[HK] bokkers in (of onderweg naar ;)) buitenland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Perrokai

Re: [HK] bokkers in (of onderweg naar ;)) buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 23:10

Ja klopt ze zijn ook nog wat voor mijn tijd, de hits kende ik wel toen ik ze weer hoorde. Nou je hebt die tweeling Jan en Henk, je hebt een gitarist Wim de vader van mijn vriendin en de zanger ben even zijn naam kwijt maar hij is er ook nooit. Op verjaardagen daar is het heel gezellig. Bij optredens nu nog staan vrouwen van in de vijftig elkaar naar voren te duwen om wat te vragen als jonge meiden die hun idool zien. Heel grappig om te zien. Maar het zijn allemaal mannen met vrouw kinderen en zelfs kleinkinderen die echt heel gewoon zijn als ieder ander. Dan zie je het verschil goed. Voor mij zijn ze heel gewoon en voor die vrouwen nog steeds na al die jaren een idool waar ze tegenop kijken.....

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 23:18

Nog 3 weekjes en ik zit voor 5 maanden in Londen!

ozzieozzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 23:59

Wat leuk Gerbenfroh!
Wat ga je daar doen? Studeren?

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:04

Ja, ben ook benieuwd Gerbenfroh! Zo te zien ben je nogal reislustig, gaat je vriend iedere keer mee?

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 23:14

Ben ook benieuwd wat je gaat doen in Loden! Haha!

Ozzieozzie, gefeliciteerd!!!! Haha!

Zo, mijn vriend is vandaag naar huis vertrokken... Wel even slikken. Bloos Ik moet nog 3 dagen, maar als je gewend bent 24/7 bij elkaar te zijn. Nagelbijten / Gniffelen
Hij is in ieder geval veilig aangekomen, ongeveer een uurtje geleden, dus dat is mooi. Lachen
De laatste dagen hebben we het erg druk gehad, nog wezen schaatsen en zwemmen, shoppen etc..
Heb iig een hoop leuke dingen mee genomen voor ons appartementje! o.a. behang, schilderijen en een hoop kleine dingen. Knipoog Bij ons vind je helaas niet zo veel kaarsen etc.. behang ook niet. Een huis is echt om in te wonen, turkse mensen brengen er geen sfeer in, dat vind ik jammer.
Dinsdag mag ik weer naar huis, kijk er echt naar uit. Lachen En dan gaan we eens flink aan de gang in ons appartement. Haha!

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 23:29

Nathalie Een nieuw jaar een nieuw begin, en een frisse wind door jullie apartement. Ik wens je veel goede banen met goede salarissen en veel plezier toe dit jaar. Ik hoop dat dit jaar een goed jaar wordt voor jullie. Heb je daar ook internet ?

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 23:52

Heb helaas thuis nog geen internet. Daar wachten we al een hele tijd op, maar doordat bij ons alles nieuwbouw is liggen er nog geen telefoonlijnen.. Erg frustrerend, want de computer staat maar te staan. Knipoog
Maar we hebben wel internetcafe's.. Ik weet niet of ik vaak naar t internetcafé kan, dat ligt een beetje aan onze banen en salarissen.. Knipoog Maar minimaal 1 of 2 x in de week moet wel lukken!
We moeten helaas nog een paar weken met weinig geld doen. Daarna begint mijn vriend in ieder geval in een supermarkt. Dat is 1 van de weinige witte banen in Turkije, dus dan ben je iig zeker van een salaris en verzekeringen etc.
Van daar uit gaan we samen opzoek naar een baan voor het zomerseizoen. Maar rond 15 februari begint mijn vriend iig in de supermarkt, dan hebben we toch iets.

En op de 1 of andere manier, heb ik een heel goed gevoel over het jaar wat komen gaat.. Ik hoop het heel hard! Haha!

ozzieozzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 00:45

Nou ik hoop het ook voor jullie.

