USA - Kansas, 3 maanden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Re: USA - Kansas, 3 maanden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 18:34

Op de stal waar ik zit , zitten bijna alleen palomino's en een aantal vossen en 2 schimmels :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 22:19

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ HET REGENT EN ONWEERT!!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
*maakt vreugdedansje!!!*

Ik stond net met een brede smile buiten, was de paarden water aan het geven en toen hoorde ik allemaal gerommel en zag ik die prachtig donkere wolkjes :D Heb natuurlijk ook wat foto's gemaakt :P

helaas i het volgens mij geen grote bui, maar alles is meegenomen :j

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 22:23

Die regen (en onweer) mag welleens die kant (blijven) op komen ... wat is het hier triest weer zeg... pfoeehh....

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 22:25

hihi, nou van deze hitte word je ook niet blij, krijg je barstende koppijn van :+

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 22:25

nee te heet is ook zeker niet fijn nee!! Maar constant regen (tenminste waar ik woon in nederland) is ook niet leuk...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 22:40

Maar de regen is nu alweer gestopt :( miss dat er meer komt, ik hoop het... fingers crossed!

Afbeelding

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 22:42

Zou wel lekker zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 22:51

idd cowboys moeten wel hun hoed bij zichhouden , stel dat ze zich schamen voor datgenen wat eronder hangt :')

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 23:08

Hier in Spanje is het ook ontzettend droog! Er staat zelfs een boete op teveel grondwater gebruiken :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 09:02

:+ heb je wel vaker in warme landen dacht ik....

Bloemetje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 09:33

Klopt in Australie heb je dat ook. Dan denk je: het is een eiland hoezo te weinig water??? Maar zoutwater is ook niet alles.... :\ ;)

TS: gave foto vind ik die laaste!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 11:44

Oooh Renee ;( Ik droomde dat ik via een omweg en met de auto enzo dat ik alsnog bij jullie terecht kwam. Werd gelijk weer met een rotgevoel wakker.. anders was ik er nu al 2 weekjes ;(

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 14:19

Bloemetje87 schreef:
Klopt in Australie heb je dat ook. Dan denk je: het is een eiland hoezo te weinig water??? Maar zoutwater is ook niet alles.... :\ ;)

TS: gave foto vind ik die laaste!

Oh ze hebben net gister op het nieuws laten zien dat er met zout water ook aardappels te kweken zijn... :D

Maar fijn dat er regen is geweest renee :j
Hoop voor jullie dat er nog wat meer komt :j

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-12 02:21

Cher :(:) mis je hoor!

Helaas was er maar heel weinig regen gevallen :+

Omygod... Cuty is echt zo fantastisch :oo Ik heb haar zojuist gewassen :oo van top tot teen en ze gaf geen krimp :oo ze bleef gewoon rustig dooreten... de vreetzak :') Ze was echt vies, dus eerst haar met alleen water en spons wassen... ging allemaal goed :j toen de shampoo er bij gehaald, ging allemaal goed, toen spons erbij gehaald, bleek teveel shampoo te zijn, ging niet goed :') kreeg het niet met de spons weg :') Toen besloten met waterslang te doen... eerst een klein straaltje gedaan, ze gaf geen krimp :') gewoon dooreten :') en toen iets steviger zodat ik de shampoo er goed af kon spoelen, en wauw, wat een wonderveulen! Ze heeft zich 1 keer omgedraait en dat was het, verder heeft ze zich keurig laten afdrogen met de handoek... echt wauw... Ik denk dat Cuty een fantastische merrie word _/-\o_ Weinig 2 maanden oud veulens zullen dit toelaten zonder te klagen :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-12 04:05

