Leo schreef:Jaaaaa kom langs, ik hou van chaos![]()
Dat sowieso, heb nog 50,- tegoed van Kwispel & Relax.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:SayaJones schreef:Het weer ziet er echt heel triest uit voor morgen...
Is meestal met AE. Hele week prachtig weer, dag zelf, strontregen.
lies1998 schreef:Ik moet zondag werken, inderdaad hopen dat het weer toch nog wat bijtrekt!
Voor mensen die er nog nooit zijn geweest: een aanzienlijk deel van de stands staat op zand/zijn te bereiken via zand. Vorig jaar stonden er flinke plassen, denk aan hoge/waterdichte schoenen als je ze hebt
Sky schreef:lies1998 schreef:Ik moet zondag werken, inderdaad hopen dat het weer toch nog wat bijtrekt!
Voor mensen die er nog nooit zijn geweest: een aanzienlijk deel van de stands staat op zand/zijn te bereiken via zand. Vorig jaar stonden er flinke plassen, denk aan hoge/waterdichte schoenen als je ze hebt
Ze hebben dit jaar extra paden aangelegd zodat het ook met regen helemaal goed bereikbaar blijft gelukkig
Sky schreef:lies1998 schreef:Ik moet zondag werken, inderdaad hopen dat het weer toch nog wat bijtrekt!
Ze hebben dit jaar extra paden aangelegd zodat het ook met regen helemaal goed bereikbaar blijft gelukkig