Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tine_ schreef:Ik vertrek maandag voor 10 dagen naar Blanes!
Heb er onwijs zin in!
Is Blanes leuk?
sjaslique schreef:Ik vertrek dinsdag om 19:20 uur naar Malaga en vanuit daar gaan we naar Torremolinos. Wordt de eerste keer vliegen voor mij, en schijt hem nu al. Maar gaat hopelijk goedkomen. Van 7 augustus tot en met 16 augustus zijn we in Torremolinos. We gaan ook naar Aqualand! We huren een auto zodat we het binnenland in kunnen en verder weet ik niet. Iemand nog tips?
Spirit schreef:Wij hadden vanmiddag geboekt om van 11 september t/m 19 september naar Lloret te gaan, krijgen we een bevestigingsmail dat we gereserveerd hebben van 9 oktober t/m 14 oktober.
Nou zouden ze het morgen proberen te veranderen, maar kunnen wel extra kosten bij komen. Nou zal het wel weer paasei duur worden, en annuleren kan vast niet meer.
Marrepar schreef:Spirit schreef:Wij hadden vanmiddag geboekt om van 11 september t/m 19 september naar Lloret te gaan, krijgen we een bevestigingsmail dat we gereserveerd hebben van 9 oktober t/m 14 oktober.
Nou zouden ze het morgen proberen te veranderen, maar kunnen wel extra kosten bij komen. Nou zal het wel weer paasei duur worden, en annuleren kan vast niet meer.
Woow k.ut zeg
Spirit schreef:Nja tis nu allemaal geregeld, dus op naar Lloret!
Eleandra schreef:Wat raar, hier in Ibiza is het heerlijk. Hopelijk wordt het weer nog mooi
Eleandra schreef:Eleandra schreef:Wat raar, hier in Ibiza is het heerlijk. Hopelijk wordt het weer nog mooi
Ik neem mijn woorden terug, de hele tijd regen en bewolking.