kosseh schreef:Ik heb de heen en terug vlucht bij een andere vliegtuigmaatschappij geboekt, ipv een retourtje.. Baal daar nu toch wel een beetje van, toch wel spannend of niet een van de twee annuleert gaat worden.
Weten jullie of de reisverzekering daar iets mee doet? Als ik bijvoorbeeld wel heen kan vliegen, maar terugvlucht geannuleerd is?
Al meegemaakt; we hadden een binnenlandse vlucht die gecancelled werd, en daardoor misten we onze grote vlucht naar huis. Was omwille van mist en dat was gedekt door onze verzekering, dus kosten voor nieuwe vlucht, hostel, en taxi werden gedekt. Maar hangt dus af van waarom je vlucht geannuleerd wordt.
Ik wil in mei op paardrijvakantie maar het wil nog niet vlotten. Kirgizië is gaaf, maar nog te koud als je de bergen in wil.
Heel contact met Centaurtrails, leuke offerte voor Bosnïe maar nog geen andere aanmeldingen... Als die doorgaat vlieg ik heen, doe ik de rijvakantie en dan een week auto huren en door Bosnië en Montenegro trekken.
Eind deze week bellen we weer en als er dan nog geen bevestiging is, kijk ik weer verder.
Normaal wou ik weer naar Kruger, maar vind geen fijne vluchten en de overstromingen hielden me uiteindelijk tegen. Het is ook vrij duur omdat ik alleen ga en alle accomodatie en de huurauto alleen moet betalen.
In september gaan we een lang weekend naar Madrid (Shakira
), alles al geboekt.
Mijn man gaat in juli nog naar Polen, maar enkel voor System of a Down, sommige van het groepje gaan wel wat rondreizen.
November willen we naar Laos, maar beetje de oorlog afwachten nog... Heel onzeker reisjaar dus.