Olympische spelen 2024

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Josien_

Berichten: 9078
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 13:53

Ik ben late to the party, maar heeft het nu nog zin om je in te schrijven voor mogelijk kaarten?
Het lijkt me best leuk, maar het is geen must anders had ik het vast beter opgezocht haha.

Esmee_RS

Berichten: 4903
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 14:10

Josien_ schreef:
Ik ben late to the party, maar heeft het nu nog zin om je in te schrijven voor mogelijk kaarten?
Het lijkt me best leuk, maar het is geen must anders had ik het vast beter opgezocht haha.

Zelfde vraag hier :Y)

Ashleytjuhh

Berichten: 6723
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 14:14

zouden de mensen die uitgenodigd zijn voor de combinatie kaarten nog wel kans maken op de loting bij de losse kaarten? of zouden die uit het loting systeem gaan?

Nickeltje

Berichten: 28283
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 14:27

Ik kreeg na het kopen van mijn kaarten pakketten een mail dat ik in mei in aanmerking kom voor het kopen van losse kaarten...

fohadie
Berichten: 4352
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 15:22

Pff echt waar, ik heb nog nooit zoveel Franstalige spammail gekregen als nu. Iedere keer hoop ik weer dat het nu echt van de Olympische speken is, maar helaas. Het is ee nieuwsbercht, of ik heb tabletten gewonnen, heb al 12 koffieautomaten gewonnen en nu weer een vage mail.

Heb er een hard hoofd in dat ik nog kaartjes mag kopen en zo erg is dat niet, meeste is toch al uitverkocht. Maar die spam vind ik wel heel irritant. Hebben jullie dat niet?

rien10
Berichten: 14952
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 15:23

12 koffiezetapparaten verkopen en van dat geld kaarten op de zwarte markt kopen?

Ik zie het al; ik hoef er niet eens meer aan te beginnen.

fohadie
Berichten: 4352
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 15:30

rien10 schreef:
12 koffiezetapparaten verkopen en van dat geld kaarten op de zwarte markt kopen?

Ik zie het al; ik hoef er niet eens meer aan te beginnen.



Haha,dat is ook een optie ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 18:16

De inschrijving voor de lotingen liep tot 31/1/23, daarvoor aanmelden is niet meer mogelijk volgens mij. Vrije verkoop van kaartjes zonder loting is voor eind 2023.

Eerlijk gezegd zou ik er immens van balen als mensen die nu al pakketten konden aankopen ook nog eens ingeloot worden voor losse tickets. Want dat voelt voor mij persoonlijk helemaal niet fair.

Fitzroy

Berichten: 25230
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 18:18

Waarom? De finales kon je niet kopen in de pakketten, dan ben je toch afhankelijk van losse verkoop.

moonsparkle
Berichten: 21855
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-23 18:19

Varekaj schreef:
De inschrijving voor de lotingen liep tot 31/1/23, daarvoor aanmelden is niet meer mogelijk volgens mij. Vrije verkoop van kaartjes zonder loting is voor eind 2023.

Eerlijk gezegd zou ik er immens van balen als mensen die nu al pakketten konden aankopen ook nog eens ingeloot worden voor losse tickets. Want dat voelt voor mij persoonlijk helemaal niet fair.


Maar het voelt ook niet fair dat ik nu mogelijk alleen nog 680 euro tickets kan kopen voor atletiek :o en niet naar paardensport kan etc :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 18:20

Ik denk niet dat de finales bij de loting voor losse tickets gaat zitten, maar eerder nadien pas open gezet gaan worden voor iedereen.

Van spam hebben wij hier geen enkele last trouwens.

@moonsparkle ja dat voel ik ook wel diep vanbinnen prikken hoor. Vraag me dan af waarom je op voorhand je voorkeuren moest doorgeven.

moonsparkle
Berichten: 21855
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-23 18:30

Ik merk ook niks van spam

Fitzroy

Berichten: 25230
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 18:52

Ik krijg wel heel veel Zweedse spam. Maar dat zal niet met de OS te maken hebben. Geen idee waarmee wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 18:59

Je hebt onlangs wat gekocht bij Ikea en ze proberen de verloren schroefjes alsnog bij jou te krijgen?

_coquette_

Berichten: 3102
Geregistreerd: 07-11-08
Woonplaats: Zeeland

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 23:22

Ik vind dit met die kaarten toch wel erg vreemd gaan... dat je inderdaad een voorkeur door geeft en dat er bij de loting helemaal niets van je voorkeur tussen zit...

Fitzroy

Berichten: 25230
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 23:53

Varekaj schreef:
Je hebt onlangs wat gekocht bij Ikea en ze proberen de verloren schroefjes alsnog bij jou te krijgen?


