.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AnnevM

Re: Jouw vakantieplannen voor 2016..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 11:35

Ik ga begin juli twee weken vrijwilligerswerk doen in Thailand :D

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 19:14

Begin juli een week naar Tsjechië en terugreis 2 dagen Berlijn :)

Marjoleine89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 19:17

Eind september 2 weken naar Bonaire, nu al aan het aftellen :')

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 23:42

Marjoleine89 schreef:

Grappig, daar zit ik nu! Het is hier echt heerlijk, al zou ik twee weken hier wel lang vinden op het eiland. Dan had ik 1 week bonaire gedaan en 1 week curaçao. :)

Marjoleine89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 08:21

Naath86 schreef:
Marjoleine89 schreef:

Grappig, daar zit ik nu! Het is hier echt heerlijk, al zou ik twee weken hier wel lang vinden op het eiland. Dan had ik 1 week bonaire gedaan en 1 week curaçao. :)

Lekker, geniet ervan! Heb je al paardgereden bij rancho washikemba?
(Aanrader!)

Wordt voor ons de 6e keer, in 2014 zijn we bijna 3 weken geweest, we duiken allebei, ik hou juist van de rust en privacy op Bonaire, Curaçao is voor mij te druk/groot.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 09:10

Ik ga nergens heen -O- , voor 2017 frankrijk op de planning (groot groter grootst heteluchtballon evenement)

Maar dit jaar :n , word dan toch snel Nederland en daar heb ik geen zin in ;+

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 14:25

Lekker, geniet ervan! Heb je al paardgereden bij rancho washikemba?
(Aanrader!)

Wordt voor ons de 6e keer, in 2014 zijn we bijna 3 weken geweest, we duiken allebei, ik hou juist van de rust en privacy op Bonaire, Curaçao is voor mij te druk/groot.[/quote]

Ow ja, als jullie duiken kan ik me wel voorstellen dat je twee weken blijft. Wij hebben al veel gesnorkeld, maar hebben al wel bedacht dat we nog een keer terug gaan en dan voor het duiken. Het is hier echt heel mooi!!

Paardrijden nog niet gedaan. Kan er nog wel eens voor kijken!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 10:20

In mei weekend weg gaan o.a naar nieuwe dierentuin in Emmen. In juni een week richting
Brabant. Bezoek brengen aan Safari park Beekse Bergen. Misschien in September nog weg.

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 10:23

Leuke bestemmingen lees ik hier. En de thuisblijvers, geniet daar ook maar van!!

Ik ga misschien ( duimduimduimduim ) naar de Paralympische in Rio in september.

Mijn rijpaard is geleased aan een para-ruiter die haar kwalificaties gaat rijden voor Rio. Als alles goed gaat is ze geselecteerd en ga ik mee als groom en manusje van alles!

xanthos111

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 23:47

Eind juni voor 12 dagen naar Punta Cana met m'n vriend <3

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 00:04

8 dagen naar Mallorca :)

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 11:23

Gracezellaa schreef:
Ik ben al een weekend naar Istanbul geweest en een week naar Rome. De hele maand juni zit ik in Spanje voor veldwerk. In de zomer hoop ik ergens te gaan backpacken of alvast naar te vertrekken naar het land waar ik mijn thesis onderzoek ga doen (hopelijk Zuid Amerika, voor ongeveer 5 maanden).

Even een update :) Volgende week ga ik een weekendje naar Duitsland. Zowel juni als juli zit ik in Spanje en dan eind augustus vertrek ik naar Chili tot eind januari hoop ik. :)

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 22:18

Ik ga 5 dagen naar Italië met mijn vriend en onze dansschool :D in juli.

Daarna twee weken naar Sri Lanka met m'n moeder via Sawadee reizen in augustus.

M'n vriend en ik willen ook nog graag met z'n tweetjes naar Thailand, maar dit moeten we nog boeken. Zal wel ergens november worden :)

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 22:31

Ik ga in juli twee weken naar Normandië en aansluitend nog een paar dagen naar Parijs, in augustus zo'n tien dagen naar Zweden om paard te rijden en in september nog een week naar Berlijn, maar dat is wel voor mijn studie haha. En ik hoop in juni nog een paar dagen Boedapest te kunnen plannen, maar daarvoor ben ik nog in afwachting van definitief antwoord van een vriendin. Zin in :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 15:08

Na heel lang twijfelen heb ik de knoop doorgehakt: Ik ga in juli 2 weken naar Cuba! Ben heel benieuwd en heb er ook ontzettend veel zin in. Mijn eerste echte reis buiten Europa :D

