Bokkers in Engeland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

saddledancer

Re: Bokkers in Engeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 23:31

je weet dat je de juiste soort baan hebt als er op je deur geklopt word door een van je collegas om je te melden dat je baas je blijkbaar heeft geprobeerd te bereiken sinds half 6, en dat hij nu onderweg is naar onze flats. Dan vervolgens loop je in je pyjamas je baas tegenmoet, en krijg je 'yeah, I actually just wanted to tell you you're off tomorrow, and ask if you and james feel like coming for a pint, but I think you don't fancy coming down in your jammies?' :') en dan eindig je met een conversatie en een sigaret in het gras, met voorgenoemde collega en je baas, en nu gaan we op zondag naar de pub _O-

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 17:46

Haha, saddledancer!

Ik hoop zo dat mijn vriend volkorenwraps van Tesco kan meebrengen voor dit weekend. Dat is hier echt nergens te vinden! :P

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 19:03

Volkorenwraps hebben ze toch gewoon bij de AH enzo? Of zijn die van de tesco speciaal?

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 19:56

Heb ze hier nog niet gezien en echt al in verschillende winkels gekeken zelfs de bio shop.

Vond die van Tesco gewoon wel lekker :p Ik geloof dat hij er nu wel van Asda heeft :)

AnnashJarig
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 19:58

Die wraps heb ik ook vaak. Tesconof Asda, daar haal ik ze ook. :j

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 20:01

Die van Tesco zijn lekker ja :j wij eten ze vaak met scrambled egg, paprika, ui en mushrooms :D

AnnashJarig
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 20:16

Oei, dat klinkt goed. Ik neem ze meestal mee naar mijn werk met soft cheese/ham of soft cheese/zalm.

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 20:24

Oh dat ik ook erg lekker ja :j dat doe ik vaak met bagels :D moet ik ook maar eens op een wrap gooien, klinkt goed :j

AnnashJarig
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 20:59

Ik hou niet zo van bagels. :)
Druk aan het schrijven. Morgen nog één dagje werken en dan heb k weekend. Vrijdag vlieg ik naar Nederland, zondag weer terug. Mijn 11e en 12e vlucht dit jaar. (Ja, echt waar, dit jaar.) :oo

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 22:24

Oehh love bagels! :D

Afgelopen weekend in Bristol geweest.. niet zo veel gezien omdat het vooral vrienden bezoek was maar wat ik zag, zag er leuk uit! Ga vast nog eens terug.

Wat een 'bergen' zeg trouwens. Goeiemorgen.. (Was in Stoke croft? ofzoiets).

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 00:45

Ik hou niet van bagels en niet van wraps :')

Haha ik woon op/bij Stoke's Croft en vlak daarachter zijn inderdaad de heuvels van Clifton :+ Ik weet niet of je toevallig uit bent geweest? Een van de populairste straten voor bars is Park Street en dat is, zeker voor Nederlandse begrippen, gewoon een enorme berg. En dat dus soms met flink wat alcohol in je mik en op hakken, verbaast me dat ik daar nog geen enkel heb gebroken :')

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 00:58

Kom hier even binnenvallen.
Ben al een hele poos weer uit Engeland weg, maar DAMN wat mis ik het.
Ik herken veel dingen van mensen hier nadat ik uit Engeland terug kwam kon ik geen woord Duits meer.
En nederlands praten tegen mijn familie en vrienden was een serieuze klus.
Heb eerst in Newmarket gezeten op de British Racing School en later in Lower Beeding gaan werken bij G.L . Moore racing.
Hell yeah mis ik het werken in de rensport.
Hier in Nederland is er niks mee te verdienen en iedereen kijkt je alleen maar aan of je een dierenmishandelaar bent.
Het enige nadeel aan Engeland vond ik het weer... je kon er bijna de klok op gelijk zetten, maar die regenbui zo ongeveer iedere dag die kregen we hoor..

Selima

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 02:16

Hier nog een 'binnenvaller'. Leuk, zo'n Engeland topic! :j

Wij wonen sinds 2008 in Londen. Eerst Roehampton, toen Putney, maar vanwege de idiote huur (£1625 voor een niet bepaald royale maisonette op de 4e etage) naar Croydon verhuisd. Hier hebben we een 'semi-detached' met flinke tuin (26 meter diep, dat was in Amstelveen ondenkbaar :+) voor £1150. Het blijft natuurlijk ontzettend duur, vergeleken met Nederland en de meeste andere plekken in de UK. Maar gas en electra is dan wel weer voordeliger en ook de meeste boodschappen vind ik heel betaalbaar (Asda, Lidl, Sainsbury's en een dure Tesco Express op de hoek).

Royal Ascot volg ik op de TV (zit aan de buis gekluisterd; het gaat mij echt om de paarden en de races, hoewel ik de 'fashion' toch ook wel leuk vind om te zien), maar dat deed ik in NL ook al.

Onze kinderen studeren hier en beginnen zo langzamerhand met werken. Het is jammer dat de universiteiten zo idioot duur zijn geworden, met bijbehorende studieschuld.

