.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 10:14

Hoe doen jullie dat :?
Mij lukt dat dus niet hoor haha :P

Ik ben ook opzoek naar iets leuks..
willen in sept 8 tot 14 dagen weg. Maar willen ook graag samenwonen dus moeten niet te veel geld uitgeven.

Ik dacht idd ook aan iets als mallorca of corfu..
Maar bijvoorbeeld camperen in zo'n chalet of sta caravan in frankrijk of spanje?
Iemand die daar ervaring mee heeft?

Anoniem

Re: Wat zijn de vakantieplannen 2015?(Tips/hulp voor bestemming)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 10:20

Caitlin, voor €600,- moeten jullie wel klaar kunnen zijn hoor, zeker in september. Dan heb ik het wel over 8 dagen he :P Wil je er desnoods wel bij helpen :P Vind ik leuk :')

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 10:20

Joolien schreef:
Caitlin, voor €600,- moeten jullie wel klaar kunnen zijn hoor, zeker in september. Dan heb ik het wel over 8 dagen he :P Wil je er desnoods wel bij helpen :P Vind ik leuk :')

Echt :D
Oh graag ik kan echt hulp gebruiken!

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 10:36

Kijk goed op ticketspy, Vakantiepiraten en holidayguru. Daar staan alle aanbiedingen verzameld

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 15:55

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:09, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 16:04

merel_gomez schreef:
Hoe is Mallorca qua temperatuur eind september? Of kan ik beter naar de Canarische eilanden? Welk van de eilanden is aan te rader (qua mooiste stranden, natuur en niet te druk?)

Vakantie 1 is wel geboekt eind augustus een weekendje paardrijden in Drenthe.. :D

Even googelen, staat er wel.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 16:17

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 18:32

Oh op die fiets. Wij zijn in april geweest, beetje dezelfde periode denk ik zo, toen was t al hartstikke lekker iig.

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 23:03

Hoi allemaal!
Wie kan ons helpen?

We zoeken een vakantie voor twee, zon, liefst zee en een echt strand (ipv stenen) maar een groot zwembad is ook goed. All-inclusive maar wel iets te doen en te zien buiten het hotel, (boulevard, centrum, cultuur).
Land maakt niet heel veel uit, maar dus wel een warm land en met het vliegtuig te bereiken.
Reisduur +-10/12 dagen.
Periode: 13 juli tm 3 aug
Budget: 800 euro pp. Mag iets meer voor iets 'speciaals''.
Een ver land mag ook mocht iemand dat weten voor deze prijs.

We hebben al zoveel gezien op internet maar we komen er echt niet uit! M'n vriend maakt het echt niets uit maar ik wil een goed gevoel hebben op de foto's en ook qua recensies.

Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 10:28

Kijk eens naar de Canarische eilanden. Goed te doen voor jullie budget en ook hebben ze daar prima zandstranden en all-inclusive hotels.

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 22:47

Ik heb wat gevonden!

Egypte (Hurghada) 10 dagen in het Ali baba palace.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 09:16

Ik vond persoonlijke Egypte niet boeiend. Er is wel wat te doen maar vond ik niet bijzonder. Voor een chill vakantie is t wel prima hoor. Maar voor de omgeving hoef je t niet te doen en piramides zul je niet zien in die omgeving.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 16:29

Wat een leuke bestemmingen komen langs!

Ik ga zeker naar de Zwarte Cross. Dat is gewoon mijn (werk)vakantie. Op de planning staat ook een weekje Amerika om een vriendin op te zoeken en naar Monaco om daar de moeder van een vriendin op te zoeken. Verder staat Cuba op de planning :') Maar eerst zien wat de toekomst brengt.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 11:24

Joolien schreef:
Ik vond persoonlijke Egypte niet boeiend. Er is wel wat te doen maar vond ik niet bijzonder. Voor een chill vakantie is t wel prima hoor. Maar voor de omgeving hoef je t niet te doen en piramides zul je niet zien in die omgeving.

Egypte is meer voor de duikliefhebbers dan dat je er echt van alles kunt gaan zien, vooral Hurghada is nogal een end rijden naar bv Cairo en zeker in deze onzekere tijd wil je misschien liever op het resort blijven.

Mijn vriend en ook ik zijn weg van Egypte, maar wij en dan zeker ik kom er voor het relaxen en uitrusten. Mijn vriend is een echte duiker en is dan ook om de dag op pad en hij heeft gelukkig ook nooit de behoefte om iets cultureels te zien of te ondernemen, daar zijn andere vakanties voor.

Egypte is echt een aanrader voor zon, zee en strand vakantie.

