heb van anderen ook niet gehoort hoe het was. de meeste gingen een week later, toen wij al weg waren
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb van anderen ook niet gehoort hoe het was. de meeste gingen een week later, toen wij al weg waren

We zaten in een mooi appartment (appartementen Hostin) vlakbij zee (prachitg helder!
) en het was elke dag heerlijk weer
Als je zin hebt om te feesten is het Zrce strand echt aan te raden..Je hebt daar 3 clubs en ze zijn alledrie leuk
Nadeel van app. Hostin is dat je ongeveer 6 á 7 km van Novalja af zit en aangezien het OV niet heel betrouwbaar is, is het soms een eind lopen..
Ik ben ook nog naar de Plitvice meren geweest en dat was erg mooi! Nadeel was dat we een stomme gids hadden die er nogal doorheen raasde, dus rustig kijken was er niet zo bij..
Silzi schreef:Wij gaan dit jaar ook voor het eerst naar Kroatie, naar camping Lanterna, van 28 juli tot 11 augustus ongeveer.

Af en toe wel veel wind, maar dat is met zulke temperaturen helemaal geen straf!!

Zo heerlijk helder en blauw!!
, en we hebben heen en terug weg beide 5,5 uur over gedaan 

litteltje schreef:2e jaar kroatie voor ons, vorige keer zelena laguna, nu bijela uvala.
Vorig jaar was het echt super goed bevallen!
Dinsdag gaan we, en kan niet wachten tot we gaan!
) nog steeds niet echt aanspraak. Ook vind ik het personeel van de camping niet echt vriendelijk.
Silzi schreef:Wij gaan dit jaar ook voor het eerst naar Kroatie, naar camping Lanterna, van 28 juli tot 11 augustus ongeveer.
Wij gaan 31 Juli heen, haha.
Doe even een shirt aan met "Bokker" dan kunnen we je herkennen. 
Ik ga ook naar Medulin, maar met Beachmasters.

als ik tijd heb zal ik er nog ff wat plaatsen
Ben met vier vriendinnen
sjouks schreef:Ik ga tot de 6de! Haha leuk! wij zijn met zn vieren daar! Waaronder Seraphim op bokt
pros_zero schreef:ja er zitten zeeegels in de zee, duz waterschoenen moet je daar echt dragen. kun je evt daar ook genoeg kopen
).
? 
heb er zo'n zin in!