Bagheera_206 schreef:Je hebt geloof ik ook 4WD campers. Met 2WD mag je inderdaad niet op de F-wegen komen.
En je maakt je er niet populair mee bij de reddingsverenigingen het tóch te proberen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Skessa_ schreef:In Oktober zijn die wegen volgens mij sowieso afgesloten??
Skessa_ schreef:En laagjes kleren, water en wind dicht zijn ook zeker aan te raden!
Suuszels schreef:Haha wow, dan had je of een goedkope reis of heel veel spullen![]()
Hier gaat echt wel het grootste deel naar de reis![]()
Wat zijn echte musthaves?
-Camera, lenzen (vanaf morgen groothoek erbij), filters?, goede tas, statief (moet nog)
-Winddichte kleding?
-Goede wandelschoenen
Ik heb iig o.a. cameratas, statief, groothoek, filters, wandelbroek en wandelschoenen gekocht.
Gelukkig had ik de rest nog allemaal. Gelukkig heb ik de uitgaven verspreid over de maanden ervoor. Het kost mij al weken om uit gevonden te hebben wat ik echt wil, nodig heb en er bereid voor ben te betalen.
. Heb nog even een paar foto's gewijzigd, moest even toestemming aan San vragen
.
. Land heeft natuurlijk ook maar 1 rondje
. Dus heel gek dat je hetzelfde ziet als toerist is het niet
. Zijn jullie eigenlijk nog bij die waterval links van Seljalandfoss geweest?
. Qua verzekering etc.. Had je hele hoop geld kunnen kosten! Daarbij, als je gezien wordt met een huurauto op die wegen, ben je ook al de sjaak. Alhoewel ik niet weet hoe ze dat controleren.
) waren er echt van overtuigd dat we er toch niet konden komen. Maar die waren vorige week dus gewoon nog open.
.
. Kol is wel fijner inderdaad.
Vooral als je naar het noorden gaat, daar heb ik ze zeker nodig gehad afgelopen zomer

Kuggur schreef:Bagheera_206 schreef:Je hebt geloof ik ook 4WD campers. Met 2WD mag je inderdaad niet op de F-wegen komen.
En je maakt je er niet populair mee bij de reddingsverenigingen het tóch te proberen.

Yv_ schreef:Ik zou zelf niet gokken op liften. Sowieso omdat ik daar te zelfstandig voor ben, maar ook omdat het een lamd is waarin met met de auto reist. Maw: koffers op de achterbank etc. Ik zou zeker zelf mn vervoer regelen
.
Hier nog een soort van verslagje en meer foto's
Wat een mooi verslag!!
.
. In de winter voor de veiligheid, in de zomer voor de gave wegen 

!