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 17:28

Nathalie weg naar turkije, Ozzieozzie zit in een andere tijdszone, Lusitana met Ricardo aan het sjansen, het wordt stil hier.....
Waar zijn de "buitenlanders" nu ? Gaaaap

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 17:40

Ik ben nog in Nederland! Haha!
Heb wel vervelend nieuws gehad. Het jaar begint al goed...
Mijn vriend belde me gelijk toen hij thuis was, dat de wasmachine, airconditioning en de koelkast het niet meer deden.
Nu blijkt dat het bedrijf wat ons elektriciteit geeft een foutje heeft gemaakt en dus nogal wat teveel stroom op ons appartementencomplex heeft losgelaten. Iedereen zit dus wel met hetzelfde probleem.
Het kan gelukkig gemaakt worden, maar komt wel op zon 500 euro neer. Nouja en laten we dat nou echt niet hebben. Nagelbijten / Gniffelen
Papa en mama willen wel helpen, we kunnen het namelijk terug krijgen van dat bedrijf.. Máár de bedoeling was dat papa en mama ons aankomende 1,5 maand financieel zouden helpen omdat we midden februari pas beginnen met werken.. En dat gaat dan niet lukken.
Dus hoe we dit nu allemaal moeten gaan regelen.... *bleh!*

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 18:29

Nathalie ik dacht dat je drie dagen later naar Turkije ging.? He wat een tegenvaller gelijk weer zeg. Vijfhonderd euro is ook veel. Als je echt in de knel komt zou ik de airco even laten zitten dan, die heb je nu nog niet nodig. Een koelkast wel natuurlijk en de wasmachine, zit er geen wasserette in de buurt voor tijdelijk, of met de hand wassen zolang je niet werkt.
Maar heb je voor vijhonderd euro in turkije niet bijna twee nieuwe apparaten ? Het is wel veel hoor. Als ik rijk was geweest had ik je gesponsord maar helaas, daarom zal ik ook nooit rijk worden als je alles weggeeft....
Ik zou in dit geval denken, je hypotheek en je eerste levensbehoeften zijn belangrijker nu als die apparaten. En als dat bedrijf verantwoordelijk is moeten zij maar gelijk voor de schade betalen....niet eerst jij. Er zijn vast vele gezinnen daar die dat niet kunnen ophoesten zomaar. Ja de stroom in Turkije is een regelrechte ramp, valt zo vaak uit dat je soms een hele avond bezig bent om je eten op tafel te krijgen....
Ik vind het wel heel lief van je ouders hoor dat ze je zo helpen,
ik zou het als ouder er toch moeilijk mee hebben met jouw beslissing....en me veel zorgen maken.... Ach gut

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 19:19

Gelukkig hebben we na een lang gesprek toch een oplossing gevonden. Het zal even op een houtje bijten zijn, maargoed, dat zijn we wel gewent. Knipoog

Het moet gemaakt worden allemaal. Ook de airconditioning, want die verwarmt de boel ook. Knipoog
Daarbij zijn mijn ouders mensen die liever hebben dat alles gelijk gebeurt, omdat je het anders toch maar uit blijft stellen. (voor zoiets komt het juiste moment toch nooit)
Ik ben iig blij dat we toch op een oplossing zijn gekomen.. Al is het gewoon heel erg flink balen!
Mijn vriend heeft met wat buren gesproken, waarvan plasma tv's etc kapot zijn, dus valt het bij ons nog wel mee. Knipoog
De bovenburen hadden schade van 2000 euro. 2 plasma's tv naar de klote, de supermoderne koelkast, alle airconditionings en ook de wasmachine.
Dus hebben wij ook nog wel geluk gehad, tegenover de rest.

Gelukkig hebben wij verder nooit problemen met onze stroom. Maar wij wonen in een nieuwbouw appartement, wat eigenlijk net klaar is. We hebben gewoon goede stroom. Maar het vorige appartement waar we woonde, daar was het allemaal wat ouder, en daar zaten we dus ook in de winter vaak zat met een kaarsje op tafel maar wat te kletsen. Clown Om het idd over koken nog maar niet te hebben! Dat lukt bijna niet zonder stroom.

