Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb natuurlijk ook wat foto's gemaakt 
heb je wel vaker in warme landen dacht ik....
Ik droomde dat ik via een omweg en met de auto enzo dat ik alsnog bij jullie terecht kwam. Werd gelijk weer met een rotgevoel wakker.. anders was ik er nu al 2 weekjes
Bloemetje87 schreef:Klopt in Australie heb je dat ook. Dan denk je: het is een eiland hoezo te weinig water??? Maar zoutwater is ook niet alles....![]()
![]()
TS: gave foto vind ik die laaste!

mis je hoor!
Ik heb haar zojuist gewassen
van top tot teen en ze gaf geen krimp
ze bleef gewoon rustig dooreten... de vreetzak
Ze was echt vies, dus eerst haar met alleen water en spons wassen... ging allemaal goed
toen de shampoo er bij gehaald, ging allemaal goed, toen spons erbij gehaald, bleek teveel shampoo te zijn, ging niet goed
kreeg het niet met de spons weg
Toen besloten met waterslang te doen... eerst een klein straaltje gedaan, ze gaf geen krimp
gewoon dooreten
en toen iets steviger zodat ik de shampoo er goed af kon spoelen, en wauw, wat een wonderveulen! Ze heeft zich 1 keer omgedraait en dat was het, verder heeft ze zich keurig laten afdrogen met de handoek... echt wauw... Ik denk dat Cuty een fantastische merrie word
Weinig 2 maanden oud veulens zullen dit toelaten zonder te klagen
Wat een onwijs sociale en meedenkende mensen zijn het hier. Ik zie de mensen elkaar helpen, fondraisings etc en de buren hier zijn zo erg helpzaam... Niet te geloven. In Nederland zie je dat zelden. De buurman is de laatste dagen bezig geweest met de tractor startklaar te maken om mee te maaien, nou dat is een karwei hoor met deze antieke tractor
Maar hij is in 40 graden buiten in de zon bezig geweest om het te maken... echt...
Nou heb er 36 uit kunnen pakken, ik miste er nog 2; Missouri en Wisconsin
Ben toen naar de super geweest en daar voor 10 dollar aan kwartjes gekocht. Daar zat Wisconsin in en heb meteen 36 kwartjes terug gestopt, ookal hoefde het niet
Toen ik de kwartjes terug gaf vroeg hij of ik nu compleet was en ik zei dat ik nog 1 staat miste
Nou, toch een hoop bereikt in 3 dagen al zeg ik het zelf
zijn toch 50 staten
Komt die nu net (half 9 savonds) aan omdat die nog iets moest nakijken van de tractor en duwde hij zo Missouri in mijn handen
Ze hebben thuis letterlijk al het kleingeld opgezocht en gezocht naar Missouri... en gevonden! Echt, wauw! In NL maak ik zoiets nou nooit mee
Ze zetten zichzelf echt voor de volle 100% voor elkaar in... Dat is nou wat je noemt een fijn karakter eigenschap 
Vind de mensen hier fantastisch

zo zouden ze in NL ook wel mogen zijn
Lijkt me prachtig. In Nederland is juist iedereen ieder voor zich.. Bah 
Niet perse naar de VS, maar iig weg uit NL
Haha!

niet quaters 
ze liet het gewoon toe. en ze was natuurlijk aan het eten
Ik zit ook zoveel mogelijk aan haar hooft, kan aan haar oren trekken alles, dus ze is inmiddels al wel wat gewend. Dus ook beentjes optillen, achterbenen schoon maken enzovoort. Het meelopen aan het leidsel word het lastigst want dan kan ze niet blijven eten 
alleen ene paar op de foto gezet, thats it
heb het net een beetje met een rasp gedaan, paar keer heen en weer gewoon voor het gevoel
ze heeft een behoorlijk harde hoef, best lastig. Ze vind het wel spannend om lang op 3 benen te staan, wat ook begrijpelijk is