Zijn wel hele vreemde (blauwe) schroefjes <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 11:49

Ik zou wat kunnen zeggen over plugjes maar dat klinkt fout :')

moonsparkle
Berichten: 21855
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-23 13:39

Ik ga wel *\o/* maar ik zal niet maar niet zeggen wat ik heb betaald -O- het is wel once in a lifetime en vanaf dat ik wist dat het in Frankrijk kwam(niet te ver weg) wou ik er al naar toe

marygoround

Berichten: 798
Geregistreerd: 24-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 13:47

Geen last van spam hier, ik heb wel wat kaarten gekocht maar niks waar ik van te voren voor ingeschreven had. Mijn vader was ook ingeloot, we hebben beide precies niet kunnen kopen wat we wilden, jammer. Maar ik heb een vriend heel erg blij gemaakt met kaarten voor voetbal en rugby - en zelf ga ik voor een voetbalwedstrijd en 3 dagen kitesurfen in de haven van Marseille. Allemaal kaarten tussen de 24 tot 30 euro dus dat was wel te doen. Al het andere, als het nog niet uitverkocht was überhaupt, waren alleen de stervensdure kaartjes nog voor over inderdaad.
Ik gun het iedereen die deze ronde niet ingeloot is natuurlijk om bij de individuele ronde ingeloot te worden, maar hoop voor mezelf toch ook nog wel dat ik nog kans maak op paardensport kaartjes :o

moonsparkle
Berichten: 21855
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-23 13:53

Ik heb ook kaarten voor zeilen erbij gedaan, simpelweg omdat het het goedkoopst was wat ik kon kiezen. Het zit op zo'n 8 uur rijden van de rest dus ik ga er niet naartoe maar al het andere als 3e keus was zo duur terwijl het geen sporten waren waar ik graag naartoe zou gaan.

Ik hoop ook nog op paardensport, turnen of bmx cross via een andere manier

Ashleytjuhh

Berichten: 6723
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 14:08

moonsparkle schreef:
Ik heb ook kaarten voor zeilen erbij gedaan, simpelweg omdat het het goedkoopst was wat ik kon kiezen. Het zit op zo'n 8 uur rijden van de rest dus ik ga er niet naartoe maar al het andere als 3e keus was zo duur terwijl het geen sporten waren waar ik graag naartoe zou gaan.

Ik hoop ook nog op paardensport, turnen of bmx cross via een andere manier


Het 1e is zo jammer voor mensen die er wel graag naar toe willen maar nu geen kaarten kunnen kopen :o
Waarschijnlijk hebben mensen het ook zo gedaan voor de paardensport, het ligt van de rest af en die hadden ook goedkope kaarten. die hebben dus kaartjes waar ( wij in dit geval) graag naar toe willen.


Van iemand die ik kende hoorde ik dat het toen via het noc ging je kaarten kocht voor team wedstrijden voor volleybal bijv. je dan ook echt bij de wedstrijden van de Nederland kwam te zitten. Hoe is dat nu eigenlijk geregeld?

moonsparkle
Berichten: 21855
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-23 14:10

Ashleytjuhh schreef:
moonsparkle schreef:
Ik heb ook kaarten voor zeilen erbij gedaan, simpelweg omdat het het goedkoopst was wat ik kon kiezen. Het zit op zo'n 8 uur rijden van de rest dus ik ga er niet naartoe maar al het andere als 3e keus was zo duur terwijl het geen sporten waren waar ik graag naartoe zou gaan.

Ik hoop ook nog op paardensport, turnen of bmx cross via een andere manier


Het 1e is zo jammer voor mensen die er wel graag naar toe willen maar nu geen kaarten kunnen kopen :o
Waarschijnlijk hebben mensen het ook zo gedaan voor de paardensport, het ligt van de rest af en die hadden ook goedkope kaarten. die hebben dus kaartjes waar ( wij in dit geval) graag naar toe willen.


Van iemand die ik kende hoorde ik dat het toen via het noc ging je kaarten kocht voor team wedstrijden voor volleybal bijv. je dan ook echt bij de wedstrijden van de Nederland kwam te zitten. Hoe is dat nu eigenlijk geregeld?



Ik weet het en vind het ook jammer dat je een pack van 3 moet kopen, waarschijnlijk ook zodat minder populaire sporten ook wel publiek krijgen of de kaarten in ieder geval worden verkocht. Er was ook nog maar weinig keuze over en ik zou liever natuurlijk ook geen kaarten kopen voor iets waar ik niet naartoe wil.

Overigens op verschillende socials zoals Facebook en reddit lijkt paardensport toch ook echt heel in trek, dus ik hoop dat er ook wel veel echte paardenliefhebbers bij zijn

topsylover

Berichten: 5640
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 14:20

Ik zit momenteel in mijn tijdslot, maar de tickets zijn om te huilen. :'(
Alleen voetbal, beach volley, worstelen, golf, zeilen en weightlifting zijn er nog een aantal kaarten voor. Sommige beginnen al bij 690 euro. :=
Ik wacht ook wel tot de losse kaartverkoop begint want is dit echt hopeloos.

Deden ze het in voorgaande OS'en ook op deze manier? Ik denk dat het inderdaad heel veel kaarten verloren gaan als ik het hier boven lees.

marygoround

Berichten: 798
Geregistreerd: 24-04-11

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 14:26

Het loont wel om tijdens je tijdslot een paar keer opnieuw te kijken, want het wisselt af en toe wat er beschikbaar komt (zo waren er gisteravond wat sporten die er eventjes wel weer tussen stonden).
Er komt ook nog een officieel doorverkoop platform beschikbaar, ik neem aan/hoop dat je daar je losse kaarten voor een wedstrijd kan verkopen. Als in, ik heb bijv twee x 3 kaarten voor een voetbalwedstrijd maar ik kan toch niet naar de tweede; dat ik die specifieke 3 kaarten dan kan doorverkopen. Dan gaan er iig minder kaarten verloren dan nu misschien lijkt.

moonsparkle
Berichten: 21855
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-23 14:29

Ik hoop ook dat ik die van zeilen dan weer kan verkopen. Verkoop gaat inderdaad straks allemaal via een officiële site.