Hoi allemaal, Het gaat hier ondanks het gemis van Cash goed! En inderdaad echt een lieve vrouw die Cash voor ons heeft begraven . Zijn ook wel leuke mensen over het algemeen in Zweden soms wat afstandelijker dan Nederlanders maar wel vriendelijk en ze houden erg van (flauwe) grappen maken dus mijn vriend of eigenlijk moet ik nu man zeggen voelt zich wel thuis. En in de training van Otis heb ik wel vertrouwen. Vandaag een filmpje gekregen van longeren en nog een foto van het setje op straat. Vandaag zijn we naar Karlstad gedaan want onze bundels van de telefoon zijn telkens heel snel op. We krijgen dan een simkaart en een modem. Beter is glasvezel maar dan moeten we even wachten. Gisteren ook naar het schatteverket gegaan voor een samorderningsnummer zodat de paarden kunnen komen. Ook hebben we goed nieuws over het huis in NL dat is definitief verkocht want de financiering is rond. Niks staat onze emigratie in de weg en mijn vriend is eindelijk relaxt. Nu bezig met t schilderen van de keuken en daarna gaan we beginnen met het hek voor de paarden. Ik moet me nog inlezen op de site van het jordsbrukverket over afmetingen heb ik me laten vertellen. Ik had daar al eens gelezen maar de helft alweer vergeten.