Iloveiswan schreef:2 voor 3 euro is dus geen aanbiedingdie sla ik over.
ene puzzel
Voor mij wel hoor haha. Hier koste ze 3 euro per stuk dus nu 1+1 gratis . :p
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WiskyBokjes schreef:Ik was om 22:00uur pas thuis, maar wel een super leuke dag gehad!Het was schijnbaar rustiger dan gisteren, maar we hebben toch een goede dag gehad. Ik heb bij de op=op shampoo en tandpasta gehaald, maar voor de rest niks gezien. Is er al iemand bij die €1 stand geweest met verzorgingsspullen Ofzo? Liep er snel voorbij maar wil er denk ik toch even naar gaan kijken.
Verder klopt het dat Renske een tas met inhoud heeft voor €10. Voor de hond bestaat deze tas uit een zak brokken (600gr) met smaak naar keuze, pakje vers vlees (395gr) of 2 kleine kuipjes vers vlees met smaak naar keuze, gezonde beloning in koekjesvorm of in vleesrepen en een vershouddoosje. En als je de coupon uit heb bonnenboekje volledig invult, krijgt je gratis de smaak 'stoofpotje' er bij. In de tas voor de kat zit ook een zak brokken (600gr) met smaak naar keuze, 2 kuipjes vlees met smaak naar keuze, 2 blikjes vlees met smaak naar keuze, pot snoepjes met smaak naar keuze en een maatbekerachtig iets. En bij inlevering van de coupon ontvang je 2 kuipjes gratis.