Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[***] schreef:Ik kom even binnenvallen.. Mijn zus zint in Australië,en voor haar verjaardag wouden we graag een pakketje opsturen vanuit Nederland. Nu had mijn moeder het ergens gevraagd hoeveel dit kost, en het blijkt dus bijna 70 euro te zijn exclusief toeslagen, btw ect.. Dus weet iemand hier misschien een andere manier die wel betaalbaar is?
dus tips zijn welkom!!
iets met last-minute vrij kunnen krijgen en met de feestdagen (kerst) vliegen en daardoor sowieso gebonden zijn aan dure tickets met lange reistijd waar we ook heen gaan (buiten EU met mooi weer). Overigens zijn wij erg creatief met tickets boeken en zijn wij vaker lang onderweg. Vorig jaar Zuid Afrika via Dubai, of Costa Rica via Parijs en Houston was ook niet logisch maar was wel veel voordeliger. We hebben rechtstreekse vlucht naar Kuala Lumpur (13 uur) dan een nacht in KL en de volgende dag nog 5 uur naar Perth. Viel me eigelijk heel erg mee
. Dus wellicht is "op-en-neer rijden" beter. Zou dat te doen zijn? Perth naar Coral Bay en terug in 2,5 week?
Als iemand nog tips heeft voor goedkope autohuur! Graag
)
en we willen ook nog gaan duiken.