Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naath86 schreef:Marjoleine89 schreef:Eind september 2 weken naar Bonaire, nu al aan het aftellen
Grappig, daar zit ik nu! Het is hier echt heerlijk, al zou ik twee weken hier wel lang vinden op het eiland. Dan had ik 1 week bonaire gedaan en 1 week curaçao.
Gracezellaa schreef:Ik ben al een weekend naar Istanbul geweest en een week naar Rome. De hele maand juni zit ik in Spanje voor veldwerk. In de zomer hoop ik ergens te gaan backpacken of alvast naar te vertrekken naar het land waar ik mijn thesis onderzoek ga doen (hopelijk Zuid Amerika, voor ongeveer 5 maanden).
merel_gomez schreef:Winged schreef:Na heel lang twijfelen heb ik de knoop doorgehakt: Ik ga in juli 2 weken naar Cuba! Ben heel benieuwd en heb er ook ontzettend veel zin in. Mijn eerste echte reis buiten Europa
Gaaf fijne vakantie alvast daar zal je geen spijt van krijgen
Winged schreef:Winged schreef:Na heel lang twijfelen heb ik de knoop doorgehakt: Ik ga in juli 2 weken naar Cuba! Ben heel benieuwd en heb er ook ontzettend veel zin in. Mijn eerste echte reis buiten Europa
Dat hoop ik ookHet is een land dat zo snel veranderd en tegelijkertijd ook zoveel cultuur en geschiedenis heeft.. Zou zonde zijn dat ik over 20 jaar pas zou gaan en alles is verwesterd...