We hadden eigenlijk geen buren, alleen de onderburen konden we weleens wat horen, maar verder eigenlijk totale vrijheid omdat de huizen om de flat heen allemaal rijtjeswoningen waren zaten we hartstikke vrij. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
We hadden eigenlijk geen buren, alleen de onderburen konden we weleens wat horen, maar verder eigenlijk totale vrijheid omdat de huizen om de flat heen allemaal rijtjeswoningen waren zaten we hartstikke vrij.
)
Ik ga op verkenning.
Alhoewel het noorden van Spanje mij teveel regen zou zijn. Maar wel een prachtig landschap met veel wolven en beren
Ik ben een paar jaar geleden ook in mijn eentje naar Mexico gegaan (ok, dat was all inclusive maar heb daar ook wat excursies etc gedaan) dus ik weet dat ik het kan. En Frankrijk is wat dat betreft toch wat makkelijker omdat ik nog enigszins de taal spreek en er veel Nederlanders wonen mocht ik echt in de problemen komen, wat ik niet verwacht. En ik ga met een doel, dat scheelt ook 
of juist specifiek langs de kust daar schijnt het ook beter te zijn. Hoe wel ik regen niet erg vind is het daar in de hoek in de winter ook niet echt warmer dan in Nl. Het zuiden is ons dan weer te droog dus we maken een beetje een scheiding tot de helft van Spanje. KarmaChansy schreef:https://tekoop.vakantiedomeinbourgogne.com/
Ik zag deze, volledig bedrijf met stallen, weide bak etc geen idee hoe duur. Maar misschien iets voor iemand hier?