Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
littletash schreef:Ik zou nog even update geven over mijn vakantie. Momenteel merk ik eigenlijk helemaal niets van de crisis. De Grieken zijn even vriendelijk als voorheen en voel me ook totaal niet onveilig. Heb net ook gewoon met gemak gepind. Er stonden geen rijen en de andere pinautomaat deed het ook zag ik:) verder is het hier heerlijk!
Lotus83 schreef:
Lotus83 schreef:littletash schreef:Ik zou nog even update geven over mijn vakantie. Momenteel merk ik eigenlijk helemaal niets van de crisis. De Grieken zijn even vriendelijk als voorheen en voel me ook totaal niet onveilig. Heb net ook gewoon met gemak gepind. Er stonden geen rijen en de andere pinautomaat deed het ook zag ik:) verder is het hier heerlijk!
Fijn! Waar zit jij ook alweer?
Marlou_ schreef:Haha tuurlijk ja gezegd!!![]()
Wij wilde in Poros vis eten dus werd giamas aangeraden en dat was hemel! Hydra werd hier ook ergens genoemd en wilde we graag zien. Vond het erg mooi en heerlijk gegeten bij le gato Nero, heerlijke Italiaan! Veel zwerfkatten en de zielige ezeltjes due de hele dag in de zon staan aan een meter touw zonder water, te wachten tot er een dikke pad komt om er een rondje op te rijden. Op internet word hydra mondain genoemd en dat herken ik wel. De winkeltjes vind ik duur en dat wil ik niet als toerist haha!
Wel mega lekker gegeten tweede avond met het mooiste uitzicht ever! Weet alleen niet meer hoe het daar heet.