Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mikiepower schreef:Pff in de zomer wordt het mij te warm denk ik in turkije over de 50 graden zo!
Ik ben een paar jaar geleden ook in Kusadasi geweest ik vond het daar erg mooi en dit jaar ga ik in oktober naar bodrum voor een weekje.
Narya schreef:Ik vloog om kwart voor 11 's avonds terug, dat waren echt wel betere tijdenEerst zouden we namelijk om half 9 al gaan. Heb trouwens ook wat foto's gemaakt, die zijn te bewonderen in het voetbalvrouwentopic, voor wie dat leuk vind om te zien
Moey_ schreef:Letizia schreef:Hmpf voorlopig vliegen wij pas om 20.50u s 'avondsHele de dag weg
We vliegen wel ook laat terug
Hoe weet je dat al? wij hebben een chartervlucht bij oadreizen, maar krijgen pas 1 a 2 weken van te voren te horen hoelaat we vliegen..
cile205 schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen, maar kom net terug uit Kusadasi. Helaas kon ik daar niet paardrijden, er waren enkel dagexcursies te boeken. Maar aangezien ik mijn vriend dan de hele dag op hotel moest laten zitten was dat niet echt een goed idee. Vriend hele dag op paard zetten=boze vriendPaardrijden voor een uurtje ofzo kon ik niet vinden in Kusadasi, wie wel?
Vorig jaar naar Side geweest, daar heb ik wel paard gereden. Daar zagen de paarden er goed uit, en was alles mogelijk, we vertrokken met een groepje, uiteindelijk heeft de "leider" mij de weg terug uitgelegd en mocht ik alleen terug rijden lekker in gallop, aangezien de rest beginners waren en enkel in stap reden. Was heerlijk eens uit te waaien, Jammer dat ik zoiets niet in Kusadasi heb kunnen doen.....
cile205 schreef:Whaaaa Nou, ik denk dat mijn vriend ook geen 4 uur ging zitten wachten op mijhaha, wat erg zeg. Je hebt er toch geen 4 uur bij haar naast gezeten he!
joketje schreef:Ik ben ook 15 dagen naar Side geweest, het hotel heette Club Voyage Sorgun Select en je kon daar gewoon met iemand van het animatieteam gaan paardrijden in een manege iets verdereop (Moonlight Ranch ofzo). Paardjes goed verzorgd, maar natuurlijk allemaal wel heel primitief.
patjelisa schreef:joketje schreef:Ik ben ook 15 dagen naar Side geweest, het hotel heette Club Voyage Sorgun Select en je kon daar gewoon met iemand van het animatieteam gaan paardrijden in een manege iets verdereop (Moonlight Ranch ofzo). Paardjes goed verzorgd, maar natuurlijk allemaal wel heel primitief.
Naam komt mij heel bekend voor!
Moest je met de paarden een weg over om in het bos te komen?