Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Alleen even afwachten of het qua tijd en geld lukt zodra ik de precieze data van mijn excursie weet, maar dat kan haast geen probleem meer zijn.
Prepaid kaarten (bv. cash passport) worden vaak niet geaccepteerd omdat er op vele soorten geen naam staat en in Amerika aanvaarden ze voor bepaalde dingen (bv. hotels, autohuur, zo'n "grote" dingen) meestal alleen kaarten waar een naam op staat. Maar ik heb bijvoorbeeld via mijn bank wel gewoon een prepaid Mastercard waar wél mijn naam op staat. Dus als je daarop let, dan kan je prima een prepaid kaart aanvragen. Ik zou eigenlijk gewoon eens bij je bank informeren, die kunnen je aanraden welke kaart bij jou past en zij weten ook wat er algemeen geaccepteerd wordt in Amerika
Ik veronderstel bv. dat je nog student bent? dan kan je ook niet zomaar alle kaarten krijgen.Nagini schreef:Ja had wat reclamegelden idd.
Is dat duur?
Haha nee ka er zemee naar toe, maar vind het leuker als het warm is en je nat kan worden en zonnen :p
WF is trouwens VISA en ING is Mastercard =) Geeen idee wat verder het verschil is haha
Mijn passen staat tot februari op wereldwijd en ik kreeg laatst een melding dat ze mn betaalpas wilde gaan blokkeren omdat ik hem teveel in het buitenland gebruikte (ehh ING wat denk je dan.. dat ik m 1x per week in amerika gebruik en de rest gewoon in NL.. staat niet voor niets op wereldwijd)
En ja ze had aangegeven dat ze in Amerika zat voor een half jaar
overduidelijk op m'n telefoon..
Douraque schreef:Ik vind de op de vineland ook fijner, maar VS zit enkel op de international drive dus moest ik er wel heen
Ja, wij hadden de coupons gedownload en dat was maar goed ook omdat ik best hoge bedragen uitgaf waardoor ik nog meer korting kreeg.
Maar waar kunnen jullie die kortingsbonnen vinden? Op de site van vineland kon ik alleen 3 die op de homepage staan zien?

Heb er voor gekozen om het alleen daar bij te houden, ivm het slechte weer en omdat ik 2 weken vakantie dan heb.
Wie kan mij geruststellen?