Ik ben idd zelf ook heel dankbaar dat mijn ouders ons helpen. Ze betalen al de hypotheek voor ons, omdat we die ook al niet kunnen betalen...
Ik klink wel erg verwend nu. Bloos Maar ik ben gewoon heel erg dankbaar ervoor.
We hebben een huis gekocht omdat het met huren elke keer zo'n problemen opleverde. Gezeur etc, en natuurlijk áls je eens wat minder geld hebt, moet die huur toch betaald worden. En het was allemaal duurder als de hypotheek voor een eigen appartementje.
De afspraak was dus wel dat wijzelf de hypotheek zouden betalen, maar wat niet gaat, dat gaat niet... Mijn ouders vinden dat dan ook niet erg, zolang we maar voor onszelf kunnen zorgen is het goed. Het zou stom zijn als we 300 euro per maand in moesten leveren en dan aan t eind van de maand moesten bellen dat we 300 euro te kort kwamen. Knipoog

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 22:56

Nou gelukkig Nathalie, en een pluim voor je ouders ! Ik zou ze nog maar even flink knuffelen voordat je weer weg gaat en hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar bergopwaarts. En ik zou van apparaten die je niet gebruikt zoals de tv en de wasmachine er een gewoonte van maken om de stekkers eruit te trekken net als wij bij zwaar onweer doen. Misschien scheelt het......
Wanneer ga je nu weer terug?

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:01

Ik heb gelukkig van de apparaten waarbij ik bij de stekker kon, deze eruit getrokken. Dat is ons geluk geweest. Alleen bij sommige dingen kan ik er niet bij. (oven, afwasmachine, wasmachine, koelkast en airconditioning)

Ik vlieg morgen weer terug gelukkig! Heb er écht zin in! Haha! Ondanks dat we nu een koud appartement hebben. Knipoog Maar met een beetje geluk is dat morgen alweer verholpen.
Enne, mijn ouders krijgen zeker een heeeeeeele dikke knuffel! Heb ze ondanks dat wij amper geld hebben, met kerst een weekendje weg gegeven met een brief erbij. Zaten met zn alle in tranen. Knipoog Maar ze hadden het verdient! Ze hebben zóveel voor ons gedaan!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:35

Ik heb niet zoveel tijd meer, ik ga twee keer op een dag op de fiets naar Branca (jullie weten dat ik een paard heb nu? edit, oja, hier ook al foto´s gepost) en daar breng ik wat uurtjes door, tussendoor moet ik dan eten en wassen en afwassen enzo en de hond uitlaten. Ben altijd blij als het dan weer avond is en alles is gedaan. U heb ik dan de haard aan in de keuken en de hond ligt voor pampus en dan kan ik even bokken en andere fora langs. Ik heb nogal wat topics om bij te houden, dus ja, deze schiet er soms bij in, sorry! Bloos
Zal blij zijn als mijn scooter klaar is, dat scheelt een hoop tijd en energie!

Afbeelding

het pad op de achtergrond wordt het begin van mijn eerste rit zodra haar hoeven gedaan zijn.

ozzieozzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 01:01

Dat pad ziet er erg verleidelijk uit om over te rijden Haha!
Dat mis ik hier wel een beetje, lekker door de natuur rijden. Nu zal je zeggen ja maar australie heeft toch een mooie natuur? Jazeker maar niet waar wij wonen....... Bij ons in de buur wonen veel aziaten en die maken overal een troep van, gewoon het vuilnis lang de weg, sloopauto's enz. En wij zitten net aan de verkeerde kant van de snelweg. Hier is alles kaal en lelijk, aan de andere kant van de snelweg liggen bossen maar het is nogal een drukke snelweg die ik niet ga oversteken.
Gelukkig hoop ik eind van dit jaar ook in die mooie bossen te rijden, want dan wonen we ook aan de andere kant van de snelweg Haha!

Trouwens wat ze hier doen met de electriciteit in de zomermaanden is niet echt grappig. Als het een erg warme dag is geweest dan hebben de mensen overal de airco aanstaan. Omdat ze niet willen dat er teveel stroom word gebruikt i.v.m overbelasting halen ze de stroom er gewoon af voor een aantal uren..... Gelukkig dan wel in de avond zodat je niet zit te zweten maar dan kun je ook helemaal niets, geen tv, computer, licht. Erg gezellig zitten we dan met kaarsjes aan Haha! Want het is hier ook al vrij vroeg donker, half 9 en het is donker.

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 01:07

O ik wist niet dat je scooter stuk was Lusitana, dat zal niet meevallen. Moet je op de fiets door de bergen? Dat zou mij niet eens lukken. Gaat het nog steeds goed met Branca ?
Vandaag is mijn nieuwe scooter bezorgd. Dat leek me gewoon leuk om een beetje rond te rijden en naar de manege te gaan i.p.v. ieder keer de auto te pakken. Dat komt nogal aso over denk ik daar het een wat armere streek is hier met veel boeren en weinig werkgelegenheid. En ik dan in de grootste auto kom iedere keer. Er zit een nieuw kenteken op dus ze zien niet dat hij 7 jaar oud is.
Verder kom ik met een paard wat ze als heel duur beschouwen waarom weet ik ook niet en een nieuw zadel e.d. wat al helemaal niet duur was maar dat weten ze ook weer niet. Maar ik heb nog nooit brommer gereden dus eerst maar even oefenen.....

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 01:25

Ga niet te hard!

Ja, mijn scooter staat bij de monteur omdat ik de tankdop er niet af kreeg. Er is een tijdje steeds benzine van me gestolen (dus toen werd hij geforceerd). Daarna kreeg ik hem niet meer open. Heeft hij de monteur al de veren eruit gehaald, maar nu zat hij dus weer muurvast en tank leeg... Verder zit er een gaatje in de pijp naar de knalpijp. Knalpijp zelf is nieuw. eigenlijk is alles wat vervangen kon worden ondertussen nieuw... behalve die tien cm pijp, en de benzine dop dus ja, dat moet nu ook vervangen Clown

Ik woon in en dal en het is hier redelijk vlak tot Góis (2 km ongeveer). In Góis moet ik wat omhoog naar stal. Dat doe ik lopende. Laat mijn fiets bij het café staan waar ik op de terugweg en potje thee drink voordat ik weer op het fietsje stap.
Het kost wel veel energie. Van de week was ik al aan het overgeven, gewoon totaal oververmoeid. Ik ben nl niet normaal gezond, hè.

De stroom valt hier vooral uit bij storm.
En de laatste mode is het stelen van koper uit de draden en (stroom)kasten enzo (moeten ze vaak met de dood bekopen) en verkopen aan eh china, geloof ik. Ongelooflijk.

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 02:07

Koper lijkt het nieuwe goud te zijn. Was net nog op het nieuws ontspoorde treinen door koperdiefstal, waar weet ik niet ik heb maar met 1 oog gekeken. Ook ik heb een topic gestart wat dagelijks geupdate moet worden.
Ik vond het al ongelofelijk dat je daar door de bergen kon fietsen met jouw gezondheid. Het klinkt als een hele opgave, hopelijk is je scooter snel klaar, voordat je er aan onderdoor gaat. Een auto behoort niet tot de mogelijkheden ?
Red jij vaker verwaarloosde paarden ? Zijn er veel verwaarloosde paarden daar buiten de honden en katten die daar net als in spanje rondzwerven ? Misschien kunnen we wat regelen.....er zijn zat nederlanders en duitsers die daar iets voor voelen denk ik.....of ben je daar al mee bezig?

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 11:56

Zwerf honden en katten is niet zo´n groot probleem als buitenlanders denken. In de eerste plaast verwilderen katten gewoon, ze zijn daar helemaal op ingesteld, ze komen niks te kort. De honden ook. Je ziet dus weinig magere gevallen. De meeste loslopende honden zijn trouwens van eigenaren en ik wordt altijd erg boos als toeristen die mee nemen om ze "een beter tehuis" te bieden, en daarmee bedoelende in en huiskamer moeten leven. Hier zijn ze vrij om te gaan en staan waar ze willen, ze krijgen gewoon eten en gaan naar huis als ze er behoefte aan hebben.
Je ziet dat ik er anders tegenover sta dan de gemiddelde Nederlander Knipoog

Er zijn wel gevallen van uit de auto gezette honden rond de vakanties, maar er bestaat opvang voor honden en katten, er zijn hier ook asiels. En zieke exemplaren worden gevangen en afgemaakt. Daar zorgen de gemeentes voor. Zo voorkomen ze voor een deel verspreiding van ziektes.

Kettinghonden zie je hier nog wel, al zijn er meer en meer die ze looplijnen geven, dat is al wat beter. Er zijn wel regels, maar er wordt nog niet fanatiek op gecontroleerd in de dorpjes. Ze mogen bv ook niet aan huis slachten, maar dat gebeurt ook nog overal.

Er zijn Nederlanders die ezel opvang in het groot doen en ik zou wel paarden willen opvangen op grotere schaal, maar wat moet je er dan mee als ze opgeknapt zijn? In Engeland lenen ze dan uit. Het paard blijft eigendom van de stichting. Misschien is dat wat.

