Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fly_high schreef:Moderatoropmerking:Dit bericht verwijderd omdat het niet aan de Boktregels voldeed
mvdende schreef:Want met uitsluitend een wajong krijg je echt geen hypotheek waar je een huis van kan kopen en voor sociale huur sta je minstens 15 jaar ingeschreven voordat je iets hebt.
purny schreef:mvdende schreef:Want met uitsluitend een wajong krijg je echt geen hypotheek waar je een huis van kan kopen en voor sociale huur sta je minstens 15 jaar ingeschreven voordat je iets hebt.
Niet alleen met alleen een wajong sta je minstens 15 jaar ingeschreven, iedereen staat minstens 15 jaar ingeschreven voor een woning.
En vrijwel geen enkele alleenstaande kan een hypotheek krijgen.
mvdende schreef:Na jaren proberen en proberen en nóg eens proberen een betaalde baan te vinden, heeft het UWV besloten dat ze bij mij de sollicitatie plicht eraf gehaald hebben en dat ik verder "moest" in de WMO met dagbesteding. Daar zit ik nu prima op mijn plek.
Goof schreef:mvdende schreef:Na jaren proberen en proberen en nóg eens proberen een betaalde baan te vinden, heeft het UWV besloten dat ze bij mij de sollicitatie plicht eraf gehaald hebben en dat ik verder "moest" in de WMO met dagbesteding. Daar zit ik nu prima op mijn plek.
Je hoeft je totaal niet te verantwoorden.
Je hebt geluk met ouders die jou kunnen ondersteunen op deze manier en je hebt geluk dat je alles zo praktisch kan invullen en berekenen door elders te bezuinigen dat je 2x per jaar op vakantie kan.
Fijn dat je toch iets gevonden hebt.
mvdende schreef:Goof schreef:Je hoeft je totaal niet te verantwoorden.
Je hebt geluk met ouders die jou kunnen ondersteunen op deze manier en je hebt geluk dat je alles zo praktisch kan invullen en berekenen door elders te bezuinigen dat je 2x per jaar op vakantie kan.
Fijn dat je toch iets gevonden hebt.
Dank je voor je bericht
Al voelt het voor mij wel alsof ik door bepaalde mensen in dit topic behoorlijk aangevallen wordt op het feit dat ik 2x per jaar op vakantie kan gaan terwijl ik voor mijn gevoel in hun ogen prima had kunnen werken.
moonsparkle schreef:Nu ben ik wel nieuwsgierig, wat zou de reisplannen?
Mando schreef:Als jij een pakketvakantie heb overnacht je toch niet op het vliegveld? Of mis ik iets.
purny schreef:Dan denk ik dat je met Transavia vliegt?
Die rekenen vanaf april kosten voor handbagage.
Collega had het ook, gaat in april naar Mallorca. Ene vertelde tegen haar dat ze wel kosten voor handbagage kwijt is en de andere niet.
En dan nog moet je maar hopen dat het doorgaat aangezien zij vluchten moeten schrappen.
Overigens zijn de extra kosten voor handbagage uitgebreid gecommuniceerd in de media
Mando schreef:Als jij een pakketvakantie heb overnacht je toch niet op het vliegveld? Of mis ik iets.