Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.
.
Nog maar een fotootje doen dan? 
. De vorige kwam trouwens wel uit noord Zweden, maar met hem zag ik mezelf niet oud worden. Dan dus maar genieten van jouw foto’s en verhalen!
Piekosjj schreef:Inderdaad, ik zit nu na 1.5 jaar nog steeds op taalschool en begin nu pas een beetje comfortabel zweeds te spreken. Ligt natuurlijk ook aan je omgeving, ik woon in een studentenstad waar bijna de helft van de inwoners niet-zweeds is
, zo snel zie ik het niet gaan met mij xD. We nemen wel dagelijks even de tijd om samen wat Zweeds te praten maar er komt nog maar weinig zinnigs uit aan mijn kant,verstaan doe ik 't wel steeds beter maar dat is toch anders dan het echt spreken. Ben nu vooral met apps/boeken aan het leren en dus door te praten met Fló. Zou ik hier echt blijven zou ik idd voor scholing gaan.
.
Pandora2 schreef:Nu willen wij ook heel graag een fotootje van jou en ééntje van jullie samen...![]()
Verder ben ik niet veeleisend ofzo hoor![]()
Kasmir schreef:Laatste trainingsrit voor de start van het seizoen vandaag ben ik van 't braafste paard afgevallen. Arme dier struikelde en viel dus we konden er beide niets aan doen
.
Gisteren m'n eertse noorderlicht gespot. Het kan feller/duidelijker maar toch bijzonder om te zien!
[ [url=m/43D6VD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb het voor het eerst op IJsland gezien.
.