dus ik lees lekker mee altijd handig
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hoop maar dat het dan klaar is met dat gesneeuw. Hier in Groningen is geen vlokje gevallen, en dan zou ik in Londen door de sneeuw moeten ploeteren? Of erger, vertraging en dergelijke oplopen door de sneeuw? Meeeehhhhhh
Denk niet dat het morgen al weg is... 
maar misschien kan ik het toch niet laten eerder even snel op en neer te gaan ^^ ligt een beetje aan de centjes en dergelijke lol.
Stena Line heeft een Valentijnsdag aanbieding. 's nachts heen, hele dag in London en de nacht erop weer terug. Voor 99 euro per persoon
Al weer een paar dagen. Het was zo fijn en weer zo leuk om weer terug in Engeland te zijn. Weer was prima, koud en guur maar droog. Zaterdag was schitterend. Alle grote bezienswaardigheden bekeken en verder vooral lekker door Londen geslenterd, in pubs gekletst met Londenaren en in een geweldige, oude bioscoop naar Les Mis geweest. Ik heb heimwee

Dus ik heb liever een stevige maaltijd die iets meer kost maar wat wel lekker is 
We hebben ook tijd voor ons zelf op donderdag (geen idee hoelang, paar uur) dus mooie plekken zoals een mooi park etc vindt ik zelf ook erg leuk
(neem uiteraard mijn camera mee dusja
)
Ik heb er zin innnnnn, lekker shoppen!
)Het gaat om vliegen of met de boot, en een hotel dicht bij/in het centrum.
boooo schreef:. (Want ja, "anders kunnen we voor hetzelfde geld net zo goed een week naar Griekenland".)

) en ik 'goedkoop' heb overnacht voor 30/35 pond per nacht inclusief ontbijt. Kortom: een citytrip is vaak duurder dan een week all-inclusive in een resort
(heb ik ook wel eens gedaan, is goedkoper dan ruimbagage bij Ryan Air
)

. Dinsdags gaan we met de underground naar Westminster voor een wandeling langs de Big Ben, the houses of parliament of met een rondrit van de dubbeldekker inplv lopen. Dan gaan we lunchen in de buurt van de Tower hill en bezoeken we daarna de Tower of Londen. We gaan met een boot over de Thames (komen uit bij de Londen Eye) en gaan dineren in het Azzurro-Waterloo restaurant. Daarna hebben we de musical 'We will rock you'. Woensdag gaan we naar het Victoria and Albert museum, daarna wandelen naar Buckingham Palace, Changing of the guards, lunch in Covent garden. Daarna wandelen naar Trafalgar Square, Piccadilly Circus en de Millenium Bridge. Daarna hebben we van 3 tot 7 vrije tijd dus om te shoppen of doen wat we willen en moeten hierbij dineren op eigen gelegenheid.
Vraag me af of er in de buurt van dat laatste een mooi park of iets is ( ben al aan het kijken op maps), wil daar graag heen om foto's te maken van vrienden (beetje een shootje mocht het mooi weer zijn
?
Maar dan kan je naar Hyde Park, of gaan shoppen