Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:34

Iloveiswan schreef:
2 voor 3 euro is dus geen aanbieding _O- die sla ik over.

ene puzzel *\o/*

Voor mij wel hoor haha. Hier koste ze 3 euro per stuk dus nu 1+1 gratis . :p

Anoniem

Re: Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:38

Mint :j

Dit is een nieuwe van haasteren, gebaseerd op mijn dorp zijn luchtballon festival :) , moest ik hebben en had nu geld genoeg :P . Dus zonder aanbieding gehaald geen spijt van

Bij goliath hadden ze ook 1000 stukjes puzzel voor 4 euro dacht ik

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 21:01

roosjenat schreef:
Iloveiswan schreef:
2 voor 3 euro is dus geen aanbieding _O- die sla ik over.

ene puzzel *\o/*

Voor mij wel hoor haha. Hier koste ze 3 euro per stuk dus nu 1+1 gratis . :p

Ah ok maar als je kruidvat, etos en trekpleister in de gaten houd is het eigenlijk altijd wel ergens 1 euro per stuk ;)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 21:03

Die Palmolive hier ook al een paar keer voor 1 euro gezien inderdaad, dus 1,50 vind ik dan niet goedkoop.

Was de Napoleon het enige wat er buiten uitgedeeld werd dit jaar Rebecca?

Verder nog leuke gratis dingen gescoord? Ik zie geen Naturo voer of kijk ik er overheen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 21:09

Heb naturo niet gescoord , wel de prins die je gelinkt had :P . Buiten stond niet veel meer , zag wel mensen met zespri tassen lopen maar geen idee hoe en wat ..

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 21:09

Redbull werd vandaag ook uitgedeeld buiten.
Die zespri heb ik inderdaad 0ok niet kunnen vinden.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 21:10

Iloveiswan

Nu je het zegt haha. Bij kruidvat is het nu voor 1 euro maar ik zie zo ver geen mint dus we gaan hopelijk de mint scoren op hhb

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 21:15

Haha zeg het ook vooral zodat je er niet mee hoef te slepen. Let zelf heel erg op aanbiedingen dus weet dat soort dingen eigenlijk altijd wel :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 21:27

Oja red Bull , kunnen mijn darmen niet over :P

Haha ik kon idd nergens de chocolade vla en de mint vinden , heb het er wel voor over die ene keer . Je moet wel een beetje kunnen ontspannen en shoppen die ene keer in het jaar dat ik het geld heb

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 23:17

Ik hoop dat die Zespri tassen donderdag ook uitgedeeld worden, dan vraag ik wel ff waar ze vandaan komen want die wil ik heeeeel graag hebben. Zag ze op de foto's!

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 00:50

Ik was om 22:00uur pas thuis, maar wel een super leuke dag gehad! :D Het was schijnbaar rustiger dan gisteren, maar we hebben toch een goede dag gehad. Ik heb bij de op=op shampoo en tandpasta gehaald, maar voor de rest niks gezien. Is er al iemand bij die €1 stand geweest met verzorgingsspullen Ofzo? Liep er snel voorbij maar wil er denk ik toch even naar gaan kijken.

Verder klopt het dat Renske een tas met inhoud heeft voor €10. Voor de hond bestaat deze tas uit een zak brokken (600gr) met smaak naar keuze, pakje vers vlees (395gr) of 2 kleine kuipjes vers vlees met smaak naar keuze, gezonde beloning in koekjesvorm of in vleesrepen en een vershouddoosje. En als je de coupon uit heb bonnenboekje volledig invult, krijgt je gratis de smaak 'stoofpotje' er bij. In de tas voor de kat zit ook een zak brokken (600gr) met smaak naar keuze, 2 kuipjes vlees met smaak naar keuze, 2 blikjes vlees met smaak naar keuze, pot snoepjes met smaak naar keuze en een maatbekerachtig iets. En bij inlevering van de coupon ontvang je 2 kuipjes gratis.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 00:53

WiskyBokjes schreef:
Ik was om 22:00uur pas thuis, maar wel een super leuke dag gehad! :D Het was schijnbaar rustiger dan gisteren, maar we hebben toch een goede dag gehad. Ik heb bij de op=op shampoo en tandpasta gehaald, maar voor de rest niks gezien. Is er al iemand bij die €1 stand geweest met verzorgingsspullen Ofzo? Liep er snel voorbij maar wil er denk ik toch even naar gaan kijken.