Verwoorlozing komt niet zoveel voor (niet meer als bv nederland) en is meesal uit onwetendheid. Ik vind voorlichting daarom ook heel belangrijk, en loop al tijden rond met het idee om een blad op te zetten.

Ik heb al een aantal paarden opgeknapt en weet er nog wel een paar in mijn omgeving.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 12:42

Hopelijk is je scooter snel gemaakt Lusitana!!!
Dat pad ziet er wel érg leuk uit inderdaad! Haha!
Ohhh, zou willen dat ik thuis zoveel kon rijden..pff! Ik mis het echt!

Ozzieozzie, dat is wel erg vreemd zeg haha! Gelukkig doen ze dat bij ons niet! Bij ons koelt het bijna niet af 'savonds, en juist dan zweet ik me kapot. Overdag ben ik toch bijna nooit thuis. Knipoog Maar savonds in de zomer, dan heb ik die airconditioning eeeecht nodig! Nagelbijten / Gniffelen Het scheelt bij ons hoogstens 3 of 4 graden met overdag in de zomer.. Scheve mond

Lusitana, ik wordt ook altijd boos als ik zie dat mensen honden mee willen nemen naar huis!
Bij ons is het dus hetzelfde. Meerendeel heeft gewoon een eigenaar. Nu houd ik mijn hond wel bij me, maar toch, ik moet er niet aan denken dat die ineens weg zal zijn!

Als je paarden opvangt, mag je er alvast eentje naar Turkije sturen hoor, geen probleem. Haha! Knipoog

Dat van dat blad is misschien wel een goed idee. Hoe zit het verder met de paardensport in Portugal?
Bij ons zijn er helaas ook teveel mensen met paarden maar zonder kennis ervan. Helaas willen ze niet zo luisteren als ik er wat van zeg. Ja, dan vragen ze of ik er wil komen werken, maar aangezien er overal alleen maar enge mannetjes werken en al die stallen ver van de stad af zijn..... Nagelbijten / Gniffelen Dat zie ik dan weer niet zo zitten.
Maar ik zou ook graag verandering zien bij ons..

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 13:24

Ik kan in dit geval alleen over spanje oordelen en daar lijkt het een beetje hetzelfde. De "wilde" katten worden door de vissers in de haven gevoerd en het heeft geen enkel nut die te vangen en een goed tehuis te geven. Die horen gewoon buiten. Ook zwerfhonden daar lopen in kleine roedels door het binnenland en zorgen blijkbaar goed voor zichzelf want ze zien er goed uit. Maar daar zitten de asiels wel overvol met dieren die wel gedumpt zijn dan. Ezels heb ik wel gezien maar nog geen verwaarloosde. Kettinghonden ook zat maar kon niet zeggen dat ze er slecht uitzagen. Ik ben er ook van overtuigd dat je niet alles wat losloopt mee naar huis moet nemen, de meesten gaan na hun wandelingetje weer naar huis, dat zijn ze daar gewend.
En ja wat is nou mishandeling of verwaarlozing vraag ik me wel eens af.

Hier in Duitsland laat iedereen zijn dier ook over straat zwerven die vaak overreden worden. Dan zitten ze te huilen, kopen weer een puppie en laten die weer loslopen wordt weer overreden enz. Zoiets snap ik niet, ja je houd dat niet tegen zeggen ze dan. Nou ik wel hoor geen enkel probleem. Aan de lijn wandelen en een hek om je tuin of een deel afzetten als het te groot is.

Voor die paarden ook een stichting opzetten of gewoon een contract maken dat ze verkocht worden tegen een "schutvertrag" (weet even het nl woord niet) Dat houdt in de paarden worden tegen een bedrag bv de transportkosten en de oplapkosten verkocht en mogen dus niet verkocht of geslacht worden zonder toestemming van de Stichting, er mogen controles worden uitgevoerd en er bestaat terugname recht. Het moet natuurlijk voor jou ook financieel haalbaar zijn.

