Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Molfre schreef:Weet iemand in Londen trouwens nog een grote dierenwinkel daar? (en dan niet Pets at Home of zoiets, die heb ik hier ook) ben op zoek naar meer speel materiaal voor mijn fretjes
kyrkelover schreef:Kom hier even binnenvallen.
Ben al een hele poos weer uit Engeland weg, maar DAMN wat mis ik het.
Ik herken veel dingen van mensen hier nadat ik uit Engeland terug kwam kon ik geen woord Duits meer.
En nederlands praten tegen mijn familie en vrienden was een serieuze klus.
Heb eerst in Newmarket gezeten op de British Racing School en later in Lower Beeding gaan werken bij G.L . Moore racing.
Hell yeah mis ik het werken in de rensport.
Hier in Nederland is er niks mee te verdienen en iedereen kijkt je alleen maar aan of je een dierenmishandelaar bent.
Het enige nadeel aan Engeland vond ik het weer... je kon er bijna de klok op gelijk zetten, maar die regenbui zo ongeveer iedere dag die kregen we hoor..
kyrkelover schreef:Kom hier even binnenvallen.
Ik herken veel dingen van mensen hier nadat ik uit Engeland terug kwam kon ik geen woord Duits meer.
Heb eerst in Newmarket gezeten op de British Racing School en later in Lower Beeding gaan werken bij G.L . Moore racing.
Hier in Nederland is er niks mee te verdienen en iedereen kijkt je alleen maar aan of je een dierenmishandelaar bent.
Het enige nadeel aan Engeland vond ik het weer... je kon er bijna de klok op gelijk zetten, maar die regenbui zo ongeveer iedere dag die kregen we hoor..
ikke schreef:kyrkelover schreef:Kom hier even binnenvallen.
Nou, dan zit je in de verkeerde hoek, blijkbaar.
In de ruim 15 jaar dat ik in GB kom, ben ik zegge en schrijve een keer weggeregend.
Er valt weleens een buitje; dat is goed voor het gras maar dagelijk regen herken ik echt niet.
Molfre schreef:Ik heb TV op m'n werk, is vandaag wel erg leuk met de Royal Ascot erop
Wij zijn trouwens niet de enigen die wel eens last hebben met het Nederlands, ik belde net de ambassade en deze dame wist het ook even niet meer