Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gracezellaa schreef:Ik vertrek morgen
idapaulien schreef:Gracezellaa schreef:Ik vertrek morgen
Aah! Spannend! Heb je een goede reis gehad?
Ik wil in december gaan reizen, maar ik wil eigenlijk mijn koffer ergens achterlaten in Port Elisabeth. Ik wil namelijk met een backpack reizen en niet ook nog een koffer met schoolboeken en en laptop meeslepen. Hebben jullie een idee waar ik dat zou kunnen doen? Op het vliegveld kreeg ik niet echt een duidelijk antwoord of het daar kon, dus ik denk niet dat dat mogelijk is. Zouden jullie het aandurven om het bij een hostel in PE achter te laten?
Yv_ schreef:Mijn koffer is "mooi" in Nairobi blijven staan.
Eerste keer dat ik problemen met een tussenstop heb gehad en heb al vaak gevlogen, ook met tussenstops. Ik had een tussenstop van 1,5u op Nairobi, Kenia. Kwam het vliegtuig uit, ben naar het rookhok gegaan, heb een broodje en een drankje gehaald en ben het andere vliegtuig weer ingestapt. Heb geen controle meer gehad, op de boardingpass-controle bij de gate na. Ligt heel erg aan het vliegveld, in USA moest ik wel weer door controles heen en door de lange rij waren er een aantal met dezelfde tussenstop erg laat bij de gate. Was in elk geval blij dat ik niet de enige was die toen laat was.
Waar heb je een tussenstop?
anthea_naomi schreef:Bedankt MarijeR olifants leek mij inderdaad ook mooi! Jij hebt wel via de site van sanparks geboekt ?