Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Voor de mensen met abonnement: https://www.looopings.nl/weblog/16782/M ... eling.html
Cayenne schreef:Ik had verwacht dat het storm zou lopen nu de Efteling weer open is.
Maar blijkbaar wegen oa een dichte Symbolica en Droomvlucht en Fata Morgana toch best zwaar mee voor de meeste mensen. Begrijpelijk want de entree blijft qua prijs nog steeds pittig.
pony33 schreef:*komt binnenvallen met een bijzonder verzoek*![]()
Is er iemand die binnenkort naar de Efteling gaat en een boek voor mij kan halen en opsturen?
Mijn verloofde en ik gaan over een paar maanden trouwen in een prachtige tuin vol met sprookjes![]()
En nu willen de eigenaresse graag het beste sprookjesboek geven, namelijk het Sprookjesboek van de Efteling![]()
Nu is het zo dat wij in Nieuw Zeeland wonen en de Engelstalige versie niet online te bestellen is. Ik had de Efteling zelf al een berichtje gestuurd maar helaas.
Mijn ouders wonen ook niet echt in de buurt om even langs te wippen. Daarom dacht ik, ik vraag Bokt![]()
Dus, is er iemand die binnen nu en een paar maanden naar de Efteling gaat en het blauwe boek voor mij wil halen en naar mijn ouders in Nederland wil opsturen? Uiteraard worden de aanschaf en verzendkosten vergoed
Het gaat om dit boek: [ [url=m/ELKN3s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alvast heel erg bedankt!
_xManadisx_ schreef:pony33 schreef:*komt binnenvallen met een bijzonder verzoek*![]()
Is er iemand die binnenkort naar de Efteling gaat en een boek voor mij kan halen en opsturen?
Mijn verloofde en ik gaan over een paar maanden trouwen in een prachtige tuin vol met sprookjes![]()
En nu willen de eigenaresse graag het beste sprookjesboek geven, namelijk het Sprookjesboek van de Efteling![]()
Nu is het zo dat wij in Nieuw Zeeland wonen en de Engelstalige versie niet online te bestellen is. Ik had de Efteling zelf al een berichtje gestuurd maar helaas.
Mijn ouders wonen ook niet echt in de buurt om even langs te wippen. Daarom dacht ik, ik vraag Bokt![]()
Dus, is er iemand die binnen nu en een paar maanden naar de Efteling gaat en het blauwe boek voor mij wil halen en naar mijn ouders in Nederland wil opsturen? Uiteraard worden de aanschaf en verzendkosten vergoed
Alvast heel erg bedankt!
Ik ga maandag, kan wel even voor je kijken of ik ‘m ergens zie liggen!
pony33 schreef:*komt binnenvallen met een bijzonder verzoek*![]()
Alvast heel erg bedankt!