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 08:34

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 11:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 08:36

Mijn vakantieplannen bestaan uit verschillende menwedstrijden en een KNHS Meninstructieweek :D

Hoezo verslaafd aan mennen?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 08:51

merel_gomez schreef:
Winged schreef:
Na heel lang twijfelen heb ik de knoop doorgehakt: Ik ga in juli 2 weken naar Cuba! Ben heel benieuwd en heb er ook ontzettend veel zin in. Mijn eerste echte reis buiten Europa :D

Gaaf fijne vakantie alvast daar zal je geen spijt van krijgen :D

Dat hoop ik ook :D Het is een land dat zo snel veranderd en tegelijkertijd ook zoveel cultuur en geschiedenis heeft.. Zou zonde zijn dat ik over 20 jaar pas zou gaan en alles is verwesterd... :+

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 00:38

2016 wordt een halve wereldreis voor mij. :D 3 weken in Australie geweest in januari en over 3 weken 5 weken naar Thailand, Indonesie en Singapore. Nog naar Frankrijk, zou ook nog naar de USA voor een vriend, maar daar hoor ik helaas niets meer van, wellicht later dit jaar alleen.
En natuurlijk naar Friesland, wat altijd als vakantie voelt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 00:49

Friesland is zeker vakantie , als ik naar werk fiets kan ik stiekem blijven genieten van het uitzicht over de meren :P . Goed ja ook de luchtballonnen die op mooie avonden langs varen , met zonsondergang . Ben ik al snel een kwartier a 20 minuten langer onderweg

Mam en ik dubben , misschien weekje landal lekker naar iets van Limburg of Brabant . Mevrouw word alweer 60 dus hele ruige vakanties doen we niet aan , en met OV moeten we alles doen. Klein budget vaak , en toch hebben we heerlijke week weg elk jaar. Elkaar ruimte geven , slaap ik dan gaat ze snel even ontbijt halen. Ga ik zwemmen dan zit ze heerlijk buiten te ontspannen . Geen probleem met moeke op vakantie ik heb alle touwtjes in handen dus is altijd volgepland :') , twijfel over noord Brabant en Limburg of de veluwe dit jaar . Vorig jaar Limburg beviel ook wel

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 11:02

Zuid-Limburg is is n aanrader! En de veluwe is ook chill :) In de buurt van Apeldoorn en Arnhem is veel leuks te doen ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 15:01

Klopt we hebben al eens een (te druk) weekend Beekbergen gehad , daar hebben we wel genoten :) . Zuid Limburg lijkt me ook wel wat , is alleen dik 4 a 5 uur reizen

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 15:01

meivakantie, Ameland
zomervakantie, duitsland & denemarken

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 07:41

Winged schreef:
Winged schreef:

Dat hoop ik ook :D Het is een land dat zo snel veranderd en tegelijkertijd ook zoveel cultuur en geschiedenis heeft.. Zou zonde zijn dat ik over 20 jaar pas zou gaan en alles is verwesterd... :+

Om die reden staat Cuba hier ook hoog op het lijstje!
Maar dit jaar zit het er niet in :$

Vorig jaar een huisje gekocht, vriend studeert nog en we zijn in afwachting van een puppy! Dus ik denk dit jaar in onze nieuwe tuin bivakkeren en misschien nog een weekje kamperen met tent en pup. En verder in oktober heb ik nog een vriendinnenweekend! Maar voor mij is dat dit jaar een verrassing waar we heen gaan... :D

Wel heel erg leuk om al jullie plannen te lezen!
Ik ben drie jaar geleden naar Bali geweest voor 3weken. Echt supergaaf. Wat ik alleen wel als tip mee wil geven voor wie zo'n reis nog wil plannen. Zoek alsjeblieft ook buiten K u t a en Ubud. Dit zijn twee heel bekende plaatsen, maar wel heel toeristisch. Wij zijn een aantal dagen aan de noordkant van het eiland geweest, bij lovina. En daar is het veel rustiger, super aardige mensen en ook heel erg leuk. Wij mochten gewoon bij plaatselijke ceremonies aanschuiven! En in het binnenland hebben we een paar dagen in een 'homestay' (soort bed en breakfast) gezeten. Tussen de rijstvelden! Ook echt een aanrader.

LadyDaily

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 14:20

tassie schreef:
Februari week wintersport in Oostenrijk

November 16 dagen Dominicaanse Republiek

In welk hotel zit je op Dominicaanse Republiek ?