Een update weer van onze kant

Gisterenavond hebben we toch zoiets geweldigs gedaan!

Rond een uur of 6 hadden we nog geen honger en kwamen de fransen weer terug dus wij hadden zoiets van: we gaan wel eventjes een rondje om.
Na eerst wat foto's te hebben gemaakt van pluisjes en paarden kwamen we een vrouw tegen (die in een geweldig huis woonde!!!) die ons de weg naar de top van de berg kon vertellen.
Wij enthousiast als we waren die genomen en aan de 'klim' begonnen.
Viel alles mee, top leek ook steeds dichterbij te komen!
Wij helemaal hyper en blij want hoe hoger we kwamen hoe overweldigender het uitzicht werd!
Veeeel foto's gemaakt!
Uiteindelijk bleek het laatste stukje klim zo ontiegelijk steil en moeilijk te zijn dat we op een ongeveer 100 meter hooguit van de top hebben moeten stoppen, dit ook omdat de zon vrij snel onder zou gaan en in het donker zouden we het niet naar beneden hebben gered weer. (Met licht was het zelfs moeilijk om af te dalen weer..)
Maargoed, op ons hoogste punt eventjes gezeten en genoten van het uitzicht, het was echt super!

Opzich wel balen dat we de top niet hebben gehaald, het was goed dat Nikki realistisch bleef, want ik vrees dat bella en ik door hadden gegaan tot de top, wat niet zo handig had geweest

Maargoed, we zijn op een heel mooi punt al gekomen en ik ben trots op ons!!
Om even over half 10 waren we terug in het hostel waar we hebben gegeten nog eventjes (met zeer luidruchtige fransen in de diningroom.. erg irritant.. maarja alles zat vol dus we konden ook nergens anders heen..)
Daarna lekker douchen en naar bed!
Ik weet bijna niet eens meer dat ik mijn kussen heb geraakt, zo snel sliep ik

Wel weer de nodige calorieen verbrand gisterenavond

En ook in het bezit weer van 2 hele mooie blaren

Maargoed.. dat was het wel zo'n beetje van mijn kant wat ik te melden had!
*geniet nog na van de prachtige omgeving en het mooie uitzicht vanaf de berg
Kan niet wachten om de foto's te laten zien!!
Groetjes van ons!!