Zwarte Cross 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maaike_Kealy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 18:22

minikatje schreef:
Nabster schreef:
Ik ben er ook....op een ehbo post danwel.... Ik hoop jullie dan ook niet te zien ;)

Wanneer sta je? Ik sta in de nacht :)

Paardenpleisters!

minikatje

Re: Zwarte Cross 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 18:26

Die zijn op. Moet nog nieuwe halen :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 18:49

Mensen die naar manana manana gaan? Ik sta zondag achter de bar!

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 19:42

Ja, ik ga zaterdag naar Manana. Dan mis ik je dus, want jij staat er zondag haha. Eerste keer dit jaar, eens even koekeloeren of we het leuk vinden en dan mss volgend jaar langer.

Staan er naar Manana net zulke lange rijen voor udeals bij de zwarte cross naar de camping? Wij wilden rond 10 uur weg gaan zodat we er rond 12 uur zijn, het is 2 uur rijden voor ons. Dan kan ik daar rekening mee houden met de vertrektijd, haha.

Voor ons 2e jaar zwarte cross nu, we waren gelijk verslaafd :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 21:17

Valt wel mee denk ik! Het is namelijk een stuk kleiner dan ZC!

Catoohh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 21:17

Ik sta dit jaar voor t eerst op de ZC, hele weekend op de camping. Ben erg benieuwd :D

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 22:39

Jaaa paardenpleisters zijn onmisbaar.
Misschien moet je je wel bij mij melden Geeske. Ze gaan bs oost en pz veiligheid soort van samenvoegen en moet paar keer tot laat werken

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:47

eenitraM schreef:
Is dat niet ergens tussen de bosplaat en open podium vorig jaar?

[ [url=m/YhzXlx.png]Afbeelding[/url] ]

Ja klopt :j Via het bos moet je er heen, vorig jaar was het wat regenachtig en er werden boomstammen in plassen gegooid naar ieder die voorbij liep :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:49

Ga dit jaar fietsen! Mn zus woont er een half uurtje fietsen vandaan, dus geen gedoe met treinen, auto's en een bob enzo haha

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:50

gribaldi schreef:
eenitraM schreef:
Is dat niet ergens tussen de bosplaat en open podium vorig jaar?

[ [url=m/YhzXlx.png]Afbeelding[/url] ]

Ja klopt :j Via het bos moet je er heen, vorig jaar was het wat regenachtig en er werden boomstammen in plassen gegooid naar ieder die voorbij liep :')

Machtig :') wat een mafklappers.

Iemand al het weerbericht aan het bekijken? := 23 graden met een zonnetje zou perfect wezen.

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:55

Dit jaar voor de 3de keer heen! sinds jaar 1 ook helemaal verkocht en dit is dan ook echt mijn "vakantie" wij gaan altijd met een mooi groot groepje uit Groningen, Drenthe, Overijssel, Brabant, Zuidholland en wij zelf dan uit Noord-Holland.

Ook altijd met zn allen een binnenplaats creëren, dus mooi in een vierkant naast en bij mekaar. Prachtig gepland en tot nu toe lukt het telkens weer haha

Helaas is het weerbericht nog niet echt te zien... :n
Tot volgende week zondag blijft het mooi, daarna weer bagger, maar goed wat het daarna doet nog geeeeen idee :|

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:00

Yep, wij zijn ook weer van de partij! Doen mee met de specialklasse.
Dus wij staan fijn op het rennerskwartier! :D

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:45

Afbeelding

90 dagen vooruit.. ik stem voor *\o/*

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:50

gribaldi schreef:
[ [url=m/wt8izU.png]Afbeelding[/url] ]

90 dagen vooruit.. ik stem voor *\o/*

Yesssssss :+: :+:

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:53

Ik heb er zin in!
Ben er donderdag tm zondag (ipv maandag). We staan op een camping ertegenover volgensmij, niemand had zin om in een tent te slapen. :')
Kan maandag mijn puppy ophalen dus dan maar een daggie korter. :o

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:35

Heb er ook Hardstikke zin in, alleen als ik de verhalen hoor van de vriend van een vriendin van me :') iets met de hele dag bier drinken (van sochtends vroeg tot slaatijd dus)en elkaar op andermans tenten duwen.. weet niet of ik daar zo blij mee ga zijn

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:39

LiannePuthzy schreef:
Heb er ook Hardstikke zin in, alleen als ik de verhalen hoor van de vriend van een vriendin van me :') iets met de hele dag bier drinken (van sochtends vroeg tot slaatijd dus)en elkaar op andermans tenten duwen.. weet niet of ik daar zo blij mee ga zijn

Dat laatste zou ik ook niet zo blij mee zijn. Dat zijn geen leuke spelletjes := vooral als t mijn tent is. Castratie ter plekke.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:42

eenitraM schreef:
LiannePuthzy schreef:

Dat laatste zou ik ook niet zo blij mee zijn. Dat zijn geen leuke spelletjes := vooral als t mijn tent is. Castratie ter plekke.

Dat vertelde ie dat ze dat echt gedaan hadden, ze hadden aardig wat tenten omgeduwd/op gesprongen en elkaar op de tenten geduwd
Vind dat vrij kinderachtig

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:43

minikatje schreef:
Nabster schreef:
Ik ben er ook....op een ehbo post danwel.... Ik hoop jullie dan ook niet te zien ;)

Wanneer sta je? Ik sta in de nacht :)

Ik doe de dagdienst als postleider.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:45

eenitraM schreef:
LiannePuthzy schreef:

EHBO staat klaar *\o/*
Zou wat zijn...castratie. staat niet in ons lesboek denk ik...

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:53

LiannePuthzy schreef:
Dat vertelde ie dat ze dat echt gedaan hadden, ze hadden aardig wat tenten omgeduwd/op gesprongen en elkaar op de tenten geduwd
Vind dat vrij kinderachtig

Triest is t woord, niet kinderachtig. :=

Haha nabster, zet het er maar vast in, in het draaiboek. Chemische, verdovingsloze castratie voor tentspringers _O-

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 12:49

Degene die dat doet bij mijn tent heeft toch een slechte aan me.. ik heb dat vorig jaar overigens ook niet meegemaakt. Risico op een maaginhoud over je tent is er wel natuurlijk. Ook niet gebeurd gelukkig. Wij vonden juist dat er zo'n lekker sfeertje hing tussen iedereen. Wij zaten op een gegeven moment bij onze tent en toen kwam er allemaal volk buurten, super gezellig!

Ik denk/vind dat mensen die elkaar op tenten gooien/mensen hun tent terroriseren niet op de zc thuishoren. Ander soort volk!

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 12:50

Deze Ehbo kan castreren. Als het niet hoeft dan liever niet maar ik werk graag preventief.

Leuk Nabster, weet je welke post je staat? Ik hoop voor je bij de crossbaan, dat is een mooie plek om diensten te draaien. Wel veel veegwerk ;)

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 12:52

Ik ga daarin mee, als ik ze dat zie doen zal ik ze er ook nog op aanspreken ook. Ga lekker thuis triest doen maar niet op zo'n festival. Zulke mensen horen niet eens thuis op de ZC.

Ga je diep schamen zeg!

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 15:27

Ik heb dat tot nu toe ook nog nooit meegemaakt, wel het van sochtends tot savonds laat bier drinken :+

En eens dat een vriendin in een greppel viel haha