Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Doen ze bij vliegtuigen ook
Maar 't blijft een gok zo. Ik lees wel heel veel gemixte dingen over het illegaal zijn van AirB&B in Japan dus nu twijfel ik een beetje of dat een goed idee is ...
Ik hoop heel erg dat m'n favoriete band tegen die tijd een optreden geeft in Tokyo zodat ik daar heen kan (https://www.youtube.com/watch?v=HUgo9uXUSZs). Maar ja, dat geluk zal ik wel niet hebben
Dus vind het allemaal een beetje risky voor een 4 weken reservering in die trant. Ik wil alleen echt niet in een hostel voor deze reis, neem al m'n apparatuur mee namelijk. Lastigggg.

Helaas zijn ze nog niet open voor boekingen voor oktober, dus dat ga ik in de gaten houden. Het kost wat meer dan een AirBnB (al is het goedkoopste appartement gelijk aan de prijs van de AirBnB) maar dit gaat via een organisatie

Ik kreeg reactie van de AirBnB host dat er momenteel nog geen officiele wet is, maar het zit me toch niet helemaal lekker allemaal
Ik ga eerst overleggen met m'n moeder wat haar budget is voor de accommodatie, dan kan ik daarna altijd nog kijken hoe of wat. Ik heb wel een super mooie Ryokan gevonden, wellicht dat we daar ook een nachtje verblijven!
Nachtlampje schreef:Ik heb met Eastern China Airlines gevlogen van Schiphol-Shanghai en daar een overstap gemaakt.
Ik heb 350 euro retour betaald, en was toch echt wel tevreden voor die prijs.
Ruime plaatsen, mijn vriend is bijna 2 meter en ik ben 1.91 en we konden beiden onze benen strekken ondanks een stoel zonder extra beenruimte.
Enige nadeel is dat we gekocht hebben via een boeking-site die ons niet heeft verteld dat onze vlucht shanghai-schiphol niet meer bestond

Wilde ook er een nachtje in slapen maar uiteindelijk niet gedaan omdat ik het te duur vond en alleen Men-only
Beter! Geen gedoe met die Sky Express.