Narya schreef:Eva schreef:Leuk, wanneer ga je heen?
Hier is het opeens allemaal heel snel gegaan, ik vertrek over precies een week naar Duitsland.
Leuk, waar ga je naar toe?
Ankum

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:Leuke plannen inderdaad iedereen! Ik heb zelf nog 3 weekjes in NL te gaan voor ik voor onbepaalde tijd naar Nieuw Zeeland vertrek. Zo veel zin in!
Chantaliiejj schreef:Leuk om te lezen dat iedereen plannen heeft of ergens heen gaan! Ben afgelopen week terug gekomen uit Duitsland, heb daar 2 weken op een Ranch gewerkt bij een Nederlandse eigenaar.
Heb het erg naar me zijn gehad, veel geleerd en wat een onwijs mooie omgeving om paard te rijden daar zeg, het bedrijf zit midden in de natuur
Eva schreef:__Sannne schreef:Leuke plannen inderdaad iedereen! Ik heb zelf nog 3 weekjes in NL te gaan voor ik voor onbepaalde tijd naar Nieuw Zeeland vertrek. Zo veel zin in!
Zo, dat is een eind weg!
Wat voor werk ga je daar precies doen?
Hoe hebben jullie het allemaal met verzekering/telefoon abbo etc. Geregeld?
lovelyfiefy schreef:Chantaliiejj schreef:Leuk om te lezen dat iedereen plannen heeft of ergens heen gaan! Ben afgelopen week terug gekomen uit Duitsland, heb daar 2 weken op een Ranch gewerkt bij een Nederlandse eigenaar.
Heb het erg naar me zijn gehad, veel geleerd en wat een onwijs mooie omgeving om paard te rijden daar zeg, het bedrijf zit midden in de natuur
Zou je mij hier meer over kunnen vertellen?
Klinkt wel interessant, ik wil volgend jaar voor een periode ook zo iets gaan doen
__Sannne schreef:zorgtoeslag moet stop zetten
c_esther schreef:Ik ga toch nog naar t buitenland, minimaal 4 maand naar Gran Canaria als reisleider')
lianne484 schreef:Chantaliiejj schreef:Leuk om te lezen dat iedereen plannen heeft of ergens heen gaan! Ben afgelopen week terug gekomen uit Duitsland, heb daar 2 weken op een Ranch gewerkt bij een Nederlandse eigenaar.
Zou je mij hier meer over kunnen vertellen?
Klinkt wel interessant, ik wil volgend jaar voor een periode ook zo iets gaan doen
lianne484 schreef:+1
casperzazoe schreef:Even een vraag voor de frequent flyers hier! Ik heb deze vakantie voor het eerst een overstap bij mn vlucht, en ik poep 'm hier een beetje voor omdat het ook op Dubai Airport is. Gelukkig heb ik 4 uur de tijd dus dat moet wel lukken, ondanks dat ik alsnog ga stressenIk vraag me nl af wat er nou nog moet gebeuren. Krijg ik in Dusseldorf meteen ook de boarding pass voor in Dubai of moet ik opnieuw inchecken (waar je ook je ruimbagage achterlaat)?
Ik vlieg het hele stuk met dezelfde maatschappij, dus mijn ruimbagage gaat in één keer door toch? niet dat die opnieuw ingecheckt hoeft te worden in Dubai?
Grappig, ga ik in de middle of nowhere zitten en met wilde dieren werken maar ik stress hem momenteel het meeste voor het vliegen
kionasuppie schreef:Zo al lang niet in het topic gekeken! Ik ben nu voor de 2e werk dag in Frankrijk bij een melkveehouderij. Behalve het kwart voor 5 op om 5 uur te melken is het prima te doen. Snap helaas niks van de taal![]()
Er zijn op moment allemaal baby-dieren: 2 kittens, 8 pups, kalfjes en lammetjes. Erg vreselijk dat die moeten worden geknuffeld