Heijderbos is het enige park waar ik nog niet ben geweest. Wel in Kempervennen, Huttenheugte, Eemhof en de Vossemeren. Nu gaan we in november naar Meerdal. Ik had ook wel naar Heijderbos willen gaan, maar dat was (nu in ieder geval) een stuk duurder.
Volgende keer naar het Heijderbos dus.
kitty_gomez
Geplaatst: 10-09-08 13:50
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt
heiderbos ben ik wel geweest maar daar vond ik niks aan eerljik gezegd. iemand anders die ik ken is naar huttenheugte geweest en daar vond ze het helemaal geweldig..
Ook ik ben naar het Heijderbos geweest en ik vond de manege er zeer leuk Kreeg een heel leuk paardje onder mijn kont, mocht vrij rijden en de man gaf naast zijn beginnersles in de andere piste ook wat tips en intstructies aan mij. Een heel fijn paardje ook!
Zwembad en dergelijke viel wel wat tegen. We hebben er vooral veel gewandeld, een keer weest zwemmen en aan het meertje gezeten. Eten viel wel dik tegen (maar dat komt voornamelijk omdat ik strontverwend ben door vriendlief de kok )
kitty_gomez
Geplaatst: 11-09-08 17:36
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Valt wel mee hoor met de drukte. Maar ik ben er nooit geweest in vakantietijd. Tja, het type mens .... vind dat ook wel meevallen. Gewoon niet op letten. Wij gaan wel altijd van het park af hoor, stukje fietsen of wandelen. Dus we hangen niet hele dagen in het zwembad. Het is dus maar wat je er van wilt maken.
kitty_gomez
Geplaatst: 13-09-08 19:45
.
Veel plezier in ieder geval. Ben er ook eens geweest voor een weekendje, maar da's al een tijdje geleden. Daarna is het market dome helemaal veranderd.
kitty_gomez
Geplaatst: 17-09-08 15:47
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 15:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik vind de Vossemeren echt super ! Volgens mij is het daar nooit echt té druk hoor.. In de plaza daar vind ik het om van te genieten,ik zou daar een hele dag kunnen rondhangen.. We gaan er ieder jaar 1/2 x naartoe Voor mij de vossemeren hoor ! Hoewel ik graag wel eens in het Heiderbos wil langsgaan..
kitty_gomez
Geplaatst: 17-09-08 16:11
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 15:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Je moet zeker kijken voor een vip-cottage,tegenwoordig nemen wij die ook altijd en dat is echt om van te genieten. Een sauna,elke ochtend ontbijt (je moet dus niet zelf gaan kopen),Breedbeeld-tv,home cinemaset met DVD-speler,afwasmachine.. Maarja,alles staat natuurlijk op de site he
Heijderbos vind ik niet echt geweldig, het park zelf wel hoor! Maar het zwembad vond ik niet echt geweldig.
Ik raad je Hutteheugte & Kempervennen aan. Die 2 centerparcs vind ik het mooiste. Hutteheugte ben ik al wel 10 keer geweest dacht ik zo, en het blijft leuk!
kitty_gomez
Geplaatst: 17-09-08 18:06
.