Ik voel me hier erg thuis, vind het vooral prettig dat je er bij kunt lopen zoals je wilt, niemand let echt op je kleding of je make-up, althans niet in mijn omgeving. Medeweggebruikers zijn over het algemeen ook vriendelijker dan in Amstelveen, waar arrogantie in het verkeer aan de orde van de dag was, helaas.

Molfre schreef:
Weet iemand in Londen trouwens nog een grote dierenwinkel daar? (en dan niet Pets at Home of zoiets, die heb ik hier ook) ben op zoek naar meer speel materiaal voor mijn fretjes

Zou alleen kleine dierenwinkels en een aantal 'Pets at Home' weten, maar voor onze konijnen en gerbils bestellen we veel online bij Zooplus of Pet Supermarket. Ze zijn niet duur en hebben behoorlijk wat keus.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 07:23

kyrkelover schreef:
Ik herken veel dingen van mensen hier nadat ik uit Engeland terug kwam kon ik geen woord Duits meer.
Heb eerst in Newmarket gezeten op de British Racing School en later in Lower Beeding gaan werken bij G.L . Moore racing.
Hier in Nederland is er niks mee te verdienen en iedereen kijkt je alleen maar aan of je een dierenmishandelaar bent.
Het enige nadeel aan Engeland vond ik het weer... je kon er bijna de klok op gelijk zetten, maar die regenbui zo ongeveer iedere dag die kregen we hoor..

Nou, dan zit je in de verkeerde hoek, blijkbaar.
In de ruim 15 jaar dat ik in GB kom, ben ik zegge en schrijve een keer weggeregend.
Er valt weleens een buitje; dat is goed voor het gras maar dagelijk regen herken ik echt niet.

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 07:30

kyrkelover schreef:

hallo daar! :D ik woon/werk (deels) op een racing yard hier, (en ik herken het 'nederlandse mensen denken dat je een mishandelaar bent') :j waarom ben je vertrokken als ik vragen mag?
de regen valt hier op t moment mee, maar het is wel regelmatig raak ja :')

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 07:33

En ohja, guess wie het ook met de tv moet doen Om royal ascot Te kunnen volgen dit jaar :( was Te verwachten, ik ben de newbie hier, en ze willen natuurlijk allemaal, dus ik kan niet weg...
volgend jaar maar weer Dan :j

AnnashJarig
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 10:03

ikke schreef:
kyrkelover schreef:

Nou, dan zit je in de verkeerde hoek, blijkbaar.
In de ruim 15 jaar dat ik in GB kom, ben ik zegge en schrijve een keer weggeregend.
Er valt weleens een buitje; dat is goed voor het gras maar dagelijk regen herken ik echt niet.

Dat ligt inderdaad enorm aan waar je woont! Ik heb in 2010/2011 in Kent gewoond en qua weer was dat heerlijk. Nu zit ik tegen mid-Wales aan en merk ik wel dat er veel meer bewolking en regen is, en dat de temperatuur duidelijk lager is. Kans is aanwezig dat ik op den duur naar zuid/zuidoost Engeland ga, maar voorlopig zit ik hier goed.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 11:15

Nou bij ons was het altijd 3e lot raak iedere dag in de zomer.
Eerst super mooi weer dan een stortbui en even later weer mooi weer.
@ saddledancer moest weg door wat persoonlijke omstandigheden thuis en ben nu eerst aan het studeren ook.
Bij welke yard zit je?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 11:50

ohhh Royal Ascot, laat ik nou net vrijdag en zaterdag vrij zijn.. Maar, ik heb niemand om mee te gaan, en in mijn eentje vind ik nou ook weer een beetje te entousiast :')

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 13:45

__Sannne schreef:
ohhh Royal Ascot, laat ik nou net vrijdag en zaterdag vrij zijn.. Maar, ik heb niemand om mee te gaan, en in mijn eentje vind ik nou ook weer een beetje te entousiast :')

ik had best met je mee gewild als ik hier weg kon hahaha :j

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 13:55

Iemand die mij een hotel kan aanraden in/in de buurt van Brixton? Vriend en ik willen in November naar Walk The Moon maar ze komen alleen naar Glasgow, Manchester en London -O-

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 18:06

Ik heb TV op m'n werk, is vandaag wel erg leuk met de Royal Ascot erop :D

Wij zijn trouwens niet de enigen die wel eens last hebben met het Nederlands, ik belde net de ambassade en deze dame wist het ook even niet meer :')

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 18:59

Molfre schreef:
Ik heb TV op m'n werk, is vandaag wel erg leuk met de Royal Ascot erop :D

Wij zijn trouwens niet de enigen die wel eens last hebben met het Nederlands, ik belde net de ambassade en deze dame wist het ook even niet meer :')

Hier zitten we inderdaad ook elke vrije minuut aan de buis gekluisterd :j

wist ze het nederlands niet meer, of het engels? haha

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 19:00

Hier in Nederland niks meer te zien van Royal Ascot etc. sinds alles bij BBC weg is :'( :'(

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 19:03

kyrkelover schreef:
Hier in Nederland niks meer te zien van Royal Ascot etc. sinds alles bij BBC weg is :'( :'(

oooh balen zeg! op het internet kijken misschien? channel 4 zendt hier (onder anderen) uit, en op tvplayer.com kan je als t goed is gratis alle zenders volgen :)