Misschien een idee om eens uit te proberen. Jij maakt een foto van een paard dat een goed tehuis nodig heeft. Ik zet hem bv hier op internet met het verzoek of iemand dit paard wil adopteren tegen een bedrag. Ze krijgen dan een adoptiecontract waarin ze bv een maandelijkse bijdrage doen om het paard op krachten te laten komen. Als het zover is dan laat je het paard op hun kosten naar Duitsland of Nederland transporteren. Dan zijn jouw kosten gedekt, het paard heeft het gelijk beter en je kunt zien of men serieus genoeg is in de opfoktijd. Stoppen ze met betalen gaat het hele verhaal niet door en zoeken we nieuwe baasjes. Even in het kort dan. Je kunt bv foto's maken iedere maand en die mailen of op een website zetten zodat ze het paard kunnen volgen.

Wat wordt globaal de inhoud van dat blad dan ?

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 13:59

Dat is opzich inderdaad wel een goed idee. Als dat zou werken, dan zou dat echt top zijn denk ik!
Alleen transportkosten kunnen aardig hoog oplopen. Nu zal het naar Nederland of Duitsland wel mee vallen denk ik.
Echt als ik het geld had, had ik het zo gedaan!!! Dan help ik het paard, en mezelf. Haha!

Dat van die honden die zoveel overreden worden, dat is idd errug stom.. Van 1 keer leer je toch wel zeker? Maarja blijkbaar niet.
Bij ons gebeurt dat gelukkig niet. Iedereen remt voor een hond. Het komt wel eens voor dat wij bij de dierenartspraktijk honden afgelevert krijgen waarvan niemand weet wie het baasje is, maar die aangereden zijn of hartstikke ziek.
Wij wachten altijd 3 weken en als er dan nog niemand zich gemeld heeft en het beestje is weer gezond, dan wordt het gewoon verkocht voor een symbolisch bedrag.
Onze dierenarts is wat dat betreft trouwens té gek op dieren. Die heeft zelf ongeveer 7 honden, waarvan er 6 gebracht zijn. Het komt ook vaak voor dat ze ineens een nest puppies over het hek zetten. Daar komen we dan de volgende ochtend achter.
Maar helaas komt het ook nog veel voor in Turkije dat ongewenste pups verdronken of levend begraven worden.. Dus dan maar liever over het hek. Knipoog
Zo ben ik dus een keer thuisgekomen en zag ik dat er een pup aan de deurknop geknoopt zat. Ach gut Die hebben we toch een maand of 8 gehad, en nu net verkocht. 2 honden is voor ons gewoon te duur. Maar zo'n schattige pup van net een week of 4-5......... Lovers

Afbeelding

Dit was ze. Dat kun je toch niet weerstaan... Lovers

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 17:08

Ho ja daar ben ik weer Haha!

Ik ga er stage lopen, in het Danubius Regents park Hotel. Haha!
Nee die gaat niet mee deze keer Verdrietig

Maar hij komt wel elke 3 weken langs Lachen

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 20:18

Ik zag het in je profiel Nathalie van die Kangalpup was het toch ?
Nee dat laat je echt niet zitten natuurlijk. Ooit ergens bij Weert in de buurt liep zo'n vuilnisbakkie op een 80 weg bijna net niet onder een auto. We zijn gestopt en het beestje was ontzettend vies en liep volautmatisch maar was apathisch. Ik ben naar het eerste huis met hem gelopen. Een moeder met dochter op de fiets riep nog: Zorg jij voor hem ? Anders slaapt mn dochter vannacht niet ! Bij dat huis belde ik aan om te vragen of ze het nummer hadden van de dierenambulance. Hij zag het hondje en zei waarom neem je hem mee ? Wij kommeren ons hier niet om andermans zaken. Nu was ik gelijk laaiend. Ik zei als u 15 jaar een hond hebt gehad waar u gek op was en het beestje zwerft ziek over straat dan zou u blij zijn dat een ander zich over dat beestje ontfermt, of niet? U hebt toch ook kinderen ? Hij ging dus gelijk bellen zei hij. Maar ze kwamen niet gelijk, dus ik vroeg of het hondje bij hem mocht wachten want wij zaten in een vakantiepark. Dat mocht wel in de schuur. Ik zei nog als u het niet wilt en hem zometeen weer op straat zet dan moet u het nu eerlijk zeggen want dan regel ik wat anders. Hij zei dat ik hem kon vertrouwen. Ik heb het later gecontrolleerd en het hondje was opgehaald en later ingeslapen want het had falende nieren of iets, niets meer aan te doen. Maar zulke mensen snap ik niet, die vertrouw ik ook niet met mn kinderen, al heb ik die niet.