Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
.

). Ook wachten we met smacht op de lente! Vorige week nog bijna een halve meter sneeuw gehad, al is dat nu weer weg. We kijken er vooral naar uit dat we weer makkelijker de bergen in kunnen en ook kamperen. Nog een paar maanden...
. We hebben al een leuke mini-roadtrip gepland naar de Cariboo.

othelloster schreef:Wat ontzettend gaaf! Heel veel succes en geluk gewenst in Canada! Komende 14 april zijn mijn vriend en ik ook 6 weken in de westkant van Canada, we komen met het vliegtuig aan in Vancouver, en vanuit daar gaan we 5.5 week reizen door de westkant van Canada, 31 mei vliegen we weer terug. Ontzettend veel zin in
.
wat heerlijk jullie verhalen, ben echt verliefd op dat land geworden na onze vakantie vorig jaar. Leuk om het zo te volgen en ook het “normale” reilen en zeilen.
En gefeliciteerd met je man zijn baan! Super tof. We kwamen in, ergens bij Hope in de buurt, daar een Duitser tegen die een beetje hetzelfde had meegemaakt. Ook een kantoorbaan vroeger en nu Ranger in Canada JudithO schreef:Gefeliciteerd met de baan van je man! Klinkt heel leuk en divers. Tof dat hij toch redelijk vlot nog iets gevonden heeft. Die arbeidsvoorwaarden en sfeer op de werkvloer, ik krijg weer instant de kriebels. Hopelijk daar niet zo'n vriendjespolitiek als destijds bij mij. Sommige bedrijven kunnen daarin echt enorm kinderachtig zijn helaas. Heeft je man nog proeftijd, ook voor zijn health en life insurance ingaat?
Prachtige foto's ook weer, blijf ze vooral plaatsen!
Gezellig dat je moeder langskomt, alvast heel veel plezier!

JudithO schreef:Ah dat is fijn, dat het via jouw uni gaat!
Inderdaad een mindere kant, maar goed met erg leuk werk is dat natuurlijk goed vol te houden. Lijkt mij geen straf, beetje betaald wandelen![]()
Kort door de bocht natuurlijk, maar je snapt vast wel wat ik bedoel
Hoe is het voor jou? Nog een beetje uit te houden, buiten de drukte om? Gaat het goed met de studie?
. Dan is het vooral: "het is wel echt meer dan dat! En ik heb bijna 10 uur reistijd per week". Is ook omdat ik natuurlijk vooral vanuit huis werk en eigen uren in mag delen
.
. Het tweede semester - waarin ik een dubbele course load had gekozen - is goed afgerond en ik heb nog 1 weekje "vrij" voordat het zomer semester begint. Het waren intensieve tijden, met heel veel deadlines, mijn man die 2.5 week naar Belgie was en mijn ma die 2 weken hier op bezoek was. Op het moment is ons weer ook erg interessant, met schommelingen van 10 graden de ene dag en de volgende dag bijna 30 graden. Iets wat de honden minder leuk vinden, maar hopelijk zet de warmere periode (liever niet de hete!) binnenkort wel goed door
.
. Ook hebben we eind mei een proef-kampeer nacht gepland. Even het materiaal weer testen en zien wat Layla, de puppy, ervan vind. Want we gaan, als het allemaal loopt zoals we willen, de tweede helft van juni op roadtrip naar Yellowstone! We hebben 3 nachten in het park (2x kamperen en 1x in the Old Faithful Lodge) en 1 nacht kamperen er net buiten. We zijn er nog niet helemaal uit welke route we er naar toe nemen en of we nog enkele anders national parks mee pakken (NPs hier zijn niet heel pet friendly, maar de national forests gelukkig wel). Dacht dat we misschien nog wel naar Yosemite konden, maar je blijft je vergissen in afstanden! Is al snel zo'n 1500km "omrijden". 

wat een prachtige plek waar jullie wonen!
JudithO schreef:Ahh beavertails! Inderdaad erg lekker
. Vandaag is die er weer en dan maken we er meteen een uitje van
Coco4life schreef:Ahw het pupje is al heel groot gewordenwat een prachtige plek waar jullie wonen!