Even een kleine edit: Luxor is ook een best eind rijden vanuit Hurghada, zeker een kleine 5/6 uur en dan nog terug, maar dat is nog wel veilig en gaan ook nog steeds excursies naar toe. :)
Laatst bijgewerkt door Rienn op 22-04-15 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 11:29

Ik ga deze meivakantie naar Barcelona, in de zomervakantie ga ik naar Denemarken (een vriendin woont daar) en naar Valencia (waar een andere vriendin recent naar is geëmigreerd). Heb er super veel zin in! :):)

Wat betreft Egypte, het is momenteel inderdaad vooral een duikbestemming. Landinwaarts is niet geheel veilig op dit moment, ook de grote steden zijn onrustig. Helaas. Ik ben er in 2011 geweest en het is echt een prachtig land. Maar ik houd van woestijnlanden haha. Ik was toen ook op duikvakantie, alhoewel ik zelf meer gesnorkeld heb ivm oorproblemen. Alsnog een heerlijke vakantie!
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... zen/egypte
Dat het geel is zegt niet zoveel. Ik heb afgelopen zomer in een land gezeten die ook helemaal geel/oranje en rood was. Zolang je in de gele gebieden blijft zit je ok. ;)

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 18:23

Bij mij staat er niet zo veel op de planning, eind augustus 6 dagen naar Nice. Daar heb ik wel zin in. Iemand nog tips voor leuke, betaalbare eettentjes?

Rinkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 18:25

Voorlopig in zowel juni als Juli naar de USA
Eerst naar LA begin juni voor een paar dagen.en dan in Juli terug voor 2 weken en dan beginnen we in San Francisco

Als iemand nog leuke dingen in LA weet,graag!

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 23:30

Als mensen nog tips hebben voor mij, heel graag! Ik ben al een tijdje aan het kijken op sites als corendon enzo maar ik zie echt door de bomen niet meer en weet inmiddels helemaal niet meer wat ik wil.. :+ Misschien hebben jullie leuke aanraders?

Dit wordt de eerste vakantie alleen samen met vriend.. (tot nu toe steeds verre reizen met hem + schoonfam. gemaakt) en we hebben echt nog alle opties open :')
We kunnen met de auto, (evt ook 'touren' door EU) dus leuke streken in Italie/Frankrijk etc zijn heel erg welkom, maar een vliegvakantie kan ook!

Ik wil in ieder geval niet naar het oostblok (daar ga ik over twee weken al interrailen), en wil wel graag een redelijk warm land met mogelijkheid tot zonnen maar ook een dorpje in de buurt ofzo om er even 'uit' te zijn en wat te doen te hebben (niet twee weken lang in een resort waar je niet echt uit kunt omdat er omheen niks is).
Aan de andere kant lijkt me een citytrip ook wel weer heel gaaf trouwens..

We zijn beiden nog geen 21 dus kunnen niet een auto huren dus als het een vliegvakantie wordt zijn we afhankelijk van OV (groot nadeel..)
Ohja en een resort met 6000 glijbanen en een waterpark enzo (aka veel kinderen) zie ik ook niet super erg zitten. :+

Budget is rond de 1500 pp (willen wel minimaal één week).

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 23:43

Ik adviseer Thailand,
Past binnen het budget en heeft van alles een beetje :)

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 03:31

Ik adviseer Bali! Zit er zelf nu op dit moment! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 17:40

Wie weet er een website waar in je kunt aangeven binnen welke periode je weg wil? En dan niet van op 21 juli met 3 dagen eerder of later, maar gewoon echt de periode.. Ik kan het niet vinden helaas

duikpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 21:43

WiancaR schreef:
Wie weet er een website waar in je kunt aangeven binnen welke periode je weg wil? En dan niet van op 21 juli met 3 dagen eerder of later, maar gewoon echt de periode.. Ik kan het niet vinden helaas

Bij sunweb kan je een hele maand selecteren.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 21:48

5 dagen België (Tomorrowland)
4 dagen Amsterdam/Rotterdam met vrienden uit Oosterijk & New Zealand.
5 dagen bij mijn ouders op bezoek in Limburg.

Dan een week terug naar huis (London).

2 dagen Budapest en 7 dagen Sziget Festival..
7 dagen rondreis Kroatië (Dubrovnik, Brac, Split, Pag/Novalja/Plitvice)
6 dagen Linz/Wenen.

:)

Pinkeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 21:53

Ik ga 2 weken met mijn vriend naar de Belgische Ardennen !!! :)

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 21:54

Rinkex schreef:
Voorlopig in zowel juni als Juli naar de USA
Eerst naar LA begin juni voor een paar dagen.en dan in Juli terug voor 2 weken en dan beginnen we in San Francisco

Als iemand nog leuke dingen in LA weet,graag!

Langer dan 2/3 dagen in LA is echt te lang hoor.. er is niet vrijveel te doen.

Griffith park is leuk om eens even doorheen te lopen.
Universal studios.
Rondje Beverly Hills.
Voor geweldig GIGANTISCH ontbijt: The Griddle cafe.
The Standard hotel heeft een zwembad op de rooftop wat ook leuk is.
Verder voornamelijk de standaard dingen.

Als ik jou was zou ik naar Santa Monica of Santa Barbara rijden of.. mijn persoonlijke favoriet Orange County/Hungtington beach. :)