik vlieg met klm.
Pak de trein. Sneller en betrouwbaarder.
Ik heb al geboekt
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:Ik vind het ook wel spannend... Ik vlieg 30 september vanaf Schiphol naar Kaapverdie.
Omdat er maar 1 vlucht per dag gaat en er toch ook mensen opgehaald moeten worden verwacht ik niet dat er gecancelled wordt. En we vertrekken om 6:20.
Ik hoop dat we normaal weg kunnen. Ik zorg er wel voor zeeeeer op tijd te zijn.
Danique_G schreef:Las zojuist dat er weer 34 vluchten geschrapt zijn (in de televaag)
Wat een ellende zeg. Iemand postte gisteren oid dat de Benschop ontslag heeft gediend. Siert hem wel dat hij toegeeft geen antwoord hierop te weten. Alle medewerkers zitten zo met een burn-out thuis als dit zo doorgaat. Wat een kosten zal deze toestand en alle claims gaan geven zeg
kosseh schreef:Danique_G schreef:Las zojuist dat er weer 34 vluchten geschrapt zijn (in de televaag)
Wat een ellende zeg. Iemand postte gisteren oid dat de Benschop ontslag heeft gediend. Siert hem wel dat hij toegeeft geen antwoord hierop te weten. Alle medewerkers zitten zo met een burn-out thuis als dit zo doorgaat. Wat een kosten zal deze toestand en alle claims gaan geven zeg
Daar zit mijn vlucht bij...
Van 7 uur tot net op Schiphol gehangen...
Op de borden leek die nog steeds te gaan, maar in hun eigen systeem niet.
Daar kwamen we pas achter na het proberen in te leveren van de bagage. Dat kon voor onze vlucht niet.
Deel van de groep (groepsreis) is omgeboekt naar de vlucht van vanmiddag. Die staan nu nog in de rij voor controle.
4 hebben nog geen stoel, die mogen pas mee als er iemand niet komt opdagen.
Ik ben de gene die pas morgen kan.. hopen dat m'n vlucht morgen wel gaat. Dan mis ik maar 1 dat van het programma
In de tijd dat we in de vertrekhal/plaza hebben gehangen zagen we de rij steeds langer worden.
Hopelijk gaan het morgen ochtend redlijk vlot. In je eentje is zo een rij nou niet echt gezellig