Overigens hebben ze harstikke goed voor hem gezorgd heeft ook lekker bij de assistente gehangen, toch sneu voor zo'n uk ineens weg van mamma en broers/zus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
luuntje schreef:Is een dierenverzekering betaalbaar?
kiwiwitje schreef:denisesilver schreef:Dat beekje![]()
Kiwiwitje, bedoel je dan dat de honden daar wellicht teveel bewegen?
Niet direct teveel maar misschien een combi van teveel bewegen en de manier van belasting. T is ook niet allemaal zo vlak als nederland grotendeels is bijvoorbeeld. Tel daar een andere voeding bij op met minder gunstige balans bijvoorbeeld(dat is in NL ook een serieus probleem overigens) en dan heb je wel een combi van wat onhandige factoren.!
Niet alleen te lang maar t is ook snel belastender.
MyWishMax schreef:Wat grappig trouwens dat dekgeld. Hier in NL wisselt dat ook enorm per ras, hoor. Bij de dekkingen waar ik bij geweest ben of de reuen waar ik het van weet was het vaak niet eens de helft van de pupprijs of ruilen tegen 1 pup. Dus zoiets als 400/500 euro dekgeld bijvoorbeeld.
gabyfedde schreef:Scheelt wel dat je straks geen zorgverzekering (voor jezelf) meer hoeft te betalen.
verriemerrie schreef:gabyfedde schreef:Scheelt wel dat je straks geen zorgverzekering (voor jezelf) meer hoeft te betalen.
Uhm dat ligt eraan, als ze een WIA uitkering uit NL heeft/houd blijft ze in NL via het CAK verzekert voor zorg en dat zijn behoorlijke premies.
Zelfde geld voor haar ouders, zijn met pensioen als ik het goed begreep?
Ook zij blijven verzekert via NL/CAK door een inhouding op hun AOW
Enige optie om daar onderuit te komen is in Zweden gaan werken/inkomen verkrijgen.
Voordeel is dat dat niet veel hoeft te zijn, paar tientjes per maand is voldoende om in het Zweedse sociale systeem opgenomen te worden