Ik heb er nu al zin in.... Vorige weekend nieuwe skischoenen gekocht....
En die sneeuw die komt er wel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Navaro schreef:Wij gaan 13 Januari naar Kirchberg!!!
En die sneeuw die komt er wel!sneeuwdans
terorita schreef:superpluisje schreef:Twee jaar geleden ging ik 2 weken naar Oostenrijk en toen heb ik 2 weken lang
alleen maar sneeuw gehad, dat was eigenlijk weer een beetje teveel sneeuw![]()
heb toen geen zon gezien.
Toen we weg gingen moesten we met scheppen onze auto uitgraven
klopt inderdaad, ons huisje stond toen boven op een berg op 1200 meter.
kouudddddd daar niet te kort, en iedere morgen de auto weer uitgraven
reden toen terug naar ons huisje, moesten een berg pas af, begint de auto voor ons te glijden(de eikel had geen sneeuwbanden en geen kettingen om) zie hem zo voor me richting de berm glijden
die berm was een hoop sneeuw die de sneeuwschuivers aan de kant schuiven, achter die sneeuwwand, was de afgrond.
ik zie die auto zo die sneeuwwand in gaan met de voorkant, wij stonden ondertussen al stil.
manlief vliegt de auto uit, achter ons reden mijn vader en mijn zwager die vliegen ook de auto uit.
die auto hing dus met zijn voorwielen net over de afgrond heen, hij had mazzel dat er zoveel sneeuw lag, en dat het midden en achterstuk van de auto daar op leunde.
die mensen kwamen spierwit en gillend de auto uit.
echt ik deed het dun in me boek, zag het zo voor me gebeuren
terorita schreef:heb altijd eigen spullen gehad, zeker de schoenen vindt ik erg belangrijk.
C_hristel schreef:superpluisje: hoe ziet jou pak eruit? foto's? ik zoek namelijkj een nieuw skipak maar ze zijn zo ontiegelijk duur voor 1 weekje ski'en. Aangezien ik ongeveer elk jaar een nieuw wil
Whiz schreef:Navaro schreef:Wij gaan 13 Januari naar Kirchberg!!!
En die sneeuw die komt er wel!sneeuwdans
Ik heb ook net nieuwe schoenen gekocht... Ik kan niet wachten om ze echt goed uit te proberen.
Navaro schreef:Wij zijn vorige week meteen naar Zoetermeer gegaan!
Wat een verschil met m'n oude schoenen zeg... Ik ben er echt helemaal happy mee!
Morgenavond gaan we weer 4 uurtjes skiën
terorita schreef:mijn hubbie snowboard ook, en heeft vorig jaar een nieuw setje gekocht.
schoeoen met een ijzeren pin in de zijkant die hij zo op zijn board kan klikken.
erg handig.
met zijn oude setje moest ie eerst met z'n reet in de sneeuw gaan zitten om alles weer aan te snoeren
tegen de tijd dat hij daar mee klaar was.
was ik al beneden
Whiz schreef:@navaro.. Jah ik moest paar weken geleden met een artiest zijn bij de opening van de Snowdome in Bispingen.. Nieuwe binnenhal in duitsland. Heb ik gelijk de hele middag me nieuwe schoenen uitgeprobeerd. En ze zaten echt super.. veel beter dan mijn vorige. Maar ik heb ook van die Costum fit schoenen gekocht. Die worden dan heet gemaakt en naar je voet gevormd.. Zit zoveel beter.. Normaliter had ik altijd pijn in me voeten.. vooral in het begin. En ik heb echt geen moment last gehad op die indoorbaan.
Navaro schreef:Whiz schreef:@navaro.. Jah ik moest paar weken geleden met een artiest zijn bij de opening van de Snowdome in Bispingen.. Nieuwe binnenhal in duitsland. Heb ik gelijk de hele middag me nieuwe schoenen uitgeprobeerd. En ze zaten echt super.. veel beter dan mijn vorige. Maar ik heb ook van die Costum fit schoenen gekocht. Die worden dan heet gemaakt en naar je voet gevormd.. Zit zoveel beter.. Normaliter had ik altijd pijn in me voeten.. vooral in het begin. En ik heb echt geen moment last gehad op die indoorbaan.
Ja ik heb nu ook custom fit schoenen gekocht (salomon) je bent wel wat geld kwijt maar dat zijn ze ook wel waard vind ik!