Je hoort veel mensen zeggen dat Amerikanen oppervlakkig en nep zijn... Nou daar ben ik het niet mee eens :oo Wat een onwijs sociale en meedenkende mensen zijn het hier. Ik zie de mensen elkaar helpen, fondraisings etc en de buren hier zijn zo erg helpzaam... Niet te geloven. In Nederland zie je dat zelden. De buurman is de laatste dagen bezig geweest met de tractor startklaar te maken om mee te maaien, nou dat is een karwei hoor met deze antieke tractor :+ Maar hij is in 40 graden buiten in de zon bezig geweest om het te maken... echt... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Niet alleen dat, hij is degene die vanochtend om half 9 even langskwam met 70 dollar aan kwartjes en zei dat ik wel even alle quarters die ik miste eruit mocht pakken :') Nou heb er 36 uit kunnen pakken, ik miste er nog 2; Missouri en Wisconsin :P Ben toen naar de super geweest en daar voor 10 dollar aan kwartjes gekocht. Daar zat Wisconsin in en heb meteen 36 kwartjes terug gestopt, ookal hoefde het niet :P Toen ik de kwartjes terug gaf vroeg hij of ik nu compleet was en ik zei dat ik nog 1 staat miste :D Nou, toch een hoop bereikt in 3 dagen al zeg ik het zelf :') zijn toch 50 staten :)) Komt die nu net (half 9 savonds) aan omdat die nog iets moest nakijken van de tractor en duwde hij zo Missouri in mijn handen :)) Ze hebben thuis letterlijk al het kleingeld opgezocht en gezocht naar Missouri... en gevonden! Echt, wauw! In NL maak ik zoiets nou nooit mee :P Ze zetten zichzelf echt voor de volle 100% voor elkaar in... Dat is nou wat je noemt een fijn karakter eigenschap :D

Nee, niks oppervlakkig :P Vind de mensen hier fantastisch *\o/*

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 05:25

geweldig he zulke mensen ik heb het ook al ondekt van de amerikanen maar niemand geloofd me :P
maar hier in nederland heb je het ook hoor alleen niet overal maar jah dats in amerika ook zo

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 09:23

Ik heb dat inderdaad ook mogen ervaren! Geweldige mensen :+: zo zouden ze in NL ook wel mogen zijn :)

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 12:42

Ohh ik geloof het gelijk, dat de Amerikanen zo zijn :+: Lijkt me prachtig. In Nederland is juist iedereen ieder voor zich.. Bah :P
Als 't zou kunnen zou ik zo emigreren :P Niet perse naar de VS, maar iig weg uit NL :') Haha!

Mooi dat je nu al je quarters compleet hebt! :D
En wat gaaf dat Cuty 't zo geweldig doet!! <3

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 14:47

Heerlijk zo'n braaf veulen <3
Zal je inderdaad niet snel vinden!

Wat een aardige buurman :)
Ik snap alleen niet wat precies quaters zijn :o
Staat op het geld in amerika de staten ervan?

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 15:36

Ekeif96 schreef:
Heerlijk zo'n braaf veulen <3
Zal je inderdaad niet snel vinden!

Wat een aardige buurman :)
Ik snap alleen niet wat precies quaters zijn :o
Staat op het geld in amerika de staten ervan?

Quarter(s) = kwartje = 25 cent. :P

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 15:51

Haha, bedankt :)
Ik dacht natuurlijk al weer direct aan paarden (Quaters) ;)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-12 17:21

dat zin ook quarters :P niet quaters :P

ik heb net de voorbeentjes van Cuty opgetild <3 ze liet het gewoon toe. en ze was natuurlijk aan het eten :')

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 17:25

Nu voel ik me blond :Y)

Fijn dat ze dat allemaal zo makkelijk doet!
Zal ze later waarschijnlijk ook geen moeite meer mee hebben :j

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-12 17:29

Nee daarom doe ik het dus idd ook nu, zodat het alles een stuk makkelijker maakt voor de toekomst :P Ik zit ook zoveel mogelijk aan haar hooft, kan aan haar oren trekken alles, dus ze is inmiddels al wel wat gewend. Dus ook beentjes optillen, achterbenen schoon maken enzovoort. Het meelopen aan het leidsel word het lastigst want dan kan ze niet blijven eten :')

Toch best grappig, ik had eerst helemaal geen ervaring met veulens :P alleen ene paar op de foto gezet, thats it :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-12 22:06

Cuty heeft te lange tenen, die moeten getrimt worden... En dat mag ik doen :') heb het net een beetje met een rasp gedaan, paar keer heen en weer gewoon voor het gevoel :j ze heeft een behoorlijk harde hoef, best lastig. Ze vind het wel spannend om lang op 3 benen te staan, wat ook begrijpelijk is :j

Tot dusver doet ze het al beter als Sweety de tweejarige, bij de hoefsmid :') :')