Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xdniesje schreef:Oh wat leuk dat dit topic bestaat!
Ik ben met het idee aan het spelen om eens een singlereis te proberen. Ik zou graag een keer flink uit mijn comfortzone willen gaan en een verre reis willen maken. Ik vind het wel een plus om een eigen kamer te hebben en het liefst geen reis waar je grotendeels alleen maar onderweg bent. Ook vind ik het wel fijn als er af en toe rustmomenten zijn en dat je gewoon tijd hebt om een boekje te lezen ofzo. Qua landen zat ik te denken aan Zuid Afrika of Costa Rica. Jamaica lijkt me ook gaaf. Thailand misschien?
Hebben jullie misschien tips/aanraders? Of met welke organisaties hebben jullie goede ervaringen?
Fitzroy schreef:Is dit misschien wat?
Dat ziet op zich best leuk uit.
https://www.fox.nl/reis/singlereis-eila ... 15-10-2024
Suzanne F. schreef:Mij trekt India ook niet. Dan ga ik liever naar Vietnam. Maar ik ben sowieso geen Azië fan eigenlijk. Ik wil graag nog een keer naar Schotland en voor mijn werk nog naar Afrika, naar Kenia of Tanzania.
Narya schreef:Ik ben een tikkeltje bang voor hitsige Indiase mannenIk ga gerust in mijn eentje het hele Midden-Oosten door, maar India klinkt toch nog een beetje heftiger. Het helpt ook niet dat Indiase vrienden het in strengste verwoordingen afkeuren
ikke schreef:Narya schreef:Ik ben een tikkeltje bang voor hitsige Indiase mannenIk ga gerust in mijn eentje het hele Midden-Oosten door, maar India klinkt toch nog een beetje heftiger. Het helpt ook niet dat Indiase vrienden het in strengste verwoordingen afkeuren
Vanwege die hitsige mannen of omdat je een vrouw bent?
Hingarden schreef:Als je iets met paarden wilt. Ben je welkom bij ons in Noorwegen.
https://hingardenstall.com/activiteiten/
Maar er zijn ook heel veel mooie plekjes om te bezoeken, te wandelen of te skiën bij ons in de buurt.
xdniesje schreef:Dit lijkt me wel wat! Alleen zie ik dat het een groepsreis is. Ik ben dan ergens bang om met allerlei stellen te zitten en dan als enige single er tussen te zitten, dat lijkt me een stuk minder fijn. Iemand daar ervaring mee?