minikatje schreef:Nabster schreef:Ik ben er ook....op een ehbo post danwel.... Ik hoop jullie dan ook niet te zien
Wanneer sta je? Ik sta in de nacht
Paardenpleisters!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gribaldi schreef:eenitraM schreef:Is dat niet ergens tussen de bosplaat en open podium vorig jaar?
[ [url=m/YhzXlx.png]Afbeelding[/url] ]
Ja kloptVia het bos moet je er heen, vorig jaar was het wat regenachtig en er werden boomstammen in plassen gegooid naar ieder die voorbij liep
LiannePuthzy schreef:Heb er ook Hardstikke zin in, alleen als ik de verhalen hoor van de vriend van een vriendin van meiets met de hele dag bier drinken (van sochtends vroeg tot slaatijd dus)en elkaar op andermans tenten duwen.. weet niet of ik daar zo blij mee ga zijn
eenitraM schreef:LiannePuthzy schreef:Heb er ook Hardstikke zin in, alleen als ik de verhalen hoor van de vriend van een vriendin van meiets met de hele dag bier drinken (van sochtends vroeg tot slaatijd dus)en elkaar op andermans tenten duwen.. weet niet of ik daar zo blij mee ga zijn
Dat laatste zou ik ook niet zo blij mee zijn. Dat zijn geen leuke spelletjesvooral als t mijn tent is. Castratie ter plekke.
eenitraM schreef:LiannePuthzy schreef:Heb er ook Hardstikke zin in, alleen als ik de verhalen hoor van de vriend van een vriendin van meiets met de hele dag bier drinken (van sochtends vroeg tot slaatijd dus)en elkaar op andermans tenten duwen.. weet niet of ik daar zo blij mee ga zijn
Dat laatste zou ik ook niet zo blij mee zijn. Dat zijn geen leuke spelletjesvooral als t mijn tent is. Castratie ter plekke.
LiannePuthzy schreef:Dat vertelde ie dat ze dat echt gedaan hadden, ze hadden aardig wat tenten omgeduwd/op gesprongen en elkaar op de tenten geduwd
Vind dat vrij kinderachtig