Verder klopt het dat Renske een tas met inhoud heeft voor €10. Voor de hond bestaat deze tas uit een zak brokken (600gr) met smaak naar keuze, pakje vers vlees (395gr) of 2 kleine kuipjes vers vlees met smaak naar keuze, gezonde beloning in koekjesvorm of in vleesrepen en een vershouddoosje. En als je de coupon uit heb bonnenboekje volledig invult, krijgt je gratis de smaak 'stoofpotje' er bij. In de tas voor de kat zit ook een zak brokken (600gr) met smaak naar keuze, 2 kuipjes vlees met smaak naar keuze, 2 blikjes vlees met smaak naar keuze, pot snoepjes met smaak naar keuze en een maatbekerachtig iets. En bij inlevering van de coupon ontvang je 2 kuipjes gratis.

Hmm jammer ik sla over. Het vershouddoosje heb ik al (of tenminste ik heb een kerstversie uit een verrassingsbox) qua brok voer ik liever Acana, en snacks heb ik zat. Dus voor mij niet interessant helaas.

Ik lees op Facebook dat er best nog veel buiten gratis uitgedeeld werd, Kinder chocolade enzo, dus ik ga goed opletten en proberen alles te scoren donderdag. Nederlander he gratis = gratis :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 00:55

Ah dacht je al te zien staan Marije :P , was erg rustig vandaag :j

De euro stand geweest , veel voor niks maar of de kwaliteit er is .. Morgen mijn nieuwe haarborstel eens mijn door mijn haar laten gaan na het douchen , was van alles wat . Nagellak , make-up haarspul en handzeep en scheermesjes etc . Voelde als een action :')

Alwiene gaat los :') , bus stond helemaal bij Aziatische festival dus bij elyseum eruit en rondje gelopen naar de bus en zo de napoleon toch nog gescoord

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 00:59

Ik heb voornamelijk de stand aangevuld omdat het best hard liep haha. Maar je had best even gedag mogen zeggen hoor. :P

Ben benieuwd naar die stand. Ach en voor weinig geld moet je ook niet te veel verwachten. :+

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 09:06

Was je met Paulusma Rebecca?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 09:08

Zag je van achter komen toen ik net langs liep :))

Natuurlijk Jildau , ook weleens met hielkema (of was het veenstra hmm) maar toch liever paulusma :) . Op die ene keer na altijd paulusma !

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 14:14

Ben er nog nooit geweest, maar nu wel erg nieuwsgierig geworden.
Dus ik ga woensdag met mijn mams, nog stands doe je echt niet moet missen?

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-17 15:20

Is het er eigenlijk warm? Wat hadden/doen jullie aan qua kleding?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 15:21

Warm :j , jas kan makkelijk uit . Ik loop gewoon shirt en vest :)

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 15:26

Normaal gesproken heb ik het tijdens het werk redelijk koud, maar ik heb gister in een t-shirt rondgelopen omdat ik het echt warm vond binnen. Dus een jas is absoluut overbodig. :j

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 17:02

Zo voorbereidingen zijn in volle gang hier haha. Oppas voor de hond is geregeld. En ben buren langs geweest om lege batterijen af te bietsen. Heb ze in zakjes gedaan met mijn gegevens erbij en heb 20 zakjes nu :D

Afbeelding

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 17:23

Wow goed bezig. Ik ga vanavond ook maar eens op zoek naar lege batterijen

Gashmiron

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 18:36

Renske is dus eigenlijk hetzelfde als vorig jaar, toen hadden ze geloof ik 2 stands en ook 1 met speeltjes? Of was dat weer een ander merk? Renske versvoer krijgt ze altijd in haar kong als we weggaan dus dat komt altijd van pas haha. Brokken hier in omstreken nergens te halen en bezorgen vind ik ook niks omdat ze altijd afgeven bij de oudjes die amper kunnen lopen :+

Loop er inderdaad altijd zonder jas, bloedheet anders haha. Weet iemand of je nou zelf koekjes en drinken mee mag nemen of niet? Ik weet het niet meer.. Drinken niet denk ik?

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 18:42

Ik heb vorig jaar gewoon zelf drinken en wat te eten mee genomen dus ik denk dat het dit jaar ook gewoon mag.ik heb nergens gelezen dat het niet mag.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 18:43

Je mag gewoon zelf eten en drinken mee nemen. Staat nergens dat het niet mag :)

Helemaal zin in morgen *\o/*