Turkije 2007?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stardust5

Re: Turkije 2007?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 18:21

Pff in de zomer wordt het mij te warm denk ik in turkije over de 50 graden zo!
Ik ben een paar jaar geleden ook in Kusadasi geweest ik vond het daar erg mooi en dit jaar ga ik in oktober naar bodrum voor een weekje.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 18:21

Ik vloog om kwart voor 11 's avonds terug, dat waren echt wel betere tijden Tong uitsteken Eerst zouden we namelijk om half 9 al gaan. Heb trouwens ook wat foto's gemaakt, die zijn te bewonderen in het voetbalvrouwentopic, voor wie dat leuk vind om te zien Lachen

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 18:42

mikiepower schreef:
Pff in de zomer wordt het mij te warm denk ik in turkije over de 50 graden zo!
Ik ben een paar jaar geleden ook in Kusadasi geweest ik vond het daar erg mooi en dit jaar ga ik in oktober naar bodrum voor een weekje.

Het is daar niet heel de tijd zo warm he!
Bij ons was het alleen de eerste 2/3 dagen, en daarna gewoon rond de 40.. Lachen

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 18:43

Narya schreef:
Ik vloog om kwart voor 11 's avonds terug, dat waren echt wel betere tijden Tong uitsteken Eerst zouden we namelijk om half 9 al gaan. Heb trouwens ook wat foto's gemaakt, die zijn te bewonderen in het voetbalvrouwentopic, voor wie dat leuk vind om te zien Lachen

De mijne kun je zien op http://www.mijnalbum.nl/Album=XDGKTUYT als je dat wil Knipoog Tong uitsteken

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 18:45

Ik heb er echt zin in Haha!
Hopen dat ik een heerlijke vakantie ga krijgen en ik lekker bruin wordt Tong uitsteken

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 18:46

Ben al geweest in mei, naar Side.
Het was héérlijk, echt geweldig Haha! Vork

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 18:46

Haha als je normaal bruin wordt, dan word je dat nu ook Tong uitsteken
Normaal word ik niet zo bruin, maar dit jaar ben ik bruiner dan wanneer dan ook Tong uitsteken

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 18:50

Dat ziet er daar ook wel mooi uit, Blauwoogje. Ook een hotel in the middle of nowhere?

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 22:05

Moey_ schreef:
Letizia schreef:
Hmpf voorlopig vliegen wij pas om 20.50u s 'avonds Boos! Hele de dag weg Scheve mond We vliegen wel ook laat terug Lachen

Hoe weet je dat al? wij hebben een chartervlucht bij oadreizen, maar krijgen pas 1 a 2 weken van te voren te horen hoelaat we vliegen.. Lachen

Staat op de site van gomondo, waar wij geboekt hebben, hopelijk vervroegen ze heen reis wat Lachen

JoanneArnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 16:57

Ik ben ook weer terug uit Side.....was heerlijk....ons hotel was niks bijzonders, maar er zat naast ons een Nederlands hotel/restaurant en daar hebben we een prive-zwembad voor onszelf gehad en heerlijk gegeten.

Dus de mensen die naar Side gaan, ga naar Conny's als je wat wilt eten (ook frikandellen/kroketten) en doe ze de groeten van David en Joanne. Wij gaan nog een keer naar hun terug en overnachten dan in hun eigen hotel.

De mensen die nog gaan; veel plezier!!!!!!!!!!!

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 21:20

Ik vlieg vannacht naar Side met mijn vriend. Dan blijven we 15 dagen in een all inclusive hotel Haha!

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 21:38

welk hotel ga je chickey?

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 20:27

Ik heb niet het hele topic gelezen, maar kom net terug uit Kusadasi. Helaas kon ik daar niet paardrijden, er waren enkel dagexcursies te boeken. Maar aangezien ik mijn vriend dan de hele dag op hotel moest laten zitten was dat niet echt een goed idee. Vriend hele dag op paard zetten=boze vriend Knipoog Paardrijden voor een uurtje ofzo kon ik niet vinden in Kusadasi, wie wel?

Vorig jaar naar Side geweest, daar heb ik wel paard gereden. Daar zagen de paarden er goed uit, en was alles mogelijk, we vertrokken met een groepje, uiteindelijk heeft de "leider" mij de weg terug uitgelegd en mocht ik alleen terug rijden lekker in gallop, aangezien de rest beginners waren en enkel in stap reden. Was heerlijk eens uit te waaien, Jammer dat ik zoiets niet in Kusadasi heb kunnen doen.....

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 20:30

cile205 schreef:
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar kom net terug uit Kusadasi. Helaas kon ik daar niet paardrijden, er waren enkel dagexcursies te boeken. Maar aangezien ik mijn vriend dan de hele dag op hotel moest laten zitten was dat niet echt een goed idee. Vriend hele dag op paard zetten=boze vriend Knipoog Paardrijden voor een uurtje ofzo kon ik niet vinden in Kusadasi, wie wel?

Vorig jaar naar Side geweest, daar heb ik wel paard gereden. Daar zagen de paarden er goed uit, en was alles mogelijk, we vertrokken met een groepje, uiteindelijk heeft de "leider" mij de weg terug uitgelegd en mocht ik alleen terug rijden lekker in gallop, aangezien de rest beginners waren en enkel in stap reden. Was heerlijk eens uit te waaien, Jammer dat ik zoiets niet in Kusadasi heb kunnen doen.....

Weet jij nog bij welke stal je toen gereden heb?

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 20:33

Toen ik in Kusadasi was kon het wel, was een paardrijrit die je op straat kon boeken, ging je zwemmen met de paarden ed, heb het toen niet gedaan omdat ik ook met iemand was die niet reed, overginds ging die iemand wel van mij verwachten dat ik 4u bij haar ging zitten om d'r haar te laten vlechten Gestoord dacht het ook he Tong uitsteken

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 20:44

Whaaaa Nou, ik denk dat mijn vriend ook geen 4 uur ging zitten wachten op mij Lachen haha, wat erg zeg. Je hebt er toch geen 4 uur bij haar naast gezeten he! Haha!

Goh, welke stal.. Ik zal is even voor je kijken.

Wij zaten in het Selge Beach hotel. Wel buiten Side gelegen recht aan strand. Ik kwam toen 2 turken te paard tegen die had ik gevraagd waar t kon. Het was in een stand, recht op het strand, wij hadden een van de laatste hotels op het strand. Daar stonden tegen 6 uur savonds de stand met ongeveer 6 paarden gevuld. Overdag rijden deden ze daar niet, is te warm. We vertrokken tegen 6 uur, en waren ongeveel 1,5 later terug. Was echt de moeite. Die eigenaar van die stand, had wel een soort van manege waar de paarden savonds heen gingen ik weet niet meer of ik die folder nog heb van hoe die "manege" heette. Ik ga even voor je zoeken, want ze zitten in Side en doen verschillende hele leuke tochten!

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 20:49

Ik heb even gezocht tussen de rommel hier en het foldertje nog kunnen vinden Haha!
Maar er staat toch voor INFO op: INFO BY STAND, voor het Palm Beach Vista Hotel.
Telefoonnr heb ik evt ook nog, mocht je interesse hebben.

Ze doen strandritten bij zonsondergang van 1 en 2 uur, kleine en grote ritten bij een waterval van 3 uur. Dorp tour, welke 6 uur duurt!
En rivierritten van 3 uur.

Ze heten Country Ranch.

Bij mij was de strandrit € 15,-. Maar gewoon vet afdingen Tong uitsteken

Als je nog meer info nodig hebt let me know!

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 20:54

Ja er zitten er daar een stuk of drie.

Ik was er bij één geweest met een bont paardje (daar zat ik op)
een jonge arabier (daar zat mijn moeder op en had ze ook bijna gekocht)
en mij vriend zat op een witte pony.

Ze hebben daar ook de turkse telganger ofzoiets.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 22:42

cile205 schreef:
Whaaaa Nou, ik denk dat mijn vriend ook geen 4 uur ging zitten wachten op mij Lachen haha, wat erg zeg. Je hebt er toch geen 4 uur bij haar naast gezeten he! Haha!

Ik stelde voor dat ik ging rijden en zij ging vlechten, dat wilde ze ook niet, dus toen heb ik gezegt dat ze maar lekker meost gaan vlechten, maar ik er echt niet bij ging blijven, dus vlechten is ook niet door gegeaan Schijnheilig

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 12:04

Neee dat zou ik ook niet hebben gedaan hoor! Heeel goed Knipoog Tong uitsteken

joketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 23:34

Ik ben ook 15 dagen naar Side geweest, het hotel heette Club Voyage Sorgun Select en je kon daar gewoon met iemand van het animatieteam gaan paardrijden in een manege iets verdereop (Moonlight Ranch ofzo). Paardjes goed verzorgd, maar natuurlijk allemaal wel heel primitief.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 23:59

joketje schreef:
Ik ben ook 15 dagen naar Side geweest, het hotel heette Club Voyage Sorgun Select en je kon daar gewoon met iemand van het animatieteam gaan paardrijden in een manege iets verdereop (Moonlight Ranch ofzo). Paardjes goed verzorgd, maar natuurlijk allemaal wel heel primitief.

Naam komt mij heel bekend voor!
Moest je met de paarden een weg over om in het bos te komen?

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 10:19

Was dat niet meer een heel groot soort van paard van Troije voor de deur?

joketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 11:21

patjelisa schreef:
joketje schreef:

Naam komt mij heel bekend voor!
Moest je met de paarden een weg over om in het bos te komen?

Ja Lachen

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 11:26

Ik ben net een dag terug uit alanya.
heb in het cleopatra beach hotel gezeten en wil echt weer terug. Heb het zo naar me zin gehad. 2 barmede werkers wilde niet dat we weg gingen. die stonden met tranen in de ogen.
We hebben in ieder geval wel contact via msn, dus dat is altijd goed