Italië zijn we meerdere keren geweest, vaste land Portugal nog niet
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jojoleinee schreef:Wij zijn in 2019 in Ochrid geweest. Opzich leuk maar aan tourisme valt er nog veel te winnen (wat ook te verwachten is). Er waren leuke excursies, mooie natuur en genoeg te zien. Wij misten echter savonds een hoop. We zaten in een hotel aan het meer maar savonds was er niks te doen. Wie weet, in de stad zelf wel. Daar zijn we niet gaan kijken omdat we dan alsnog met de auto terug zouden moeten.
Napie schreef:Omdat ik ziek ben geen hele grote plannen maar einde van de maand naar Turkije en in juni of juli Noorwegen. Ik vind het plannen altijd zo leuk. Heel veel boekjes en Google Maps erbij. Reisverslagen lezen en locaties zoeken. Mijn vakantie duurt altijd weken
moonsparkle schreef:Earth schreef:Ik zou het niet doen, weinig zonuren ook, gemiddelde temp bij Trondheim genomen is in september nog maar 12 graden en idd veel regen.
Bedankt voor het meedenken, is juni dan ook echt beter? Ik ga liever niet in het hoogseizoen maar wanneer het wat rustiger is. Ik heb weleens gekampeerd met 4 graden in de nacht, maar dan had ik echt de zon nodig om op te warmen.
moonsparkle schreef:Ik had beter niet kunnen kijken naar floortje naar het einde van de wereldnu wil ik naar belize
Alleen de meeste tarantulas per m2 per wereld vind ik wel een dingetje