Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik wist dat het eindmiddag los zou barsten, maar wilde minstens de helft van de route voor vandaag afleggen voor dat gebeurde. Ik had nog even de hoop dat de storm links van me zou blijven, maar helaas. Opeens barste het los en kwam ik net op tijd een hutje tegen met een deur die niet op slot zat, een openbare wc, en nee, die liggen hier nou niet voor het oprapen. Dus dat was weer een mooie toevalstreffer! Fiets naar binnen gereden en het begon enorm te hagelen, regenen en donderen. Ik zit onder het afdakje ervoor een boekje te lezen en naar de regen en flitsen te kijken. Het hutje trilt letterlijk van het gedonder.
Als het opklaart fiets ik verder, mijn plan is om bij Hokksund op een camping te overnachten, zodat mocht het losbarsten ik altijd nog ergens kan schuilen. 

Tussendoor 15 kilometer kunnen fietsen. Nog 20 en dan ben ik bij de camping, als het goed is blijft het zo meteen redelijk droog!

Maris schreef:regel je vaak in de ochtend ( of vorige avond ) al je slaapplek voor s'avonds ? Dus dat je dan in de ochtend al weet waar je naartoe fietst en hoeveel km dat is ?
Maris schreef:Maris schreef:regel je vaak in de ochtend ( of vorige avond ) al je slaapplek voor s'avonds ? Dus dat je dan in de ochtend al weet waar je naartoe fietst en hoeveel km dat is ?
edit : ik zie net in een Noorwegen groep dat ze echt slecht weer afgeven in midden/ zuid Noorwegen. Hoe zuiderlijker hoe soort van beter het weer. Let je goed op jezelf !!!

MarEd schreef:Joehoeeeeee,
op deze kletsnatte, druilerige zondag vanachter de laptop weer eens een x aan het Bokt'en en zie een topic titel voorbij komen met een heel herkenbaar profielpaard![]()
Superleuk om even alles te lezen!!!!
Superstoer en knap hoe je het doet allemaal en als je terug bent maar een live verslag vanaf onze dressuurzadels ipv fietszadels![]()
![]()
![]()
Heel veel succes, plezier en vooral een veilige code-roodloze reis.
Maris schreef:Maris schreef:regel je vaak in de ochtend ( of vorige avond ) al je slaapplek voor s'avonds ? Dus dat je dan in de ochtend al weet waar je naartoe fietst en hoeveel km dat is ?
edit : ik zie net in een Noorwegen groep dat ze echt slecht weer afgeven in midden/ zuid Noorwegen. Hoe zuiderlijker hoe soort van beter het weer. Let je goed op jezelf !!!

Plus misschien een extra rustdag, ik denk dat je lichaam dan JAAAAAA zegt.