Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sureido schreef:Kaprun?
lshannah schreef:sureido schreef:Kaprun?
Dank allebei voor de tips! Inmiddels is duidelijk dat we beiden in het lange weekend van 6 t/m 9 maart uitgeroosterd zijn, dus ik ga zeker naar Kaprun en Kirchberg kijken. Andere ‘sneeuwzekere’ opties zijn natuurlijk ook welkom!
Heb er zin in, maar met al het aanbod weet ik nog echt nada. Luxeprobleem.
lshannah schreef:sureido schreef:Kaprun?
Dank allebei voor de tips! Inmiddels is duidelijk dat we beiden in het lange weekend van 6 t/m 9 maart uitgeroosterd zijn, dus ik ga zeker naar Kaprun en Kirchberg kijken. Andere ‘sneeuwzekere’ opties zijn natuurlijk ook welkom!
Dizzy505 schreef:lshannah schreef:
Naar wat voor soort sfeer zoek je?
Ik ben vorig jaar in Kirchberg geweest, ik vond het eerlijk gezegd qua sfeer tegen vallen.
Jadeleigh263 schreef:lshannah schreef:
Wij zijn een maand geleden naar Kaprun geweest, en eerlijk, we zijn er van de 7 skidagen maar 1 dag geweest. Het is mooi om te zien bovenop de gletsjer, maar ik persoonlijk zelf vond het behoorlijk eentonig en daarom zijn we alleen maar naar Zell am See en Skicircus Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn gegaan, maar ik hou ook meer van tussen de boomgrens skiën en wij konden ook eerder in het seizoen gaan. Qua dorp vond ik Kaprun wel heel leuk! Gezellig sfeertje en veel, maar echt veel Nederlanders. Je moet er van houden. Voor sneeuwzekerheid zit je ieder geval goed (en mocht er nog genoeg sneeuw vallen dan zou je nog een dag naar Zell am See kunnen gaan!)![]()
Hieronder een paar foto’s van hoe het eruit ziet
[ [url=m/E6a4Dn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vmrmSa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hanafubuki schreef:Grote vraag: wat is een fijn skigebied waar de stoeltjesliften kinderbeveiliging hebben? (Voor volgend jaar) in Winterberg kon onze dochter van 4 mee in de lift omdat er valbeveiliging tussen de benen zit.
Volgend jaar gaat ze op les, maar ik ben nu al bang voor de skilift zonder dat ik erbij ben (blijf wel in de buurt zelf ook skieen)
Voor dit jaar gaan we niet nog een x, zouden wel gaan maar ik heb een reisje gewonnen in april (geen wintersport helaas) en zit daardoor met mn vakantiedagen
Hanafubuki schreef:Grote vraag: wat is een fijn skigebied waar de stoeltjesliften kinderbeveiliging hebben? (Voor volgend jaar) in Winterberg kon onze dochter van 4 mee in de lift omdat er valbeveiliging tussen de benen zit.
Volgend jaar gaat ze op les, maar ik ben nu al bang voor de skilift zonder dat ik erbij ben (blijf wel in de buurt zelf ook skieen)
Voor dit jaar gaan we niet nog een x, zouden wel gaan maar ik heb een reisje gewonnen in april (geen wintersport helaas) en zit daardoor met mn vakantiedagen