kimberleyepe schreef:Ik geloof ook echt dat de Forsyths deze mensen steunen! Ik bedoel het staat op hun site, ze komen er ook openlijk voor uit zelfs.
Ik denk dat als deze mensen het goed vinden dat ik kom, ze ook open staan voor hoe andere mensen zijn opgegroeid. En nee, ik denk niet dat ik ze kan veranderen! Wel kan ik daar een handje helpen met normale families die daar ook op bezoek komen. Er komen ook genoeg toeristen daar, waarbij vrouwen gewoon in broeken lopen.
Zelf zal ik echt geen dingen doen waar ik het absoluut niet mee eens ben.
Je ben een gratis hulp. Iemand die nu al kneedbaar is in gedachtengangen over wat ok is en niet. Ze denken "Ok gratis hulp, en met een beetje geluk kunnen we haar op het rechte pad helpen." Je gaat echt met dat soort mensen geen diepe gesprekken kunnen voeren over de zin van het leven en morale en ethische vraagstellingen. De geloofsovertuigingen in die kringen zijn zwart/wit en ingemetseld.
Dus ja, je gaat gratis helpen bij mensen die vinden dat God het ok vindt dat je je vrouw slaat en onderwerpt. Je kinderen slaat en onderwerpt. Mensen die vinden dat God, en zijn woordvoerder de Dominee/Predikant, het alleenrecht heeft om daarover te oordelen en het goede pad aan te wijzen.
Je gaat doneren aan hun "goede doel", want gratis werk is een donatie.
Ik blijf erbij, doneer die tijd aan een ander goed doel. Er zijn zat andere organisaties (ook in Amerika) die met slachtoffers van dit soort mensen werken die ook staan te springen om extra handen.
Laatst bijgewerkt door Drifter op 05-04-18 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt